vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
George Bush=666
Själv har jag alldrig trott på Anti-Christ.
Att en del folk dras till Satansdyrkan har man ju förstått.

Skulls And Bones en satanskult ?

George Bush , hans Far och Farfar är/var medlemmar där likaså John Kerry.

Vad anser ni om medskickad länk ?

http://www.geocities.com/trebor_92627/Bush.htm

Skall man bli rädd eller skall man betrakta detta som galenskap och desinformation ?

" Devil Hand " Har ju bla Familjen Bush använt vi flertal tillfällen !

mv so88

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: George Bush=666
Bushfamiljen är en Illuminatifamilj och har enormt stor makt. De är fruktansvärt krimminella. George Bush (den äldre) är även en ökänd pedofil (som många andra Illuminater).

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym

Hejsan.
Dom flesta här har väl ungefär samma uppfattning om familjen Bush, men hur mycket av all information skall man tro på.

Att George Bush dä skulle var pedofil har jag inte hört förut, men det skulle inte förvåna mig.

Den länk som jag skickade med är rätt mastig och har bara ögnat igenom den. Skall försöka läsa den lite mer noggrant.

mvh so88

See User information
Jag tycker att det är uppenbart att vissa "sanningssökare" går lite väl långt i sina villfarelser och skumma ideer.

På den sida du länkade till så är numerologidelen ett sådant exempel. Där lyckes man härleda 666 från alla aspekter av Bushs tillvara. Kanske ligger det någonting i något av detta, men det mesta är rena dummheterna.

Ett exempel så drar man ut 666 från åtralet 1999. Som om man medvetet valde detta år att göra någoning bara för att det gick att härleda 666 från det.

Posted on: 2005/3/3 13:50

Anonym
Det är klart att Bush är galen, det är också klart att han är mer eller mindre pedofil, också står det klart att vi har med djävulsdyrkare att göra. Man skall dock tänka på att detta är info som folk inte vill höra i första hand, det studsar bara som en pingisboll mot ett plank. Vad som är värre än alla saker ovan är sakerna dom diskuterar i filmen MindControl out of Control. Jag ahr den och skall se till att mister micro får den, och den senaste av David Icke givetvis, föredraget Secrets of the Matrix. Dessa 2 tillsammans med ett par rullar om 911 verkar funka bäst att väcka sovande skälar med. Förutom en liten filur som såg alla, + 6-7 st till. Han återkom till mig och sa att om detta skulle vara sant så skulle tidningarna skriva om det , se problemet, se hur massivt vi behöver vända den kontrollerade median...

Tjipp

See User information
När du pratar om ritualer så får jag en känsla av att du bara är helt intelektuell. Har du någon erfarenhet av detta?

Även om du har rätt i dina antaganden om självhypnos så bygger detta på hur starkt du tror. Du får då mycket starkare tro om du är övertygad på övernaturliga makter än om du skapar din egen ritual som du vet fungerar bara som en plasebo.

Därav är tron på övernatliga krafter ett måste för starka ritualer, oavsätt hur dessa ritualer fungerar.

Självhypnos är ett sätt att förklara vad som händer, men det är bara en teori. Ingen kan inte veta med säkerhet vad som händer, varför då göra ett antagande till en sanning?

Posted on: 2005/3/6 10:12

Anonym
Hebreiska Alfabetet.

3st w ( www. )

Vad blir det ?

(3) The Letter Vov has a numerical value of six. Is there a connection between 666 and the Internet? After all, the closest letter in the English Alphabet for Letter Vov is a W?

Allan Watt nämner detta bl a i den senaste Intevjun på RedIce.

http://www.geocities.com/Athens/9587/alephbet.html

3G Telefoni

Telefonnumret dit !

020 33 33 33.

Obelisken i Washington.

666 fot. 555 fot ovan Jord och förankrad med 111 fot under Jord.

Vodafones Logga. Tre sexor inbakade i namnet Vodafone.

Det finns en hel del till :

Välkommen och fyll på !

Hmmm....

Anonym
Jepps det stämmer www=666

Som det står skrivet alla kommer vara märkta och ingen kan handla utan märket.

Men det står ochså skrivet.

Sanningen kommer komma fram.

Och deras svärd kommer vändas mot dem.

Expose Challange Act.

Anonym
Vad många inte förstått är "vad" antikrist är för något. Det spekuleras vilt om vem denne antikrist kommer att vara. Antikrist är ju den som skall bygga färdigt och därigenom bana väg för satan i den yttersta tiden. Satan kommer sedan att som enda världsherre och diktator styra världen.

Ledsen att göra er besvikna, denne sk "antichrist" är nämligen ingen människa, utan WWW, world Wide Web - Internet med andra ord.

Satan, är heller ingen människa eller demon som i framtiden kommer att ta över som enda världsherre och diktator, när förberedelserna är färdiga,...utan "satan" är en gigantisk superdator som i framtiden kommer att styra världen.

Denne diktator kommer då att styra allt via Internet, GPS, Satellit, mm. Denne diktator kommer att ha en egen medvetenhet om sig själv, en slags artificiell intelligens.

Människan kommer att vara övervakad och kontrollerad via mikrochip (vildjurets märke 666), samt övervaknings kameror, satellit osv, osv - 24 timmar om dygnet. Det kontantlösa samhället, global ekonomi, krigsindustri, osv, osv...allt kommer att kontrolleras av diktaror Satan.

Välkommen till helvetet...

Frid / Psilo

See User information
Det är nog en fin pojke... det står så mycket på webben...
Resized Image

http://www.angelfire.com/alt2/antichrist/1.html
http://maxpages.com/kingarthur

Prince William Making The Sign of Satan
Resized Image

http://www.anti-christ.com/skull/index.php

Edit:

Lustigt att det ibland inte går att länka till bilder - den översta bilden här har adressen http://www.angelfire.com/alt2/antichrist/arthur666.jpg

och visar Prins William - men ibland dyker det upp bild om Angelfire istället.
Det var likadant när jag la in en anna bild för några dagar sedan som var från filme Hets, den kan ibland dyka upp som en bild med text (på franska)

Posted on: 2007/1/4 20:22
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Hehehe...här är lite djävulsbilder

Resized Image Resized ImageResized Image

Anonym

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper