Vakencorner
|
Anonym
|
EU ett steg närmare en Världsregering
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
|
||||
|
||||
|
Re: EU ett steg närmare en Världsregering
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
en bra artikel ett måste läsa för varje anti EU person.
Posted on: 2008/5/25 20:01
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Såg just detta youtube-klipp. Enligt föreläsaren så har inte Tyskland ratificerat Lisabonfördrag och de kan heller inte göra så utan att bryta mot grundlagen.
Undrar om det stämmer, som vanligt så nämns ingenting i massmedia utan det framstår där som om Tyskland redan har ratificerat förslaget. http://www.youtube.com/watch?v=Emnz9-dkIDQ
Posted on: 2008/6/4 2:25
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
När Irland sa nej senast så sa bryssel byråkraterna att de inte brydde sig och införde det som ville i alla fall.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Om våra lagar i Sverige även hade gällt våra "folkvalda"kräk i Rosenbad,så hade bla Fredde Reinfeldt blivit dömd för högförräderi ENLIGT. Svenska brottsbalk: 19 kap. Om brott mot rikets säkerhet 1 § Den som, med uppsåt att riket eller del därav skall, med våldsamma eller eljest lagstridiga medel eller med utländskt bistånd, läggas under främmande makt eller bringas i beroende av sådan makt eller att del av riket skall sålunda lösryckas, företager handling som innebär fara för uppsåtets förverkligande, dömes för högförräderi till fängelse i tio år eller på livstid eller, om faran var ringa, i lägst fyra och högst tio år. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Pratade just med en samhällslärare jag känner och undrade om han gillar Lissabonavtalet, han svarade givetvis. Då frågade jag om han visste att det inkluderar införandet av euro, gemensamt försvar och polis. Han svarade "Ja, de tycker jag är bra! Vi har ju varit med och byggt upp den militären." där fick jag källan bekräftad.
Vi måste göra något!
Posted on: 2008/9/1 12:06
|
|||
|
De omnibus dubitandum est
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Borde finnas en separat avdelning på forumet för just EU. Det är ett ämne som lätt försvinner i mängden men som påverkar oss svenskar mer än något annat i världen.
Posted on: 2008/9/1 14:39
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag håler med om detta. EU och även Kriget mot Terror De politiker som är FÖR EU begär föräderi eller? Undrar HUR de kan genomför och jobbar som de gör, fast det kanske är "LAGLIT" eller hur? ; ) Kolla på SOROS och Sverige besöket INNAN kronan rasade, som var EFTER Svenska folket har sagt en tydligt NEJ till EU. Problem Reaction Solution..... Nu flyggar EU flaggan högt över Svenskt mark.. snart kommer Svenska Flaggan att vara alltid UNDER den EU. Om jag har det rätt, finns inte BARA EU flaggan och STADS flaggan vid Stockholms Stadshuset?
Posted on: 2008/9/1 15:12
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious. Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..." |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login