vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Vill "eliten" att somliga ska veta/tro på att det var ett inside jobb?
Vill eliten att somliga ska veta om eller i alla fall tro på att det var ett inside jobb?

Förklaringen till mitt resonerande är att det finns så häpnadsväckande mycket bevis för att det var just ett inside jobb. Och det officiella historien om hur det gick till känns helt befängd, och såvida de inte är absolut iq-befriade så kan man inte göra så mycket fel.

Till exempel att Bush sade att när han såg det första planet kracha in i byggnad 1, så tyckte han det det måste vara en förfärlig pilot. Det känns ju som att det var planerat att säga så, för att man ska reagera, och sedan ska alla konspirations teoretiker kunna addera det till sin arsenal. Alla teoretiker tänker, "aha där har vi ett fel, perfekt för att stödja min teori om att 9/11 var ett insidejobb". Men tänk om det var meningen att göra det felet.

Men för att kunna spinna vidare på min teori om att de kanske ville att somliga ska tro att det var en konspiration, så behövs en viktig del fyllas ut. Varför? Vad skulle de möjligtvis tjäna på att göra så?

Illuminati, som varit så smarta i alla tider, har alltid legat steget före. De måse vara smarta för att nå sitt mål, så därför tror jag att de ligger steget före.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Vill "eliten" att somliga ska veta/tro på att det var ett inside jobb?
Jag tror att de vill att de som har skarpast hjärnor ska ge sig själva tillkänna.
Upprorsmakare kallas de och får färgen röd. En del bara tror sig vara vakna och får färgen gul. Finns gott om både gulingar och blåingar här har jag sett. Stort grattis till dom.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:
av Paradoxer den 08-07-14 05:09:49 Jag tror att de vill att de som har skarpast hjärnor ska ge sig själva tillkänna. Upprorsmakare kallas de och får färgen röd. En del bara tror sig vara vakna och får färgen gul. Finns gott om både gulingar och blåingar här har jag sett. Stort grattis till dom.

Vadå röd, gul blå?
Var ser du de färgerna, jag förstår inte.

Anonym
Färgkoderna för koncentrationslägrerna.
Röd = Omedelbar avrättning
Blå = Arbetskraft inom lägren. Avrättas när man inte längre kan utföra sitt arbete
Gul = Totalt sovande människor som fungerar bra och låter sig hållas utanför murarna.

Edited by Paradoxer on 2008/7/14 7:43:23

See User information
Quote:

Paradoxer skrev:
Färgkoderna för koncentrationslägrerna.
Röd = Omedelbar avrättning
Gul = Arbetskraft inom lägren. Avrättas när man inte längre kan utföra sitt arbete
Blå = Totalt sovande människor som fungerar bra och låter sig hållas utanför murarna.

Paradoxen får en röd......

Posted on: 2008/7/14 7:24
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
Jag blandade ihop blå/gul i mitt förra inlägg. rättat nu.

"Red List - These people are the enemies of the NWO. They are the leaders of patriot groups, outspoken ministers, outspoken talk show hosts, community leaders, and even probably NET leaders. These people will be dragged out of their homes at 4:00 am and will be taken to FEMA detention centers and killed. This will take place approximately 2 weeks before martial law is enforced.

Blue List - these are also enemies of the NWO, but are followers of the Red List folks. These people will be rounded up after martial law is in place, and will be taken to the detention centers and ‘re-educated’. Various mind-control techniques will used on them. Most will not survive this. Mr. Springmeier was not specific on exactly who was on the Blue List, but I would guess that people such as you and I are on that list.

Yellow List - these are citizens who know nothing about the NWO and don’t want to know. They are considered to be no threat at all and will be instructed as to how to behave and will most likely do whatever they are told. Unfortunately there are too many of these to be effectively controlled, so many will be killed or starved and many will have their organs harvested."

Fråga amerikanerna vad de tror att de runda små färgade reflexerna som nyligen satts upp på deras brevlådor är till för.

Eller vad alla dessa kistor är till för http://maps.yahoo.com/#mvt=s&lat=32.3 ... 32.320277%2C%20-96.608030

See User information
Shit,är det där verkligen kistor?Jag skulle här och nu vilja framföra att vad lissabonfördraget innebär har inte presenterats klart för medborgarna.I de nationella parlamenten har det handlat om en admistrativ process snarare än demokratisk debatt.Det finns till exempel en paragraf om dödsstraff i fördraget,som fastställer att dödsstraffet i princip är avskaffat,men att det finns vissa undantag: REVOLUTION;KRIG,OCH UPPLOPP. Är det här FRA kommer in? Att finna dessa upprorsmakare och vakna människor genom att avlyssna allt.Hur lång tid tar det innan man kommer att finna en röd reflex på sin egen brevlåda???????

Posted on: 2008/7/14 8:34

Anonym
Ja, det är kistor.
Länken jag bifogade visar kistor från Texas.

Här är lite kistor från Georgia: http://hk.youtube.com/watch?v=wYp85QMJd1Q

Längst ner på denna sida kan du se fler kistor http://www.libertyforlife.com/jail-po ... s_concentration_camps.htm

Det fanns fler kistor på ett annat ställe i USA, men dessa har flyttats. Kanske är de redan levererade? Vilket kanske betyder att det är bråttom nu.

http://www.youtube.com/watch?v=od29Ece8OsE

Anonym
Häftig information, det ska jag gräva djupare i.

See User information
Personligen så tycker jag att kistorna verkar vara lite stora för en person, dom rymmer nog 3-4-5 pers/st

Posted on: 2008/7/14 10:08
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
One size fits all... Men det är klart... Ju fler som får plats desto bättre... dessa kistor är ju bara till för förvaring innan de bränns. Är det någon som kan gräva fram en bild på kistorna de hade på thailand som de förvarade liken i? Jag har för mig de såg likadana ut.

Anonym
Quote:

Librarian skrev:
Vill eliten att somliga ska veta om eller i alla fall tro på att det var ett inside jobb?

Förklaringen till mitt resonerande är att det finns så häpnadsväckande mycket bevis för att det var just ett inside jobb. Och det officiella historien om hur det gick till känns helt befängd, och såvida de inte är absolut iq-befriade så kan man inte göra så mycket fel.

Till exempel att Bush sade att när han såg det första planet kracha in i byggnad 1, så tyckte han det det måste vara en förfärlig pilot. Det känns ju som att det var planerat att säga så, för att man ska reagera, och sedan ska alla konspirations teoretiker kunna addera det till sin arsenal. Alla teoretiker tänker, "aha där har vi ett fel, perfekt för att stödja min teori om att 9/11 var ett insidejobb". Men tänk om det var meningen att göra det felet.

Men för att kunna spinna vidare på min teori om att de kanske ville att somliga ska tro att det var en konspiration, så behövs en viktig del fyllas ut. Varför? Vad skulle de möjligtvis tjäna på att göra så?

Illuminati, som varit så smarta i alla tider, har alltid legat steget före. De måse vara smarta för att nå sitt mål, så därför tror jag att de ligger steget före.

ok my 5 cents:

De visade Loose Change II på holländsk TV häromdagen.

De visade ett annat 9/11-truth program härom veckan.

Helt sant.

Alla som är någon i USA har redan flyttat eller förberett flytt från landet. USA är ju KÖRT för de som missat det. SJÄLVKLART är det okej att öppna 9/11-säcken då. Makt och pengar går till EU / Asien / Dubai och därikring.

Vart vill jag komma?

THE CONSPIRACY IS THE @£$"#&% CONSPIRACY!!!!

Ge upp. Sluta. Please. For your own sake. Save yourselves. Fattar ni inte?

Alla ni hårt kämpande 9/11-truthers... Feeling not so good right now när ni inser att ni jobbat för eliten all this time genom att ge dem ENERGIN de behövde för att ta deras agenda ännu längre?

Get that. Please. Get rid of your fears.

EXAKT VAD kommer skillnaden mellan 2008-vaken.se och 2010-vaken.se vara? Mitt svar är: INGEN SOM HELST SKILLNAD.

Det kommer att klistras länkar, det kommer att dras intellektuella paraleller hit och dit som i verkliga livet inte spelar någon som helst roll.

Vaken.se = New World Order Fanclub ända tills forumet transformeras till ett forum som SKAPAR LÖSNINGAR, inte blir proffs på att vara NWO-groupies med ett love/hate-relationship till NWO.

Och ett välbekant citat som borde upprepas tills ALLA fattar det:

"Do not pay attention to worldy events. They are orchestrated for taking your attention from the real struggle." eller något liknande....

Vill inte peka finger, men these are the facts...and the reason for me not spending any time here anymore...except for the occational creative burst.

Jag jobbar på en invite-only online/offline-community som har sin foundation i positiva lösningar som fungerar. Den kommer när tiden är mogen.

Simple life-problem-solving:

* Find out what you love to do. Become really good at it.
* Become a true MAN or a WOMAN. Figure it out. Google is your friend.
* Remove all your fear of death (part of becoming a MAN). That will remove all your other fears as well...of women...of NWO...of aliens...what ever...

Problem solved.

After that, go live in tribes, do your best and then you either live happy or you die happy.

You are eternal anyway.

Edited by Goinghome on 2008/7/15 17:00:10

Anonym
Quote:

Fujimori skrev:
Häftig information, det ska jag gräva djupare i.

Like that would help you in any way. Get real.

See User information
Om informationen fortsätter att spridas i den takt som vi har nu så kommer det vara så många röda och blåa att eliten får använda Fema campsen för att gömma sig i.

Fear is the mindkiller.

Posted on: 2008/7/15 19:26
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
Quote:

micro skrev:
Om informationen fortsätter att spridas i den takt som vi har nu så kommer det vara så många röda och blåa att eliten får använda Fema campsen för att gömma sig i.

Fear is the mindkiller.
Informationsmastrubering och ingenting annat. Finns alltförmånga som tror de är upplysta genom att upprepa sådant de själva hört. Själlösa zombies som man skulle kunna lura i vad som helst bara det följer deras grundprogrammering. Det är farligt att manifestera för såna människor, för de vet man aldrig var man har.
Informationen i sig gör ingenting. Man måste veta vad man ska göra med informationen också. Att instruera andra görs redan i det militära och det är inget fritt tänkande där inte.

See User information
jag ser ett mönster i lite förmycket counter intelligence på detta forum, jag föreslår att admins börjar ta tag i saken.

Posted on: 2008/7/18 20:50

Anonym
Eftersom jag var den som med senaste inlägget tar jag åt mig av din kommentar Al_Kyder och skulle gärna se att du förklarade för mig vad du menar. Eller var det rent allmänt sagt och du faktist höll med mig?

See User information
var riktat allmänt

Posted on: 2008/7/19 18:48

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper