vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Vansinneshandling av Poliser...
Jag hittade detta inlägg på ett forum för en stund sen, kan inte riktigt förstå hur galna dom kan bli....

----------------------------------------------------------------------

Hej allesammans, nu är det så här.
Idag var en kompis till mig ute och gick en promenad, det var kväll och mörkt, han hade ett band vars hans nycklar hänger på och på bandet är färgerna från etiopiens flagga, rött gult och grönt, bandet hänger ut ur fickan, så som många brukar ha. plötsligt springer tre snutar ikapp han och sliter tag i armen, dom tycker att han har narkotika attribut på sig, (dom syftar då såklart på bandet) och tvingar han in i en port för visitering, dom letar igenom fickorna(vilka han inte hade ngt med narkotika att göra med öht) sen fortsätter dom att fråga ut han, fortf. inne i porten till ngt bostadshus, sen tvingar dom han att dra ner byxorna för att dom ska kolla om han döljer narkotika i hans kalsonger, vilket han inte heller gjorde, fortf. inne i porten..
efter kroppsbesiktningen (som jag trodde hittills bara var tillåten på ngn form av polistation lr liknande) så tvingar dom med han till polisstationen där han tvingas lämna ett urinprov.... och om inte detta är nog sjukt så kan ja nämna att han deesutom blir tvingad till arselransakan!!!!!!!!!!!!!!!
Dom tittar alltså in i hans rövhål om han har ngn narkotika där.

Detta handlande från polisens sida tycker jag påminner ganska mycket om nazisternas metoder under andra världskriget. Att poliser utsätter en reggaediggande kille i tonåren för sånna här djävulska och rent diskriminernade och kränkande, idiotiska metoder är helt bizzart!!! Hur i hela fridens namn kan någon tro lr tycka att dessa metoder är rättfärdigade på något sätt!!!

Jag är så jävla förbannad lr snarare förblindad av vrede mot dessa poliser som utsatte min bästa vän för ett sånt här rent utav övergrepp, om inte trakaseri!!

Hela skiten har gått för långt för länge sen, ska dom få hålla på såhär!?!?!?! Det har aldrig funnits någon rättvisa i det här landet!
Jag tycker att det här är helt oacceptabelt och att dom som utförde detta borde åka in i fängelse, för hur i helvete kan man påstå att knarkare skadar samhället när polisen själv drar in ungdomar i hyreshusportar och drar ner ens byxor för att leta efter ngt som cannabis!! inte så jäkla konstigt att man skiter i ett samhälle som sviker sina medborgare...
vilken jävla mardröm asså.... (menar inte att d här var en dröm, det hände på riktigt)

Det är dags för oss alla att reagera asså..

jag vet inte ngt mer men för fan vad ja ska gå till domstolen med det här... så sjuk värld...

Hur kan dom (få) göra så här?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Vansinneshandling av Poliser...
SJUK värld är bara förnamnet tyvärr, inte fan mår man sen bättre av att just tittat på chemtrail filmen Ett stort svineri utan jämförelse tyvärr, därav är jag personligen xxxxhatare eftersom jag och en barndomskamrat blem förnedrade när vi blev falskt anklagade för att ha gjort massa inbrott på ett sketet bygge, ehh får man inte cykla förbi en byggplats som 15 åring utan att 7st snutbilar sparkar in oss och sen iväg till häktet, dessutom blir vi kallade för horungar och ord som jag inte trodde fanns detta sitter fortfatarnde kvar i själen än idag och mitt förtroende för denna korrupta och minst sagt ruttna organisation är NOLL, men att åka snutbil i rosenlund och plocka upp horor går tydligen bra? och sen glömmer ju folk så förbannat fort också, men inte jag eller kanske skall vi fråga säpo som i denna stund sitter och övervakar forumet med herr Bodström hängandes i hasorna ja nu har han ju ett helt aphus att regera över Amen. KOm inte på nåt annat att skriva eftersom ordförrådet sen länge är slut när det gäller svineriet i sammhället.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Ha alltid digitalkamera (eller någon annan videokamera) med videospelningsfunktion med er vid alla tillfällen. Så fort en Polis är inblandad i min närhet och min sfär av upplevelser så börjar jag ofta banda. Dra alltid till er folk från omgivning och maximalt med vittnen. Låt Poliser aldrig diskutera eller fråga dig ensam utan att andra är med och lyssnar och uppmärksammar vad som händer.

Anonym
hmm har själv blivit utsatt för liknande saker av dessa lagens män som beter sig som ett gäng våldsbenägna huliganer..
ett antal gånger har jag fått sitta över natten i fyllecell för att sedan bli släppt och friad från anklagelser, om och om igen..

har aldrig ens försökt att anmäla dessa vidriga svin som alltid sammarbetar med din så kallade "försvarare" och i samråd med åklagare och domare som sammanställer din framtid.

kom ihåg att invandrare straffas hårdare än svenskar även om dessa är svenska medborgare. detta är vad dom går ut med öppet som sagt..

See User information
Ett utmärkt råd tycker jag. Om inte annat så har man kanske en mobiltelefon med kamera.

Posted on: 2006/2/26 10:05

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper