vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 »

Anonym
Vaken.se VS frimueriet
Micro skrev i det privata forumet

"Hej

Jag ska göra om rutinerna för administrering.

Från och med nu så har ingen administratinsrättigheter förutom användaren admin.

De som vill vara med och administrera måste logga in som admin.

De som är admnistratörer skall inte gå ut med det i forumet då jag vill ha en opersonlig kontakt mellan administratör och användare.

Hör av er till mig om ni vill administrera i forumet."...

Okej!
Detta betyder till många på vakens stora glädje att jag (maggot) inte längre är admininstratör på sidan och jag tolkar det som att vakens admins i fortsättningen kommer vara hemliga?
Då har vi alltså ett hemlig forum för privata "högt uppsatta" medlemmar med hemliga "ledare"
Många på detta forum är tuffa i munen mot världens ledare men jag har nästan aldrig hört någon kritesa micro eller hans undersåtar
(nåja jag har fått lite skit" men annars är det bara vi sk "främlingsfientliga" som tat sig ton mot micro.
Alla snackar om "vem ska granska granskarna" vem ska "övervaka övervakarna" osv
samma borde väl gälla på vaken?
vem ska granska vakens admins?
och varför är alla så rädda som vanligt så vågar man prata om problemen i iran och inte i sverige man vågar kritesera ledarna i usa men inte de på vaken...

Sen vill jag säga till dig micro att detta är inget emot dig som person utan snarare en uppmaning till alla "infokrigare" där ute som är bredda att dö för sanning och rättvisa att tänka till om de lever som de lär..

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Vaken.se VS frimueriet

See User information
Quote:

maggot wrote:
Micro skrev i det privata forumet

"Hej

Jag ska göra om rutinerna för administrering.

Från och med nu så har ingen administratinsrättigheter förutom användaren admin.

De som vill vara med och administrera måste logga in som admin.

De som är admnistratörer skall inte gå ut med det i forumet då jag vill ha en opersonlig kontakt mellan administratör och användare.

Hör av er till mig om ni vill administrera i forumet."...

Okej!
Detta betyder till många på vakens stora glädje att jag (maggot) inte längre är admininstratör på sidan och jag tolkar det som att vakens admins i fortsättningen kommer vara hemliga?
Då har vi alltså ett hemlig forum för privata "högt uppsatta" medlemmar med hemliga "ledare"
Många på detta forum är tuffa i munen mot världens ledare men jag har nästan aldrig hört någon kritesa micro eller hans undersåtar
(nåja jag har fått lite skit" men annars är det bara vi sk "främlingsfientliga" som tat sig ton mot micro.
Alla snackar om "vem ska granska granskarna" vem ska "övervaka övervakarna" osv
samma borde väl gälla på vaken?
vem ska granska vakens admins?
och varför är alla så rädda som vanligt så vågar man prata om problemen i iran och inte i sverige man vågar kritesera ledarna i usa men inte de på vaken...

Sen vill jag säga till dig micro att detta är inget emot dig som person utan snarare en uppmaning till alla "infokrigare" där ute som är bredda att dö för sanning och rättvisa att tänka till om de lever som de lär..

Jag har kritiserat Micro ibland, senast när diskussion om att göra vaken mera "politiskt korrekt" var uppe t.ex.

Jag skrev också i ett av mina senaste inlägg att jag tycker det är viktigt med tabutrådar vilket går stick i stäv med vad Micro skrev som svar på ditt startande av "rastråden."

Vilka är "Micros undersåtar" förresten?

Posted on: 2007/3/4 12:11
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Jo och det ska du ha cred för
hans undersåtar menar jag i första hand

Administratörer: Micro, Void, Maggot, Tebe, A73.

See User information
Jag är rädd at jag inte har så många undersåtar, men jag har bra vänner.

Ensam är stark.

Illuminati är inte dumma. Dom förstår vitsen med stark styrning om man vill ha saker gjort.

Nu är det dock så att vaken.se inte skall styra över någon och vaken.se uppmuntrar alla att ta eget insiativ så det kommer inte bli något större ordenssälskap av vaken.

Vaken.se har endast i uppgift att sprida och uppmuntra så många som möjligt till att bli konspirationsmedvetna och vakna upp både spirituellt och materiellt.

Detta kommer att ske enligt den strategi som jag kommer fram till efter diskussioner med alla som vill dela sin åsikt av hur det skall kunna genomföras.

Länge leva vaken.se!

Posted on: 2007/3/4 12:24
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Detta var goda nyheter!

Men det bästa vore ju om man tog bort det helt..

Posted on: 2007/3/4 12:38

Anonym
Quote:

micro wrote:

Ensam är stark.

Illuminati är inte dumma. Dom förstår vitsen med stark styrning om man vill ha saker gjort.

Nu är det dock så att vaken.se inte skall styra över någon och vaken.se uppmuntrar alla att ta eget insiativ så det kommer inte bli något större ordenssälskap av vaken.

Vaken.se har endast i uppgift att sprida och uppmuntra så många som möjligt till att bli konspirationsmedvetna och vakna upp både spirituellt och materiellt.

Detta kommer att ske enligt den strategi som jag kommer fram till efter diskussioner med alla som vill dela sin åsikt av hur det skall kunna genomföras.

Länge leva vaken.se!

Jovisst, fast det är ju bland annat du som bestämmer vad som ska kallas konspirationsteorier och vilka som tydligen är "tabu" :D

See User information
"Detta betyder till många på vakens stora glädje att jag (maggot) inte längre är admininstratör på sidan och jag tolkar det som att vakens admins i fortsättningen kommer vara hemliga?
Många på detta forum är tuffa i munen mot världens ledare men jag har nästan aldrig hört någon kritesa micro eller hans undersåtar"

Tycker det verkar rimligt att micro och de som administrerar vaken kan disskutera enskilt, vaken.se måste ses som ett projekt, som vilket företag som helst. De levererar ju en produkt till oss andra.

Posted on: 2007/3/4 14:18

See User information
Som om det inte redan vore uppenbart kan jag med glädje meddela att ordet fortfarande verkar vara fritt, oavsett vilka spökhistorier maggot gråter ihop. För dem som tvivlar är det väl bara att starta en ny tråd?

Posted on: 2007/3/4 15:25

Edited by provoceramera on 2007/3/4 15:41:28

Anonym
Micro

Du talar ofta om att utvecklas osv, vilket jag håller med om är en viktig del för människan. Att det råder skilda meningar mellan oss om hur denna utvecklingen ska fungera bäst vet vi ju redan och det är skitsamma.
Men en sak borde vi väl vara överens om och det är att man även måste utveckla det som man själv har byggt upp. Du har byggt upp vaken, jätte bra gjort och du ska ha all beröm för det. Men varför inte utveckla och bygga ut vaken också då?
Gör vaken bredare, inför total yttrandefrihet och låt folk få sprida sitt ord och kunskap oavsett om det är konspirationsteorier eller inte. Alla människor har oftast något intressant, kul och vettigt att säga.
Varför borde man göra det? Jo, för då utvecklas man som människa!

See User information
Quote:

micro wrote:

Ensam är stark.

Länge leva vaken.se!

Vill bara apropå orden "...och vakna upp både spirituellt och materiellt..." säga för fjärde gången att ordet spirituellt betyder att uttrycka sig kvickt och elegant. Det har alltså inget med andligt att göra - så vi kan dra slutsatser av det...

Posted on: 2007/3/4 20:12
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Micro det är ju DU som är vaken.se
du har gett dig själv total makt skrivit till andvändare att de ska lägga ner att skriva för att du blir ledsen osv

See User information
Quote:

Bjornir wrote:
Micro

Du talar ofta om att utvecklas osv, vilket jag håller med om är en viktig del för människan. Att det råder skilda meningar mellan oss om hur denna utvecklingen ska fungera bäst vet vi ju redan och det är skitsamma.
Men en sak borde vi väl vara överens om och det är att man även måste utveckla det som man själv har byggt upp. Du har byggt upp vaken, jätte bra gjort och du ska ha all beröm för det. Men varför inte utveckla och bygga ut vaken också då?
Gör vaken bredare, inför total yttrandefrihet och låt folk få sprida sitt ord och kunskap oavsett om det är konspirationsteorier eller inte. Alla människor har oftast något intressant, kul och vettigt att säga.
Varför borde man göra det? Jo, för då utvecklas man som människa!

Det är Devolution, så vi inte tänker knas... vi har allt från början, men tappar bort mer, dag för dag - att hjärnan inte används så mycket är en återspegling av det. Nu kan det inte degenerera så mycket vidare. Istället för att "utvecklas" så är det att ge upp fasthållande som gäller: Kultivering, då återfårman det man förlorat - det ärkärnan inom all verklig andlighet, även taoism och buddism, etc. Det har aldrig funnits sådant snack som att människan utvecklas - utan tvärtom - och att vi ska se inom oss själva efter orsakerna till varför det är som det är i det yttre, och varför man har de livsomständigheter man har osv.

Micro skrev i en annan tråd att man kan inte förändras om man inte förändrar det därute först (kommer ej ihåg ordagrant) - men det är unika ord ... det är tvärtom - som ovan så nedan - himlen råder - det finns många ord som påminner de glömska. Man kan inte förändra det som är en effekt/följd av någonting - man kan inte vända på orsak och verkan. Det därute kan inte vara något annat än en följd av,och en återspegling av hur vi själva blivit. Att förändra därute är ett uttryck för våld - för det därute är helt i sin ordning och i kontroll - det finns inga fel därute... det är bakvänt att tänka att ju värre det blir därute,ju mer skaman "kämpa" med det yttre - att vägra inse att det är bara en verkan av våra egna destruktiva beteenden/tankar/ord - vårt fall nedåt. Jag rekommenderar ånyo att man lyssnar på audiosarna med Cremo om Devolution. Människan har börjat någonstans, i sin ursprungliga natur, sedan fallit ned till denna slutliga slutliga nivån av tidrum: karantän/räddningsstation/samsara/trefaldiga världen - och är inte ens människa längre.

Det är endast inom oss som "problemet" är - och det våld och att slåss med väderkvarnar därute att bara vara aktivist - det bör väl åtföljas av att man även inser sitt eget puttande på brasan i liv efter liv. Så, det är ok därute. Eftersom agendaägarna alltmer fått fårmänskligheten till att samlas och säga bä kring globala saker/problem, såkan nog den mest styvnackade "vakne" inse att det är lurt... det är alltid tvärtom mot vad som får brett genomslag därute, och vad som promotas på olika sätt - det kan INTE vara på något annat sätt - för på sluttampens sluttid, inför den "sista ödeläggelsen" så är allt bakvänt, yin och yang är perverterat.

Posted on: 2007/3/4 20:31

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Quote:

provoceramera wrote:
Som om det inte redan vore uppenbart kan jag med glädje meddela att ordet fortfarande verkar vara fritt, oavsett vilka spökhistorier maggot gråter ihop. För dem som tvivlar är det väl bara att starta en ny tråd?

varför har bennybear fått brev till sig där micro ber han sluta vara i forumet
även jaxtone har fått uppmaningar
även jag
bjornir är lite av vakens "zundel" bannad för han har en åsikt men får idag skriva på vaken men inte om tabun

vad är det igentligen för en fångvaktare som styr detta forum
ja vet att han vill väl men seriöst alltså?

See User information
Vaken.se belyser saker som annars inte kommer fram. Huvudsakligen inriktas detta på djup samhällskritik där vi diskuterar och sprider kunskap om den styrade samhällsklassens hemligheter, propaganda, korruption mm.

Om vi antar att det är Vaken.se mål, kan man disskutera hur man skall nå det målet?

Eftersom invandrarpolitik och allt runtomkring detta väcker så starka känslor så borde detta undvikas, då det kan avskräcka folk, är folk nyfikna eller kanske beredda att ta till sig alternativ information sen möts de av "högerpropaganda" så blir de lätt avskräkta och avfärdar allt som står i forumet som rasist trams.

har tipsat många om vaken och loose change i fikarummet- och en som vart inne, kom tillbaka nästa dag och frågade om det var en rasistsida. Folk har lite tid och dömer väldigt fort, för att undvika detta borde man utelämna debatten om invandrare då den är så känsloladdad.

Jag tror invnandrarfrågan är ett hinder för att kunna nå målet med vaken. Säger inte att den inte är viktig, då det är en fråga som borde komma fram i ljuset, men eftersom den motverkar vakens grundtanke borde den undvikas i forumet.

Posted on: 2007/3/4 22:10

Anonym
Quote:

har tipsat många om vaken och loose change i fikarummet- och en som vart inne, kom tillbaka nästa dag och frågade om det var en rasistsida. t.

Är de såna idioter är de ändå inte mogna för detta...

"hej det finns 2 trådar av de 20 senaste om invandring på en sida med rosa blommor i bakgrunden detta är en typiskt nazisida"

herregud

See User information
Maggot du kanske borde acceptera att det väcker stora känslor, sen fråga sig vad man borde fokusera på? att 9/11 var ett insiderjobb eller att NWO vill splittra alla stater och har massinvandring som ett medel.

Posted on: 2007/3/4 22:16

Anonym
Quote:

MMidian wrote:
Maggot du kanske borde acceptera att det väcker stora känslor, sen fråga sig vad man borde fokusera på? att 9/11 var ett insiderjobb eller att NWO vill splittra alla stater och har massinvandring som ett medel.

Jo men det blir jävligt tjötigt att diskutera
hur många fönster flyplanen hade
hur många bultar fanns det i WTC?!
hur många explosioner som hördes

WTC har fallit men sverige håller oxå på att falla

Anonym
Quote:

MMidian wrote:

Kanske är hög tid att försöka ändra den mentaliteten och låta folk prata om problemen så kanske folk kan reagera på det nångång?

Anonym
9/11 byggnad sju föll det är det enda vi kan tala om varje dag i 20år....
hur stor var branden?
vilka fönster brann
vilken färg hade branden
vilka skruvar brann upp?

See User information
BRA MICRO!!! Bra att du rensar bort lite skräp,...t ex nazisten maggot!!

VAKEN.SE ÄR I ALLMÄNHETENS ÖGON ETT NAZISTFORUM SÅ LÄNGE SÅDANA SOM MAGGOT M FL FÅR HÅLLAS!!

Posted on: 2007/3/4 22:25

Anonym
Quote:

Besokare wrote:

VAKEN.SE ÄR I ALLMÄNHETENS ÖGON ETT NAZISTFORUM SÅ LÄNGE SÅDANA SOM MAGGOT M FL FÅR HÅLLAS!!

Jaså varför är jag nazist?

Anonym
Quote:

Besokare wrote:

Men för helvete.. har du fågelinfluensan eller har du bara svårt för att läsa vad maggoth skriver i sina inlägg?

See User information
Det finns ju massa olika intressanta aspekter av NWO förutom massinvandringen. Så att disskutera skruvar i 20år behöver du inte.

Posted on: 2007/3/4 22:30

See User information
Quote:

Besokare wrote:

- isåfall är ju nazismen bra - om maggot är synonymt med nazism - det är snarare så att det är "fel" på besökaren och allmänheten - naturligtvis är allmänheten mittuppi det bakvända tänkandet, har inte egna tankar, och är grovt vilseledd, hjärntvättad och programmerad, inte ens pseudovaken längre.

Posted on: 2007/3/4 22:31

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

(1) 2 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper