vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Inte så roligt att vara fotograf när dom sprayar en massa skräp

See User information
Visst kan jag klippa bort den övre delen, men det spelar ändå ingen roll, jag har ca: 100 bilder jag får kasta på grund av dessa chemtrails. Jag väntade i nästan 2 timmar, låg ännu kvar: http://www.mepprograms.org/sunlight.jpg

Jag har fått ställa in många fototrippar på grund av att himlen ser ut som en papperskorg mer eller mindre!

Peace

Posted on: 2010/6/25 21:43
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Inte så roligt att vara fotograf när dom sprayar en massa skräp
Vilken bild förutom chemtrailen... Solen ser ut som en man med en gloria på sig.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Det mest intressanta med fenomenet chemtrails är att folk tror på det.
varför gör ni det, det är rena psykosen.

Posted on: 2010/6/26 12:56
"Quotes are for people that can't think for themselves"

Anonym
Jag tror chemtrails är avgaserna av en annan typ av flygbränsle... Inget mer. Inget snyggt att titta på och som alla avgaser innehåller de gifter.

See User information
Operation Cloverleaf - Sanremo - february, 2, 2010 -

http://vimeo.com/9639192

En av aktörerna....
http://www.evergreenaviation.com/

Posted on: 2010/6/26 16:45
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Master
Nej. Det är inte avgaser. Avgaser är partiklar och denna massa som syns på himmelen skulle inte på några villkor få plats i ett flygplan. Ej heller någon annan vätska eller "damm".
Det de är är uppvärmt vatten, dvs. ånga. Vattnet finns redan i atmosfären så det ända som behövs är värme och den kommer från motorerna. Ingen här som kan en lite lite fysik?
Case close.

Posted on: 2010/6/26 17:04

Anonym
Fast faktist började detta fenomen uppstå i slutet av 1990-talet samtidigt som de laborerade med billigare flygbränslen. Vanliga contrails försvinner efter någon minut, men inte sk chemtrails.
Det KAN iofs stämma att det sker någon form av besprutning, men det är likförbannat bara avgaser. Det är inga speciella plan som åker runt och sprutar.

...tror jag... ingen vet ju riktigt... Men min information pekar på det. Och det är så jag tolkat infon.

See User information
Så länge en del flygplan som ligger på samma höjd har olika sorters trails så tänker jag vara misstänksam!

Peace

Posted on: 2010/6/26 17:38
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

Anonym
Fast det kan ju tyda på att på den höjden ligger avgaserna från det bränslet kvar längre... faktist...

peace påre själv!

See User information
Quote:

gaston skrev:
Operation Cloverleaf - Sanremo - february, 2, 2010 -

http://vimeo.com/9639192

En av aktörerna....
http://www.evergreenaviation.com/

Vilket trams, men om man tror på chemtrails så tror man alla contrails är chemtrails, det ingår liksom i paranoian.

Videon var verkligen ett bottennapp.

Posted on: 2010/6/26 17:52

Anonym
Nej, det finns olika... contrails och chemtrails. Men visst finns det dom som är extra paranoida och tror att vanliga contrails är chemtrails.
Du kan naturligtvis inte inse du missförstått det hela Nonkonformist.

See User information
Lite om ph-förändringar i samband med chemtrail....något som bekymmrar hästuppfödare idag då hästens mage är otroligt känslig för förändrinig av tarmfloran, något som ger upphov till Fång...

http://forskarbloggen.typepad.com/for ... 08/01/fng-leder-till.html

http://www.youtube.com/watch?v=PtlOXhSnNw8&feature=player_embedded

Posted on: 2010/6/27 7:53

See User information
Quote:

Master skrev:
Nej, det finns olika... contrails och chemtrails. Men visst finns det dom som är extra paranoida och tror att vanliga contrails är chemtrails.
Du kan naturligtvis inte inse du missförstått det hela Nonkonformist.

Varför kan jag "naturligtvis inte inse det"?

Vilka belägg har du att de existerar?

En video på vita strimmor är inte bevis.

Posted on: 2010/6/27 9:39

See User information
Vilka bevis har Du att de inte existerar? Fenomenet har varit studerat i åratal, myndigheter vägrar svara på frågor etc.

Peace

Posted on: 2010/6/27 9:41

Anonym
Jag har redan svarat på dessa frågor i klartext, eller genom det jag sagt tidigare, men ni från vakensucks är en aning tröga...
Quote:

Nonkonformist skrev:
Varför kan jag "naturligtvis inte inse det"?

För att du dels är från vakensucks och dels är du en sån som inte verkar kunna revidera dina påhitt.
Bevisa istället att du kan inse detta....
Att säga att alla contrails skulle vara chemtrails tror jag ingen här håller med om faktist.

Quote:

Nonkonformist skrev:
Vilka belägg har du att de existerar?

Motbevisa oss gärna. Det är bara att titta upp i himlen och se hur vissa plans contrails varar längre

Quote:

Nonkonformist skrev:
En video på vita strimmor är inte bevis.

Han skrev aldrig det var bevis, utan visade bara en video som stärkte vad han vill ha sagt. Men jag håller med dig. En YouTube-video (I detta fallet Vimeo) är aldrig bevis.

See User information
Varför sitter denna mojäng på planen då?

CRM Chemical Release Modules

Posted on: 2010/6/27 10:49

Anonym
Var kan jag hitta mer om den mojängen då Gaston?

See User information
Quote:

Master skrev:
Var kan jag hitta mer om den mojängen då Gaston?

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=123052#forumpost123052

http://www.riksdagen.se/webbnav/index.aspx?nid=410&dok_id=GL02U416

Lägg märke till att motionen bordlades blixtsnabbt....

Background of the HAARP Project

Prepared by Rosalie Bertell, Ph.D., GNSH

http://www.earthpulse.com/src/subcategory.asp?catid=1&subcatid=1

Further References:

C.L. Herzenberg, Physics and Society, April 1994.

R. Williams, Physics and Society, April 1988.

B. Eastlund, Microwave News, May/June 1994.

W. Kofinan and C. Lathuillere, Geophysical Research Letters, Vol 14, No. 11, pp 1158-1161, November 1987 (Includes French experiments at EISCAT).

G. Metz and F.W. Perkins. Ionospheric Modification Theory: Past Present and Future, Radio Science, Vo1.9, No. 11, pp 885 -888, November 1

Posted on: 2010/6/27 11:13

See User information
Quote:

iwarrior skrev:
Så länge en del flygplan som ligger på samma höjd har olika sorters trails så tänker jag vara misstänksam!

Exakt just så. Den främsta parametern att studera är höjden.

Och kör man med teorin om att utsläpp från drivmedel varierar så fantastiskt mycket så måste man ju fråga sig vilket sorts bränsle vissa flygplan använder, för samma kan det omöjligtvis vara.

Men givetvis är det samma form av bränsle. Det är bara det att en del flygplan deponerar skit på oss.

Posted on: 2010/6/28 5:10

See User information
Den där mystiska spiralen över Nordnorge i höstas har inte glömts bort - av mig iallafall. Heller inte den märkliga gryningen i på kvällen nångång i februari för två år sen.

Först kom spiralen - sen kom den kallaste vintern på många år!

Över Göteborg har jag observerat åtskilliga droner för två år sedan. Innan hade Ekot och TT nämnt att man inte skulle bli förvånad om något de kallade "sniffare" skulle synas. Dessa "sniffare" skulle bara undersöka luftföroreningar efter flygplan och var inget att oroa sig för!

Jaha???

Det låter som en första-april-historia men vem som helst kan ju gå och kolla, jag har inte ätit några svampar.

Att sniffarna är droner och att de använts i flera år i krigföring och av Ekot påståtts undersöka utsläpp från flygplan lär väl inte ens en Aftonbladsjournalist som Lasse Lindström kunna förneka.

Och att det militärindustriella komplexet skulle ha slutat att klura ut nya sofistikerade vapen måste väl betecknas som ren science fiction.

Och lika självklart är det att den som ställer frågor och är nyfiken viftas bort och idiotförklaras...

Mormor! Varför har du så stora öron?
Det är för att jag skall kunna höra dig när du kommer!

Mormor! Varför har du så stora ögon?
Det är för att jag bättre skall se dig!

Mormor! Varför har du så stor mun?
Det är för att jag bättre skall kunna sluuuka dig!

Den om Rödluvan blir visst aldrig inaktuell. Vi får hoppas på Jägaren.

Posted on: 2010/6/28 6:18
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Quote:

Asgeir skrev:
Den om Rödluvan blir visst aldrig inaktuell. Vi får hoppas på Jägaren.

Visst är det tröttsamt?!?

Svenskar verkar ha en benägenhet att säga: "men det där är ju framförallt amerikanska konspirationsteorier då big bad evil government ligger bakom allt".

För visst kan man hålla med om att stora delar av USA är hjärntvättat flera vändor (felomvänd patriotism) - samtidigt finns det ett stort värde i att det åtminstone finns sann patriotism i USA. För har vi det i Sverige?

Jämtlänningarna vill ju vara fristående från Sverige. Det kan jag förstå. Många norrlänningar vill ju att vi klipper vid trakterna runt Sundsvall med skog, vattenkraft (men, hallå, Vattenfall!) och gruvor.

Kort och gott. De amerikaner som inte är patriot-hjärntvättade bär på någon form av patriotism som kräver svar av sin regering.

Svenska myndigheter då? Ja, ett bra exempel är att gräva efter info kring amalgam och då får man samtidigt stifta bekant(dår)skap med Socialstyrelsen. Allt pekar åt att Socialstyrelsen ville begrava kvicksilver i munnen på befolkningen.

Men vem är/var viljan bakom Socialstyrelsen?

Propaganda fungerar effektivt när en hjärna inte orkar med komplexa saker. Kvicksilver och fluor... mmm... det är grejer det.

Posted on: 2010/6/28 7:04

See User information
I det här klippet redogörs vad man funnit genom analyser av vattenprover..

http://www.youtube.com/watch?v=PtlOXhSnNw8&feature=player_embedded

och här..

http://www.youtube.com/watch?v=7wUzHkdYj5U&feature=player_embedded

Vad säger resultaten ? och vad säger det om de som gjorde analysen ?

Posted on: 2010/6/28 8:21

See User information
Ett flygplan (1) hade 'white death' hängande efter sig igår kväll då det var blue skies. En minut senare kommer ytterligare ett flygplan (2) som går i stort sett samma kurs, även den med 'white death' efter sig.

Dessa två stråk korsas 3-4 minuter senare av ett flygplan (3)... och inte bara i 2D utan ta mig fan att 3:an blåser igenom chemtrailsen. 3:an har dock ingen 'white death' efter sig.

Skillnaden på 1 och 2 kunde jag inte se förutom att 2:an var något mindre (kanske 40 sitts). 3:an var dock en bjässe.

Generellt verkar det som att stora passagerarplan INTE spyr ut 'white death', inte i samma utsträckning som medelstora flygplan.

Posted on: 2010/6/29 5:14

Anonym
olika klasser - Olika bränsle. Kanske?

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper