Vakencorner
|
Re: Aktivism i två sektioner/Fokus på 4 juli
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tror att det behövs fokuseras på vad som ligger oss nära och vad som händer HÄR i vårat land. FRA lagen, vilken möjlighet!
Posted on: 2008/6/22 20:54
|
|||
|
* By opening oneself to truth, one will know when reality is spoken *
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Ja visst finns det många saker här i Sverige som kräver uppmärksamhet och det finns många bra hemsidor där du kan anmäla ditt intresse. Men de som startade vaken.se hade 9/11 i åtanke och det är det ämne vi borde behandla.
Det är ju därför jag föreslår en delning av aktivism, en för 9/11- aktioner, och en för övriga aktioner. Så fokusera gärna på det du tycker är viktigt, det är bra, det behövs, men vi som tycker att det är 9/11 som är det viktigaste av allt kan väl få jobba med det och slippa det andra. Om man jobbar heltid blir det inte mycket tid över. Ägna dej åt det du är bra på och tycker är viktigt, men kräv inte det av oss som vill fokusera på 9/11. Kommer du till Kungsan den 4 juli? Eller tycker du att vi ska lägga ner 9/11-aktioner, och koncentrera oss på det som händer här i närheten. Det är så splittrar man en rörelse, och det är väl därför många medlemmar hoppar av.
Posted on: 2008/6/23 12:53
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Kungsan 4:e juli. Nått spec vi ska sätta focus på eller bara sprida info till folk som är där i allmänhet?
Jag har helt slut på alla infoblad och jag är inte hemma, så jag kan inte skriva ut nya hos mig, micro är på semeste resten av sommaren, så det går inte att använda den printern heller. |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login