Vakencorner
|
Tvångssterilisering
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Någon som har mer information om dessa, kommer vagt ihåg av att ha sett litet om detta på TV, ingenting jag hörde om i skolan dock.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Tv%C3%A5ngssterilisering_i_Sverige
Posted on: 2008/6/9 19:51
|
|||
|
||||
|
Re: Tvångssterilisering
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2008/6/13 18:59
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Dom tvångssterilliserar transpersoner som vill byta kön fortfarande.
Var det inte snack om tvångssterillisering av våldtäcktsmän?
Posted on: 2008/6/24 16:11
|
|||
|
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
InBlood_I_Trust den
Dom tvångssterilliserar transpersoner som vill byta kön fortfarande. Tvivlar lite på att eliten nu skulle tvångssterilisera sådana som vill byta kön då det är eliten och samhället som skapat sånna här sjuka människor .
Posted on: 2008/6/24 17:03
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag är inte mycket för transhumanism, såg en bild på en "kille" som var gravid, och det var riktigt läskigt. Sjuka vet jag inte, snarare offer för systemet
Posted on: 2008/6/24 17:47
|
|||
|
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Jo förstår att det varläskigt hehe..
Både sjuka och offer för systemet . Det är bara att ordet sjuk måste man se i perspektiv lite. Man kan ju inte bara tycka någon är sjuk helt utan anledning. Men vissa saker som detta kan man säga att det är sjukt utan att det är något negativt tänkande, utan att anledningen till man tycker det är sjukt är för man vill det positiva, att det inte ska vara så . Och med rädslan (även lagarsom också skapar rädsla)för att säga vad man tycker styr folk att inte våga tycka något om någonting sådant som skulle vara det bästa för både framtiden och människors bästa. Så tyvärr vågor folk inte säga att transexuella lr homosexuella osv är sjuka för dom har blivit inmatade att det är negativt att tänka lr säga så och skyddas av grupptä'nket. Men det är just tvärtom. För förstår man att det inte är positivt så tänker man ju för allas bästa. Det gör ju inte desssa personer som är indoktinerade att ha sånna här läggningar dom tänker på sjuka saker och lustar dom blivit itryckta media o ledare tyvärr.
Posted on: 2008/6/24 18:24
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Men homosexualitet är inte sjukt, det är kärlek mellan två människor som inte skadar någon. Men jag anser att transsexuella skadar sej själva, vet inte riktigt hur jag ska ställa mej till sådant :/ Å ena sidan ska dom ju få leva som dom vill, men man ska ju inte misshandla sin kropp med plågsamma operationer och hormonbehandlingar... hard hard... Men åter till topic, är det snack om tvångskastrering av våldtäcktsmän? Dyker ju upp rykten och snack om det hela tiden? Med tanke på Hagamanen, engla-mördaren osv
Posted on: 2008/6/24 18:32
|
|||
|
Fuck you FRA!
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Vem fick marknadsföra elitens ideér? Tja, gissa vem:
http://www.nationalpost.com/story.html?id=592291 |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login