vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
Astrocytom(hjärntumör)
#1
Finns det någon här inne som ev känner till någon alternativ behandling av hjärntumör(Astrocytom grad 3)?
Jag har nämligen en släkting som precis fått reda på att hon fått en hjärntumör närmare bestämt Astrocytom grupp 3. Hon kommer att bli behandlad mot detta med först 6veckors strålbehandling kombinerat med cellgiftsmedecinen Temodal . Efter 6 veckors strålbehandling skall hon endast behandlas med temodal.
Någon som vet något som verkligen är ett seriöst alternativ.
Seriösa svar mottages med stor tacksammhet.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Astrocytom(hjärntumör)
#2
Tvivlar starkt på att någonting jag säger här tas på allvar, men jag har någongång hört om intensivt dropp med C-vitamin. Detta skedde i kombination med någonting annat.
Men jag vet inte för vilken klass detta gällde och jag ställer mig själv ganska kritisk till sk alternativa metoder att bota cancer, då alla jag känner till som har provat alternativa metoder ej har överlevt tyvärr...
De flesta har reagerat väldigt positivt till en början, eftersom de själva trott på behandlingen. Även doktorer har i vissa fall varit förvånande ibland, men tyvärr har dessa positiva resultat varit kortsiktiga.

Innan du kastar skit på mig nu, så betänk att jag faktist säger detta för att jag bryr mig.
Jag tror på alternativ behandling om mycket, men sådant här känns det inte för mig som att man ska experimentera med själv.

Denna PDF-tidning hittade jag när jag försökte hitta mer om C-vitaminbehandlingen
http://www.cancerfonden.se/upload/Dok ... A4dda%20Livet/RL_2-06.pdf

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Astrocytom(hjärntumör)
#3


See User information
Vill man ha en chans att överleva så tror jag faktiskt att man får gå igenom den tuffa behandligen. Vill man inte det kan man ju chansa på en alternativ behandlig och om den inte funkar ha det lite trevligare sina sista dagar. =/

Posted on: 2008/5/23 18:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Astrocytom(hjärntumör)
#4


See User information
Jag lovar inget men om jag själv skulle drabba av någon sjukdom

Detta vore som jag skulle använda:
http://www.firma-vital.se/bocker.html#hb

http://www.oriann.se/indexanding.html

http://www.kinagoji.se

Posted on: 2008/5/23 18:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Astrocytom(hjärntumör)
#5


See User information

Posted on: 2008/5/23 18:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Astrocytom(hjärntumör)
#6
Tack för svaren

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Astrocytom(hjärntumör)
#7


See User information
Kanske QXCI..

Du kan läsa om den på wikhalls hemsida:

http://www.wikhall.com/debatt/index.html

Scrolla ner till Frekvensmedicin

Posted on: 2008/5/23 20:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Astrocytom(hjärntumör)
#8


See User information
Mannen bakom Freedomforceinternational har gjort dokumentärer och skrivit böcker om Vitamin B17. Kan googla hans film: A world without cancer, jag vet inte om det stämmer, tycker dock att det låter vettigt, har hört många personer som hävdar att det stämmer, mest på forum och så vidare, kan ju vara en ploj för att tjäna pengar.

Men värt att kolla in tycker jag, vitamin B17 finns bland annat i äppelkärnor och bittermandel, innehåller en cyanidförening som skall döda cancerceller. Har mött tufft motstånd från FDA bland annat så kanske ligger något i det.

Posted on: 2008/5/23 20:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Astrocytom(hjärntumör)
#9
Ja, just det... Den filmen har jag också om någon är intresserad... Men detta handlar ju främst om förebyggande syfte.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Astrocytom(hjärntumör)
#10


See User information
Tycker att filmen är värd att titta på ändå, vet inte mer än vad som nämnts i filmen och de kommentarer jag läst från folk som säger sig ha prövat metoden. Drar mig till minnes att i större doser så kan det användas även då större tumörer redan uppkommit, det kan dock vara giftigt i större mängder.

Posted on: 2008/5/23 20:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Astrocytom(hjärntumör)
#11

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Astrocytom(hjärntumör)
#12


See User information
Dr. Hulda Clark påstår att orsaken till cancer är parasiter - som man får genom dålig mat och miljö etc - och hon har funnit botemedlet i skalet av svarta valnötter.

THE CURE:
http://video.google.com/videoplay?docid=-135125406106198814

In this historic interview Dr. Hulda Clark Ph.D (author of The Cure for All Advanced Cancer) discusses her breakthrough method of locating and curing one of mankind's most dreaded diseases.

Posted on: 2008/5/23 21:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Astrocytom(hjärntumör)
#13


See User information
Min åsikt är att dagens cancerbehandlingar är rena skätet. Det finns massor med bevis om att sundlivsstil och olika rensningsprogram som stärker kroppen får cancern att försvinna t.o.m. fall där folk har fått beskedet av "speciallist läkarna" att dom bara hade någon månad kvar att leva och därför blivit hemskickad från sjukhuset.
Tex läste jag senast idag på www.curezone.com, som är en extremt stor alternativsida:

My mother-in-law was diagnosed with Stage IV terminal liver cancer in the late 1970's; she received three different opinions, and all were the same...."get your affairs in order; prognosis less than one month".

She immediately attended Dr. William Donald Kelley's clinic (which as since been shut down by the government). After three weeks of liver flushing, intesive juicing, full body cleansing of accumulated toxins, and dietary changes, she returned home and followed her protocol strictly for several months. Six months later she returned to all three physicians, and none could find any trace of the cancer. She has complete documentation.

She is still cancer free, and 78 years old. (all of her doctors are dead, however).

Cancer (och 99% av andra sjukdomar) beror på gifter och slaggprodukter som kroppen producerar ansamlas i kroppen, det håller t.o.m. läkarkåren med om idag (det är därför "allt" är cancer-framkallande pga dessa gifter vi får i oss i maten & slaggprodukter ansamlas i kroppen när den in te hinner med att rena sigsjälv). Men det är här natur & vanlig medicin skiljer sig: Natur medicinen ger sig på orsaken till cancern nämligen gifterna & slaggämnerna i kroppen för att sedan kroppen själv ska bekämpa cancern detta med mycket goda resultat.(kolla tex senaste rapporten från USA där folk som hade prostata cancer vägrade ta vanlig sjukvård, vart uppdelade i två grupper varav den ena fick äta hällsoriktig mat och göra yoga mm. för alla dessa patienter i den omnämnda gruppen hade cancern gått tillbaka)
Medan i allmänmedicinen så håller "läkarna" på strålar, ger cellgifter och opererar som ”tokar” på dessa stackars "offer". Dessa mediciner (gifter) är enligt massa rapporter även cancer framkallande, alltså samma cancer som man försöker bli av med behandlas med dessa omänskliga cancerframkallande behandlings metoder.
Hur ska man kunna bli frisk genom att ta död på kroppen? Min syrra som jobbar på en sån avdelning har berättat hemska historier om hur folk får sår på hela kroppen, personalen som inte får komma ikontakt med kroppsvätskor från patienterna pga alla gifter dom sprutar in i dessa mm.

Kolla på detta ett av många excempel från Svenska dagbladet där granatäpple kan hjälpa till att bota cancer: http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_10630356.asp
(Men detta kommer nog aldrig ut på marknaden som vanligt, pga att det inte går att ta patent på dessa medel.)

Jag för ett tag sedan satt jag och funderade varför bara strålning och cellgifter användes på cancerpatienter. Självklart för mig, finns det inte ett enda piller i hela världen som kan själv HELT bota cancer utan bara skyla problemet. Men när maten vi äter gång på gång på gång bevisligen rårför hur vi mår och vilka sjukdomar vi får, förstår jag inte varför denna fråga lämnas utanför.
Men då förstod jag inte varför iaf. cancer inte behandlades på andra sätt.

Men nu har jag insett att om man botar cancer patienter med kost och olika mkt billiga reningsmetoder, kommer man att bota 99% av andra sjukdomar denna patient också har. Detta kommer då att eskalera så att istället för att bota bara cancer så kommer alla själv bota sig själv från sina krämpor.
Tag tex Dr. Sanna Ehdin, fil. dr, immunolog, föreläsare och författare till bl a Den självläkande människan. Hon doktorerade i immunologi vid Lunds universitet 1988 och forskade därefter ett par år vid Scripps Research Institute i La Jolla, södra Kalifornien. På en intervju i nyhetsmorgon sa hon att hon blev "utbränd" som det heter i "modern" medicin. Då den moderna medicinen inte kunde hjälpa henna började hon med alternativ medicin och blev frisk.
Sedan 1999 har Sanna Ehdin gått över till alternativ hälsovården, intervjuats i cirka 150 artiklar i tidningar och månadsmagasin samt medverkat i ett 25-tal TV- och radioprogram. Sedan 2003 är Sanna med i expertkommittén för "ANH - Alliance for Natural Health" i Europa. (http://www.alliance-natural-health.org/)
Det finns massor av exempel på doktorer som gått från vanliga sjukvården till alternativsjukvården, men jag har aldrig hört talas om tvärtom.
Inom alternativsjukvården har jag massor av exempel på folk som blivit botade av sk. "obotbara sjukdomar" som aids, hiv, ms, psoriasis, diabetes mm.

Länk till en mycket bra alternativ cancersida Här finns de flesta alternativa behandlingsmetoderna upptagna, dessa kraftfulla behandlingsmetoder har har 95% BOTADE canerpatiernter.Även 50% av alla som vanlga doktorer har gett upp att behandla har också blivit botade. Enda nackdelen är att det är extremt ful sida och känns dåligt organiserad.
http://www.cancertutor.com/



Alla måste ta kontroll över sin egen hälsa.

Posted on: 2008/5/23 22:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Astrocytom(hjärntumör)
#14


See User information
En kompis morsa fick bröst cancer, och gick på cellgift behandling och massa grejer. Tappade håret och så. men hon klarade sig. Det konstiga var dock att hennes syn blev perfekt. Hon behöver inte glasögon längre.

Posted on: 2008/5/23 22:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Astrocytom(hjärntumör)
#15
Tack för länkarna och kommentarerna.
Den vanligaste cancerformen i Sverige är hjärntumörer.
Detta beror säkerligen på all strålning folk utsätter sig för frivilligt och ofrivilligt genom bla mobiler,trådlösa nätverk,trådlösa hemtelefoner, 3G master/motagare osv... Det finns faktist en svensk studie som säger att strålningen i från mobiltelefoner kan orsaka hjärntumörer.
Dom flesta studierna är så klart sponsrade av mobiltelefonföretagen, som kommer fram till det dom får betalt för. Alltså att det inte finns några kopplingar mellan strålning och tumörer.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
54 user(s) are online (54 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 54

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS