vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Defenders of Sweden

See User information
Efter att ha tittat lite till på EU- och FN-kritiska dokumentärer (ni vet säkert vilka de är) så slog en tanke ner. Britterna har "Defenders of the Realm" medan amerikanerna har "John Birch Society".

Känner någon här till om vi har ett sällskap som verkar för bevarandet av nationens självständighet ? Jag pratar inte om partier och sådan skit utan riktiga organisationer som ovanstående. Folk som aktivt samlar kompetens och material och utgör en plattform för nationell medvetenhet.

Någon som vet ? Eller är det som jag fruktar..att det närmaste vi kommer är suspekta partier och en förlegad EU-kritisk folkrörelse ?

Tillägg: Jag är just nu lite osäker på om Defenders trots allt inte lutar lite mot partihållet..svårt att få tag i bra info.

Posted on: 2008/5/22 18:56

Edited by Icehorn on 2008/5/22 19:12:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Defenders of Sweden
Jag har försökt att hitta något men tyvärr inte funnit något.
Det är kanske på tiden att vi startar upp något ?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Defenders of Sweden

See User information
Nix det finns ej du har tyvärr rätt angående ”Eller är det som jag fruktar..att det närmaste vi kommer är suspekta partier och en förlegad EU-kritisk folkrörelse ?”

Men jag menar det kan väll alltid råka uppstå så helt hopplöst är det väll inte även om det känns som vi bor i Lilla Nordkorea.

P.S. nej inte heller jag är helt nöjd med namnvalet. Låter för episkt och dessutom ska det vara på svenska. Fosterlandsförsvararna är lite bättre då det är på rätt språk men det låter fortfarande alldeles för högtravande. Lite som man läst för mycket Tolkien

Posted on: 2008/5/29 14:13

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper