Vakencorner
|
Re: 20 - 21 juni 2008
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ja, sådant studerade jag mycket för 20 år sedan
![]()
Posted on: 2008/6/14 14:16
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Förstår inte vad du menar...
Posted on: 2008/6/14 14:44
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Förstår du nu?:) Gå inte på problemet som sådant. Späd hellre ut problemet genom att göra någonting helt annat. Fokusering ökar problemen.
Posted on: 2008/6/14 14:46
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
En vacker dag har hela stenen (de etablerade) lösts upp och flutit med i flödet i stället för att stå i det förflutna - i det konfirmerade - i det gamla - i den frysta energin. Etablerad betyder att ha fastnat! Vill du vara med där? Då upprepar ju historien sig hela tiden. Så är det ju alltid när man följer de andra. Livet är ett flöde! Inte ett kloakdike! TÄNK om någon blir avslöjad!ONLINE dessutom .Jisses vad jobbigt!
Posted on: 2008/6/14 15:02
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Quote:
Quote:
Undrar du någonting så svarar jag gladerligen på dina, eller någon annans frågor. Det är knappast så att jag hemlighåller saker, så varför allt detta snack om att avslöjning? Jag är semper idem och kommer så att förbli. Antingen kan du spara tid och höra efter med mig om det är någonting du undrar eller fortsätta kasta ur dig beskrivningar på mig som inte alls stämmer om att jag skulle ha mycket inneboende ilska osv... |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Tänk att först få sända ut en t ex TV -signal, och sedan springa runt och kolla vem som tar emot signalen! Dessutom försöka att både bötfälla och betalningskräva den som de har "ertappat". På samma sätt skulle ju Dizzinfo kunna jobba;
Ring nu din enrgitjuv! DU är en gris beter dig som en gris å vill har rent hus...FUCK U.. Hans senast PM: Jag har tänkt att ringa dig flera gånger, men jag är rädd att det stör eller inte passar dig. Jag tycker inte om när mitt liv påverkar någon annans på minsta lilla negativa sätt. Om jag beter mig som att jag försöker sprida disinfo beklagar jag detta, för jag skriver i ärlighetens namn för det jag tror på. Däremot håller jag fortfarande tillbaka mycket, dels för att man får sådan kritik för saker man skriver och dels för att jag inte riktigt vet hur jag ska förklara vissa saker. Du får tycka vad du vill om mig egentligen. Jag anser dig vara en av de som faktist är vakna på detta forum. Tyvärr har jag kunnat skönja en mer cynisk ton från dig även mot andra medlemmar här och det stör mig faktist. Men jag ska inte försöka ändra på dig även om jag tycker detta är tråkigt.
Posted on: 2008/6/14 15:36
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Vad exakt i det jag säger uppfattar du som disinfo? Varför blir du misstänksam mot det jag säger?
Jag försöker förmedla det jag ärligt tror på och tycker det är synd att dessa tankar försöks censureras. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
RING ping bara du slår en signal.ÅÅring
Så du kan få bekräfftat att inte någon talar om vad jag skall säga till dig,,mifo
Posted on: 2008/6/14 15:42
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Du har mitt nummer... ring du om det är någonting du vill...
Jag ser det som ett ganska onödiugt samtal att göra när du redan innan skrivit saker som du gjort. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Om inte de med "löss" fanns, hur skulle man då kunna vara "fin". Är att jämföra sia att vara fri - befriad - välmående - evig. ATT JÄMFÖRA ÄR OFRITT! Wow måste ägnas åt att gå igenom spillrorna och fundera ut vad som är mest användbart för honom v måste ägnas åt att gå igenom spillrorna och fundera ut vad som är . Världen är för mycket för denna person. Är det kärlek att gråta över att man blivit ensam och övergiven samt att man inte längre har makt över någon? Sådant självmedlidande gör alla hårda, avtrubbade och ointelligenta
Posted on: 2008/6/14 16:02
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
suck!
Posted on: 2008/6/14 16:04
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Posted on: 2008/6/14 16:07
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
ps elva frågade om ditt budskap,i en tråd.. men wow luskar i andras åsikter
Posted on: 2008/6/14 16:12
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ja, man tappar ju verkligen inspiration att diskutera på detta forum.
Posted on: 2008/6/14 16:14
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Vem är Vissa "godkända" erkänner du ju. Tanken tillhör det förflutna. Ord och handling utan tankens förekomst, tilllhör NU. Tänkandet har i vår tid blivit mycket viktigt eftersom de flesta är rädda för nu - sig själva. Tänkandet har blivit lika viktigt som undervissning. Men det är ju samma sak där - att klamra sig fast vid förut/det gamla.
Posted on: 2008/6/14 16:14
Edited by sale on 2008/6/14 16:51:54
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Vadå undanflykt? Varför är det så viktigt för dig att jag ska ringa dig för? Du har mitt nummer... Ring om det är någonting du vill.
Du har en alldeles för otrevlig ton och sätt för att jag ska vara intresserad av att ta kontakt med dig. Du är fanatiskt kritiskt och det är ingen idé att ha med dig att göra. vadå luskar i andras åsikter? Jag undrar vad andra tycker helt enkelt. Fullt normalt. Vissa saker håller jag med om och andra inte, men jag sluter mig inte för andras åsikter som du gör. Du säger att jag kommer med undanflykter - Du som inte gett svar på en enda fråga jag ställt dig. Du pratar om dina speglar osv och du är nog expert på just projicering. Du är definitivt inte en del av lösningen. Du är en del av problemet. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Posted on: 2008/6/14 16:55
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Sale, du kan väl läsa igenom vad du skriver innan du postar inläggen. Obegripligt svammel!
Posted on: 2008/6/14 17:53
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
nummerologi måste väl vara helt efterblivet?
2008 06 14 som är dagens datum kan räknas om såhär 20+08-6-14 = 8 8 betyder att det är dags att klippa sig. 2+0+0+8+0+6+1+4 =21 som ger black jack alltså är det en turdag efter fredagan den 13. eller har ni universiella regler för er nummerologi? ha lite egen jävla vilja åtminstånde och bestämm själv vad era tal betyder : )
Posted on: 2008/6/14 18:30
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Molgan, de datum du nämner blir ju 7 och 3, inte 88 och 13. 13 som oturstal är ju en myt.
Numerlogi används i kabbala och härstammar från forna Egytien, om inte Babylon. Mitt ursprungsinlägg syfte var att man nästa vecka skulle diskutera i EU om Lissabonföredraget, likt man gjorde förra året 21 juni 2007 då man sammanställde det under värdet av 9 samtidigt som sommarsolståndet inträffar och i år så ska man genomföra det? kanske besluta genomförandet? värdet är 1 och under sommarsolstånd. Numerologisk tanke är att 9 symboliserar fullbordat och 1 början. Nu är det som så att jag inte är någon numerologiker eller tror på detta. Men detta innebär ju inte att andra som tror på detta, brukar detta likt de som praktiserar kabbala, astrologi och annan magi.
Posted on: 2008/6/14 19:00
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
9 symboliserar :livet det tar 9månader att föddas t ex.Jag vet jag kan det ..bläddra lite.Maggot har oxo haj på det:)Gammalt
Någon sa "Det är tanken som räknas". Jasså! är det verkligen så att det självfixerade egocentrerade, är "det som räknas"? Talet nio - Nio betraktades av greker och romare som en symbol för perfektionism, harmoni och oändlighet. Detta kom från taalets speciella matematiska egenskaper. Den kallades harmoonisk därför att tidsperioden från befruktning till födelse i månader räknat är nio. Romarna ansåg detta som ett mycket speciellt tal. Man höll marknader var nionde dag och man bad till nio gudar. De som påverkas av detta tal visar perfektionism, diskreetion, förståelse, intresse för logik, filosofi och konst. De vet hur de ska använda sina kunskaper och är utrustade med ett utomordentligt intellekt. De är snälla och villiga att hjälpa andra till framgång. De skaffar sig lätt vänner genom sin förståelse för omgivningen. Detta är ett tal som visar genialiitet, precis som talet Ett. De är drömmande och ger sig kanske in på för många områden samtidigt, vilket kan leda till att de inte når ordentlig framgång på något område. De behöver utveckla sin självdisciplin i arbete och koncentration och även hur man bättre tar vara på sina medfödda talanger. Deras färg är mörkbrunt eller mörkblått med ett stänk av vitt. Dessa färger står för hopp och koncentration.
Posted on: 2008/6/14 19:07
Edited by sale on 2008/6/14 19:26:40
Edited by sale on 2008/6/14 19:32:45 |
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
280 dagar är man gravid cirka, månaderna har absolut inget med matematik att göra, en matimatiker håller på att spy bara han tänker på dom : )
Ah kung julius, till din ära skapar vi nu en ny månad..låt oss kalla den juli..
Posted on: 2008/6/14 21:04
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Män blir inte gravida!
Posted on: 2008/6/14 21:33
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login