Vakencorner
|
Targets of the illuminati & the table of 300
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2008/7/10 23:19
|
|||
|
||||
|
Re: Targets of the illuminati & the table of 300
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag håller med om saker inte två punkter. Författaren har slagit ihop två punkter som egentligen inte har med varandra att göra. Det reflekterar författarens ställning till det och att det verkar som att han har skrivit ihop en lista med sånt HAN PERSONLIGEN tycker att är skit, och kallat det illuminatas lista. Det får folk som är vakna eller vill ha förändring att kanske inte vilja det längre pga dom tror att det är illuminati.
Quote:
Legalizering av droger. Det skulle verkligen göra världen till ett bättre ställe. Det är så mycket mer negativt som kommer genom lagen än drogerna sjävla. Så ja!. Jag stöder "Illuminanti" på den här frågan. Sen helt plötsligt i samma punkt kommer porr in?! Vad fan har porr och knark för likheter? hmmmm.... hmmmm... *Ding* Jag vet! Sexuell njutning och droger är fel enligt kristen moral, det måste vara därför dom hamnar under samma punkt. Eroktik har alltid varit en art-form!! Sex är ett stort mirakel för människan och kommer därför alltid att skrivas om, sjungas om, av bildas. Även under mörkare tider så har det existerat men gömts undan och inte varit lika tydligt. Rocco hårdporr kommer aldrig att sees som konst tror jag. Men hårdporr som är filmat på något nyskande och artistiskt sätt kan nog ses som en art-form. Juridiskt sett är det väl dock konst.... Men det är ju såpor och pop musik också?! Förstörandet av kristendomen. BRA! Hela kristendomen efter the council of nicea är ju bara ett maktverktyg, skapat av den då varande eliten och det har använts mot oss folket, mänskligheten i nästan 2000 år. Jag är otrolig glad att många människor har vaknat upp det senaste år hundrande och ignorerar skiten. Bibel folket är tyvärr dock mycket starka i truth rörelsen. Vad gäller andra religioner vill jag inte uttala mig för jag vet alldeles förlite.
Posted on: 2008/7/11 1:59
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Filipino, Tror du verkligen att dom kommer att legalisera "nyttiga"/"harmlösa"/"lätta" droger? Dom kommer så klart att legalisera dom tyngsta drogerna som kommer att göra medborgarna apatiska och viljelösa..
Det finns en dokumentär som handlar om ett scenario när droger är legliserade, kommer inte ihåg vad den hette nu.. Nån annan? Sen är det en otrolig skillnad mellan bombtokiga-kristna-bush-fanatikerna och vanligt kristna i USA..
Posted on: 2008/7/11 9:09
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2008/7/11 12:41
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Tveksam till att dom skulle legalisera typ meth, crack, cola, heroin osv utan att legalisera gräs osv. Hur skulle det kunna förklaras? Tror mer på att folk blir matade icke rekretionella(finns det ett sånt ord på svenska?) droger av sina läkare, typ "lycko piller etc" Men det är riktigt vad han skrev.
Kristendomen är forfarande en konstruktion av eliten och kommer alltid att vara det. Ta gärna till dig visdomen i biblen men se det inte som guds ord... eller vänta det e påvens om e guds ord och korenen inte bibeln... men hur som.
Posted on: 2008/7/11 13:12
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login