vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Vaccination mot tuberkulos

See User information
"BCG-vaccination ges enligt Folkhälsoinstitutets indikationer för vaccination till personer som löper ökad risk att bli smittade av tuberkulos. "

Två av mina barn har vaccinerats av denna, men kommer sluta vaccinera mina barn helt hädan efter. Undrar nu varför dessa vaccinationer bara ges till "invandrarbarn" (finns ju säkert en annan orsak än den utnämnda) och vad dess effekter/biverkningar på barnen kan bli?

Tabletter med flour ges också ut helt gratis till barn i förtorter som ska tas varje kväll.

Verkar som frimurarna jobbar hårt i invandrartäta förorter av ngn särskild anledning.

Posted on: 2008/6/10 22:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Vaccination mot tuberkulos
Smarta personer kan bli ett problem för dom, har dom dummat ned dem lite med kvicksilver och annat så blir de mer mottagliga för dålig propaganda. (Klart jag tror att ZINK skulle funka lika bra)

Mercury is good for you! - US Mainstream Media Report
http://www.youtube.com/watch?v=vZArebYZzdc

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Det kom en rapport för några månader sen angående TBC vaccin.
Enligt uppgift hade de som tagit vaccinet korrekt..ändå blivit smittade av TBC.

Källa: aftonbladet

Jag har screenshot på sidan, men det ska finnas sparat på deras sida om dom följer lagen.

Tänk också på att det är extremt många vaccin som innehåller kvicksilver.

Posted on: 2008/6/13 18:57

See User information
Oj fel av mig, det var TBE-vaccinet

Källa:
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article1946970.ab

Posted on: 2008/6/14 0:05

Anonym
Quote:

mussepigg skrev:
"BCG-vaccination ges enligt Folkhälsoinstitutets indikationer för vaccination till personer som löper ökad risk att bli smittade av tuberkulos. "

Två av mina barn har vaccinerats av denna, men kommer sluta vaccinera mina barn helt hädan efter. Undrar nu varför dessa vaccinationer bara ges till "invandrarbarn" (finns ju säkert en annan orsak än den utnämnda) och vad dess effekter/biverkningar på barnen kan bli?

Tabletter med flour ges också ut helt gratis till barn i förtorter som ska tas varje kväll.

Verkar som frimurarna jobbar hårt i invandrartäta förorter av ngn särskild anledning.
Vem delar ut flourtabletter till barn i förorter? I vilka förorter vet du med säkerhet att det sker i?
Är du säker på att inte etniskt svenska barn får flourtabletter eller vaccin mot TBC?
Vaccin skall man passa sig för. Beträffande TBC så är det många länder utanför Sverige som har stora problem med det, om då folkgrupper från länder med mycket TBC kommer till Sverige så har myndigheterna ett skäl att dela ut vaccin till dessa invandrare. Svenska barn får i sig gifter på andra sätt var så säker. Du borde förstå att den globala makteliten ser oss alla som boskap och dom ser ner lika mycket på svenskar som andra etniciteter.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper