vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Hur långt ska det gå?

See User information
Tänkte bäretta nåt som jag och min fru upplevde för en vecka sedan så att ni förstår vad denna nazipropagandan leder till.

Vid min gård här i Eriksbo (som ligger mellan hammarkullen och hjällbo) så va d 5-6 ungar i 10 års åldern.1 var svensk o 1 african o resten araber.
Svensken och araben började tjafsa med varan.
efter en stund tar araben up en pinne som låg på marken o började spela tuff.
Då kom afrikanen o stoppa o så till honom att lägga ifrån sej pinnen vilket resulterade att araben fick mer luft i sej.
Själv såg jag på araben att han aldrig skulle våga slå me den. Han bara spelade tuff så som barn gör i den åldern.
Men sen helt plötsligt dyker d upp en svensk kvinna i 30 års åldern. Hon går fram till araben och ger honom världens örfil så att araben(fortfarande 10 år) ramlar ner på marken. När han ligger ner ger hon honom 2-3 sparka och säge ”JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DESSA BLATTAR SOM INTE KAN BETE SEJ”...”GÅ HEM TILL DIN FARSA O HOTA HONOM SÅ FÅR VI SE VAD SOM HÄNDER ME DEJ”.
Då kommer den svenska pojken o ställer sej framför den svenska kvinnan o skriker:
Nej!Nej! slå inte honom d e min kompis!
Allt detta hände under ca 1 minut.
Självklart sprang jag ner till gården när jag såg detta men då hade kvinnan blivit rädd när hon såg att den svenska pojken försarade sin ”fiende”
Pojken var helt röd i kinden o kunde inte gå riktigt då han fick 2 sparkar vid låret.

och det här är långt ifrån ovanligt.
Kan berätta många andra liknande händelser både som jag o andra upplevt.

Min fråga e hur långt ska d gå?
Idag kan inte invandrarbarn tjafsa som dom gör i den åldern.” Ne d e inte barn som bråkar utan det är invandrar beteende”

Ska denna propaganda få alla svenska att vakna o inse att invandrarna har bråk beteende redan som små? :S

e d så att "Blattarna" inte ska kunna göra nåt dumt utan att man ser en självklarhet mellan hans "syns" o hans "ras"?

Krossa rasismen!!!

Posted on: 2008/7/4 16:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Hur långt ska det gå?

See User information
varför så mycket hat?

du e off topic och svarar inte på mina frågor angående den rasistpropagandan som sprids och lurar folk

Posted on: 2008/7/4 17:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Åk dit själv, Halliburton anställer alla slöddler som söker, är du är intresserad, ta reda på det med med sin social begrägeri firma du kör i Botkyrka.

Anonym
Tämk efter, kriminella element har god motiviation, de kommer att göra det. ok, men ingen knowhow jag skiter i vad resten av tönt EU Sverige tänker göra men va fan, ska ni göra det rätt, gör det då rätt- Då garvar inte folk på FB om det hela. Ta en tre åriig i US ARMY i Irak.

Jag hoppas de har en utbildning för det här "samhället" är total shit.

See User information
va e d jag ska ta reda på?
fortfarande oftopic

Posted on: 2008/7/4 17:34

Anonym
Jag är endast emot NWO och hoppas att resten inser att de borde sätta sina resusrser att att sätta stopp för det, det är ingen appell utan endast uppmaning till självintresse. Trevlig mobil, de visste allt, WTF.

Anonym
Det pågår ett mediakrig mot Islam, och då araber för de flesta araber är muslimer. (11 September med dess Osama, Londonbombningen, engelska/amerikanska soldater utklädda i klädstilen i mellanösten och skjuter lokalbefolkning m.m.)

Om din historia är korrekt vet jag ej men utgår från att den är det. Det kvinnan gjorde är rent ut sagt idiotiskt utifrån hennes handling. Det verkade som hon agerade hjärntvättat, vilket majoriteten av folket i detta land är. (Är själv säkert det i några områden men man kan hoppas att det släpper med tiden.)

Det man måste göra är att granska varför vi har denna höga invandringen. Jag är själv långt ifrån påläst i detta område men många flyr från mellanöstern på grund av krigen vilket kommer ifrån terroristattackerna utförda av eliten själva för att skylla på muslimska extremister och då hela islam. Har dock sett siffror på att majoriteten invandrare inte är flyktingar men kan ej verifiera detta.

Varför hjärntvättar media folket med att vi skall hata varandra? Så jag har förstått det är att eliten vill splittra folket, ingen skall kunna lita på någon (Alltså värre än vad det redan är i Sverige idag.), alla skall misstänka allt och alla för allt, inte ha något att luta sig mot, lika över hela klotet och sudda ut skillnaderna på alla områden för att lättare kontrollera massorna och det bräckliga system som nu växer snabbt (Övervakning och kontroll av information är på tapeten denna sommaren, samt förbjuda läkekonst som läker och inte symptombehandlar) men som kommer fallera. Det de leder till verkar vara egoism (Psykopaters (Alltså makteliten?) tankesett?), en sak som verkligen är något som borde ligga i soptunnan, som många andra "ismer" som t.ex politiska på höger- och vänsterkanterna på den politiska bluffskalan som också är till för att splittra folket.

Jag kan ha fel...

Anonym
De vill "standardisera" den nya världsordningen, titta på definitionen av stardardisera så har du ordets betytdlese rakt av, titta i ordboken.

(hoppas du förstår vad jag menar, ganska packad, använd gooole, wtf)

Se 20 år in i framtiden, alla har kort och shit, fuck of figger.

Talar man om sånt så får man CIA efter sig och inte RPS så då vet man att man är på rätt spår. Dvs. göra något för oss alla andra, "rättsystemet", tänk dem på steroider.

Vi råkar sitta i samma båt, de som är ute efter pengar och de som är ute efter frihet för våra ungar. Out of control !!!

See User information
Dumt att vara elak med barn, men nu kanske han lär sig att inte slåss med pinnar. Många har råkat ut för saker där invandrare har varit inblandad..jag själv och många andra har sett hur verkligheten ser ut, om du har traskat runt på din gård och läst mona sahlins nyhetsbrev om det fina intergrerade sverige, och helt plötsligt ser en kvinna slå ner ettt barn, klart du blir lite ledsen, kvinnan kanske blivit gruppvåldtagen av ett gäng mörkhyade förhudsnissar, och hennes barn misshandlat av ett par zigenare en gång i veckan i hennes skitförort..och tillslut brinner det.

Känns lite som vi kommer få ett nytt jerusalem om vi låter moskeér växa upp som svampar ur jorden.

Bättre vi förbjuder all religion nu : ) känns som det går emot mina övriga principer litegrann..med frihet i tanke tal och tro..
Jag tror jag har hamnat mitt emellan 2 åsikter som går stick i stäv med varandra..å ena sidan vill jag har fred och frihet, och andra sidan vill jag på nått sett avveckla religionerna..kanske inte förbjuda dom utan hjälpa dom troende ur sitt beroende och rädsla.

Posted on: 2008/7/4 18:21

See User information
Krus
Ne jag tror inte du har fel du har många poäng

molgan

Ett barn på 10 år ska fortfarande inte få skit pga nåt som har hänt kvinnan.
Och kvinnan ska fortfarande inte slå pojken pga av att hon tror att d e "blattebeteende".
finns inget blatte beteende.

Jag har själv blivit misshandlad oprovocerat av 2 svenskar mitt i centrala göteborg.( Har bevis på detta)
Men jag ser problemet för vad den är!

Posted on: 2008/7/4 18:44

See User information
Jag har upplevt liknade personer som kvinnan när jag var liten. Men då var vi alla vita svenska grabbar. Vi blev inte kallade för blattar utan skitungar, horungar osv.

Jag tycker kvinnan gick för långt, specielt sparka på han. Det hade räkt och dragit skit ungen i armen och sagt åt han på skarpen, utan att använda ord som blatte eller horunge.

Om det är något jag hatar så är det ungar som inte har någon respekt för äldre. Kallar dom fula namn eller skjuter soft air gun osv. Dom här ungarna är ofta väldigt osäkra och behöver hävda sig. I dom allra flesta fallen beror det på familjen och förldrarna. Dom här problem är större bland invandrare än bland svenskar. Om din farsa och morsa knappt kan svenska. Lever på social bidrag eller har skit jobb som är förnedrande. Eller om föräldrarna är alkoliserade(vanligt bland svenskar och finnar).

Krigen måste ta slut och ge dom asylsökande och dom med uppehålls tillstånd 1 års social bidrag/ eller 80% av lönen och 3 månader på sig att åka hem. Så vida dom inte behövs på arbetsmarknaden. Ge dom då ett arbetstillstånd som är sponsrat av det företag dom jobbar på.

Dom som kommer hem kommer ha kaptial att skaffa sig ett nytt hem och kanske starta en liten verksamhet och vara förevigt tacksamma för det sverige och svenska skattebetalare har gjort för dom. Men att mer eller mindre tvinga dom att bo i ett ghetto på existensminimum och utan några vidare framtidsutsikter är grymt.

gick ifrån ämnet en del sorry

Posted on: 2008/7/4 20:47

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper