vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Att få information när man precis börjar vakna?

See User information
Hej!

Har börjat få en massa information i drömmarna när jag precis börjar vakna, när det kommer som mest skit ni vet.

Jag tycker det är märkligt för de ger mig hela tiden tips och råd.

De säger att tvåtaktsmotorer skapar någon frekvens vid 14k varv (tror det avr 14k) och att det är bra för en. Ju mer varvtal desto bättre. 20k nämndes också, det var tydligen riktigt bra! Det hade med svänghjulet/tändningen och magnetismen att göra. Detta kan stämma då tändningen skickar ut störningar typ, om ni fattar. Man kan isolera tändhatten för att slippa det.

De säger att jag absolut måste bli av med mjäll (har haft lite problem med det sen puberteten, dock inget allvarligt) då det stör på kontakten. Detta handlade alltså om mitt vakna liv, inte om kontakten med dem.

En tjej som var någon slags "hjälpkvinna" gav mig en bok som jag skulle läsa i. Jag skulle utbildas typ, men jag var för slapp i sinnet och orkade inte läsa, (hon var dessutom obotligt snygg och jag ville mest våldta henne) något jag finner mycket störande såhär i efterhand.
Jag hann dock se litegrann i boken, det var bilder på saker, 3st bilder i följd som visade utvecklingen av något, vet inte vad. Tror det var en slags maskin men är inte säker.

De visar mig fantastiska uppfinningar men jag glömmer av allt efteråt även om jag försöker komma ihåg det!

Framtidsvisioner också. Vad ska jag göra? Jag fattar inte vad de vill och hur jag ska kunna ta åt mig av informationen när jag drömmer, jag är ju inte ett dugg klar i skallen då och inte ens intresserad av att lära mig. :/ Några tips? Och vad kan meningen med detta vara? Det är typ som om jag har utvalts i något och att de har en deadline att följa. De blir mer och mer otåliga när jag inte bryr mig, men de försöker ändå. Det känns skit, som om jag hela tiden sviker dem..

Posted on: 2008/6/12 2:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Att få information när man precis börjar vakna?
Ställ in klockan så du går upp mitt i natten, ju oftare ju bättre. Då antecknar du vad du har drömt. Till slut lär sig hjärnan att komma ihåg alla drömmar.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Al-CIAda skrev:
Ställ in klockan så du går upp mitt i natten, ju oftare ju bättre. Då antecknar du vad du har drömt. Till slut lär sig hjärnan att komma ihåg alla drömmar.

Hmm, fast man drömmer ju som mest på morgonen? Du kanske menar att man ska ställa in sig/hjärnan på att memorera drömmarna? Jag ska prova det iaf, det kanske funkar. :)

Posted on: 2008/6/12 11:45

See User information
Har du börjat eller slutat med nån medicin nyligen?

Posted on: 2008/6/12 21:00

Anonym
Quote:

Hmm, fast man drömmer ju som mest på morgonen?

Fel, det är bara så att det är den enda drömmen du kommer ihåg.

Anonym
Quote:

Al-CIAda skrev:
Det var så manusförfattarna till "The Twilight Zone" (Alltså TV-serien) gjorde.

Anonym
Åfan, men metoden är knappast ny. Man kan hitta referenser tom. i antik littratur, fast av sådant slag vissa inte tycker det är lämpligt att deras matrixbatterier ska läsa.

Anonym
Quote:

Al-CIAda skrev:
Åfan, men metoden är knappast ny. Man kan hitta referenser tom. i antik littratur, fast av sådant slag vissa inte tycker det är lämpligt att deras matrixbatterier ska läsa.
Jag sa inte att det var fel på metoden

Jag har ganska tur jag som vaknar efter de flesta drömmar... Tyvärr är jag för lat att skriva ner dom. De bästa tankarna har jag precis innan jag somnar.

See User information
Quote:

molgan skrev:
Har du börjat eller slutat med nån medicin nyligen?

Nope.

Quote:

Al-CIAda skrev:
Quote:

Hmm, fast man drömmer ju som mest på morgonen?

Fel, det är bara så att det är den enda drömmen du kommer ihåg.

Okej, men vad går det ut på då? Är det för att vara halvvaken kanske?

Det kom förresten ingen information i morse, jag var inte tillräckligt "drömmig" och vaknade ganska snabbt. Jaja, det kan ju inte funka varje morgon antar jag. :)

Posted on: 2008/6/13 0:45

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper