Vakencorner
|
Hejsan alla vakna!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Trevligt att hitta en svensk sida, märkligt att jag inte kom på tanken att söka efter en sådan tidigare. Jag är ännu en person som ifrågasätter 9/11, främst av det enkla skälet att jag inte förstod hur byggnad 7 kunde kollapsa symmetrisk på så kort tid, med enbart mindre och asymmetriska skador. Med min bakgrund inom arkitektur och byggkonstruktion (mest visualisering) så har jag rätt bra koll på vad som skulle krävas för att det ska vara möjligt.
Så, liksom många andra sökte jag svar på nätet. Har tom. vart såpass o-originell att jag registrerat ett konto på YouTube (accersitusmaximus) för att stödja diskussionen som pågår där. Har även klippt ihop en kortversion av Zeitgeist historiska fakta kring falskflagg-operationer gällande WW1, WW2 och Vietnam för jag anser dessa historiska händelser är direkt relaterade till 9/11. Egentligen gjorde jag filmen för att så många av mina bekanta inte orkade tugga igenom en 2 timmar lång dokumentär full med fakta. 10 minuter däremot, är lättare att smälta. Enbart intro och slutet är fabricerat av mig. Länk: http://www.youtube.com/user/accersitusmaximus Har planer på andra filmen med 3D-visualisering av hur byggnad 7 borde kollapsat (om det inte redan finns). Sanningen är att den inte borde kollapsat alls, men rent hypotetiskt isf. Trevligt fynd som sagt, ska hålla ett öga på detta forum!
Posted on: 2008/8/10 20:14
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login