vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 »


Re: Moore stödjer Obama
#25


See User information
Quote:

jonte skrev:
Det var Michael Moore som fick mig att börja ifrågasätta hela 9/11 och nu står man här med ca 50 dokumentärer i bagaget.

Jag förstår inte överhuvudtaget varför folk hakar upp sig på hur man vaknar det viktigaste är väl att man vaknar.

JohnC: Vad svamlar du om för sanningar, halvsanningar osv?
Vad är sant? Det är väl för det första ett ganska luddigt begrepp.
Det viktigaste är ju att skapa sig en EGEN uppfattning.
Och vidare vad menar du med att folk är smarta el smartare än en själv? Dem flesta människor är ju dumma koncensustänkande får. Det är ju därför man hänger här.
"Man säger sanningen el inget alls"? När vet man att man har hela sanningen om någonting överhuvudtaget? Om man skulle tänka så skulle man ju aldrig någonsin kunna öppna käften.

ALLT som får människor att börja tänka till, ändra uppfattning och förändra föreställningar om hur världen styrs mm är väl positivt?

Återigen det handlar ju om att bilda sig en egen uppfattning och aldrig ta information som en 100% sanning.


Om det vore så har?? Se idiotin i resonemanget.


Tony Blair fick mig att vakna upp, nu måste alla rekommenderas att lyssna till vad Tony Blair ljuger om. Hur dumt låter det, om inte sanning vs halvsanning är en enkel match, har du inte vaknat.

Att förstå 9/11 är inte att vara vaken, att vara vaken är att första större delen av sin omgivning, inklusive universella lagar, och SANNINGAR, tex att man inte kan göra bra saker på ett dåligt satt, här spelar sanningen en oerhord roll, ja kanske den viktigaste av alla, är det inte det vi vill, ha reda på sanningen, hur kan vi det om man lyssnar på lögnare?

Spelar det ingen roll vem man litar till, spelar ingenting nan roll.

ALLT får inte människor att tänka till. det mesta får dem att inte tänka.

Och jag har bildat mig en korrekt uppfattning, jag fattar inte varför jag ifrågasätts efter det, eftersom det är det du rekommenderar?

MICHAEL MOORE = Fet VIT Lögnare!!!!




Mer fet lögnare får man leta efter!
Resized Image

Posted on: 2008/4/23 20:35
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Moore stödjer Obama
#26
Du ifrågasätts för vi tycker helt enkelt du är ute och cyklar lite grann. Många är inte redo för hela sanningen på en gång. Titta på zink. Han är ju förstörd för livet stackarn... Han borde sett Farenheit 9/11 först

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Moore stödjer Obama
#27


See User information
Quote:

Wowbagger skrev:
Du ifrågasätts för vi tycker helt enkelt du är ute och cyklar lite grann. Många är inte redo för hela sanningen på en gång. Titta på zink. Han är ju förstörd för livet stackarn... Han borde sett Farenheit 9/11 först



Ja nu är det ju inte jag som ifrågasätts, det är ju Michael Moore, som ifrågasätts, eftersom jag inte kan ta åt mig så mycket, eftersom han bara sett 50 dokumentärer, jag har nog sett minst 2000 st, och jag har inte alltid rätt for det, och for den delen, de flesta dokumentärer som kommer ut på senare tid är disinfo och propaganda. Det var bättre förr, för fem år sedan, då kunde man få korrekt info, i 8 fall av 10, idag 3 fall pa 10.

Ni två har cyklat ner i diket, eftersom ni inte tycker det är relevant om det är half baked truths, eller osanningar totalt, hur mycket snedare kan man cyckla?

Vadå många är inte redo för hela sanningen, är du inte redo för sanningen, eftersom du propagerar för lögnare?

och exakt vilka är de där "många", hur många mentalt handikappade känner du, som har tackat dig for att du skyddar dem från deras största rädsla? Berätta!

Posted on: 2008/4/23 21:22
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Moore stödjer Obama
#28
Ni har alla en poäng i det ni säger, men jag måste hålla med JohnC om Moore. Hur kommer det sig att han gång efter annan väljer att INTE ta upp Rothschild eller Zionisternas roll? Kanske tycker ni att dem inte har så stor roll?

Jag tror att han kan missleda folk från den huvudsakliga frågan, och få folk att tro att dom är vakna för den alternativa sanningen när dom sett Moore´s version om 9/11 eller sjuksystemet.


men som sagt .. Moore är lömsk

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Moore stödjer Obama
#29


See User information
Quote:

Arthax skrev:
Ni har alla en poäng i det ni säger, men jag måste hålla med JohnC om Moore. Hur kommer det sig att han gång efter annan väljer att INTE ta upp Rothschild eller Zionisternas roll? Kanske tycker ni att dem inte har så stor roll?

Jag tror att han kan missleda folk från den huvudsakliga frågan, och få folk att tro att dom är vakna för den alternativa sanningen när dom sett Moore´s version om 9/11 eller sjuksystemet.


men som sagt .. Moore är lömsk


Lömsk eller inte han ifrågasätter ju det sjuka amerikanska systemet, 9/11, företags fascismen mm.
Självklart har Rothschild, zionismen mm en stor roll!
Men tror du inte att det skulle bli ganska kontraproduktivt för Moore att blanda in zionismen, rothschild, rockefeller, illuminaterna och allt annat. El tror du han skulle få samma genomslag som han har fått?
Är det inte rätt bra att det finns personer som tex Moore och Chomsky som har en lite "snällare" framtoning också?

Personligen hade jag inte tagit honom på allvar om han hade blandat in allt ovanstående i tex farenheit (vid tidpunkten då jag såg filmen iaf). Den filmen bland andra är jag övertygad har väckt ett sökande efter sanning hos många människor, däribland mig själv.

Posted on: 2008/4/23 22:29
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
0704126628
#30
Jag kände mycket väl till illuminati osv när jag såg Farenheit 9/11, men jag tog det inte på allvar vid den tidpunkten utan avfärdade det som nonsens.
Jag hade studerat en hel del, men inte tagit till mig av den vetskapen ännu.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Moore stödjer Obama
#31


See User information
filmen återspeglar inte ens verkligheten, hur kan man säga att det som inte är sant, spelar roll, om jag kollar på fem myror är fler än fyra elefanter, och sitter där och tänker, på livet, och sedan bestämmer mig for att totalt ändra inriktning, skall jag tacka den tecknade komedin for det, eller min hjärna?


Samma sak, i ett helt liv såg jag lögner pa tv, och jag tackar nu tv's alla lögner för att jag valde att se sanningen.

Osannolikt, om tv aldrig visat lögner, skulle vi inte ha tackat dem för det, men om Moore visat sanningen hade vi tackat honom för det, men vi tackar honom inte för en blåsning med kapare och Olje Bush, en idiotisk lögn, och kommer aldrig bli mer än det.

Posted on: 2008/4/23 22:43
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Moore stödjer Obama
#32


See User information
JohnC:
Hur kom du i kontakt med dessa frågor? Hur vaknade du?
Bara nyfiken.

Posted on: 2008/4/23 22:49
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Moore stödjer Obama
#33
Quote:

JohnC skrev:
filmen återspeglar inte ens verkligheten, hur kan man säga att det som inte är sant, spelar roll, om jag kollar på fem myror är fler än fyra elefanter, och sitter där och tänker, på livet, och sedan bestämmer mig for att totalt ändra inriktning, skall jag tacka den tecknade komedin for det, eller min hjärna?
Jag har Fem myror är fler än fyra elefanter mycket att tacka för att jag lyckades knäcka koden med att läsa bara 3,5 år gammal... Men självklart betyder det samtidigt att jag är en duktig liten rackare också... Man kan leda kamelen till vattnet, men inte tvinga den att dricka.


Men du hävdar alltså att samtliga dokumentärer du sett är 100% sanning? Ganska korkat uttalande av dig JohnC. Har du ingen källkritik alls?


Michael Moore gör överlägset de bästa kommersiella dokumentärerna i alla kategorier. Fast du kanske tycker han hamburgersnubben är mer relevant.


För att vara upplyst har du väldigt svårt att förstå

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Moore stödjer Obama
#34


See User information
Quote:

Wowbagger skrev:
Men du hävdar alltså att samtliga dokumentärer du sett är 100% sanning? Ganska korkat uttalande av dig JohnC. Har du ingen källkritik alls?





Jag sa aldrig att 100% är sant, kan du läsa skrev jag 80%!

Jag tror vi redan är överens om att det är du som inte har källkritik, diskussionen handlar om att jag kritiserar din källa.
Moore = Lögnare!

Korkad faller pa dig!

Förövrigt, när det gäller dokumentarer tror många att BBC visar verkligheten, det finns ingen kanal med mer mindcontrol eller disinfo som BBC!

Posted on: 2008/4/23 23:14
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Moore stödjer Obama
#35


See User information
Quote:

jonte skrev:
JohnC:
Hur kom du i kontakt med dessa frågor? Hur vaknade du?
Bara nyfiken.


Jag har aldrig sagt att jag vaknade, då jag såg 9/11 live, och trodde inte på det, medans jag såg byggnaderna rasade, så jag fattar inte riktigt denna sekvens, att man har varit lurad, jag var aldrig det.

Posted on: 2008/4/23 23:17
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Moore stödjer Obama
#36
Ok... du vaknade aldrig... Du sover fortfarande.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Moore stödjer Obama
#37


See User information
Faktiskt har jag aldrig trott på samhällets desinformation, det borjade redan när jag var tolv år. Jag mistrodde skolan.

Men du känner dig stött sakert, men det är ingen tävling.

Och det är inte jag som hyllar Michael Midstream Moore.

Så vem har vaknat?


Vill du ha tävling?

Posted on: 2008/4/23 23:30
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Moore stödjer Obama
#38
Jag tycker det känns som du har ett väldigt stort behov att hävda dig. Jag har min åsikt och erfarenhet att Michael Moore är bra som ögonöppnare, eftersom han är en lagom dos sanning.
Jag tycker inte du känns ödmjuk. För mig får du gärna springa runt och säga du är hur vaken som helst. Men jag behöver inte hävda mig, för jag har ingen svaghet.
Jag vet jag har rätt av egen erfarenhet och jag tror inte du talar av erfarenhet, utan du talar utifrån vad du tror är rätt och riktigt.


Diskussionen gäller fortfarande att Moore stödjer Obama och du kan komma krypandes och hävda han ljuger, men det är fortfarande inte vad tråden handlar om... Så vem är det som sprider disinfo?

Och vem har pratat om BBC? Helt taget ur luften.

Jag har dessutom aldrig källhänvisat till Michael Moore

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Moore stödjer Obama
#39


See User information
Quote:

Wowbagger skrev:
Jag tycker det känns som du har ett väldigt stort behov att hävda dig. Jag har min åsikt och erfarenhet att Michael Moore är bra som ögonöppnare, eftersom han är en lagom dos sanning.
Jag tycker inte du känns ödmjuk. För mig får du gärna springa runt och säga du är hur vaken som helst. Men jag behöver inte hävda mig, för jag har ingen svaghet.
Jag vet jag har rätt av egen erfarenhet och jag tror inte du talar av erfarenhet, utan du talar utifrån vad du tror är rätt och riktigt.


Diskussionen gäller fortfarande att Moore stödjer Obama och du kan komma krypandes och hävda han ljuger, men det är fortfarande inte vad tråden handlar om... Så vem är det som [img width=300]sprider disinfo?

Och vem har pratat om BBC? Helt taget ur luften.

Jag har dessutom aldrig källhänvisat till Michael Moore


Vem är intresserad av en elitisk osanningsägare, som går elitens ärenden, och stöder andra i eliten, dvs Obama som är G Bush kusin? Dick Cheneys kusin med for den delen!

Vem har intresse av det, vad skall man förstå, när man vet att Moore, räven som stöder Obama, den andra räven, detta är bra för fåren att veta menar du, för räven Moore, som stöder räven Obama, är viktig för fåren enligt dig, om de skall förstå fårhagen, och sanningen om den, som rävarna vaktar.

Ja en del får, kan inte förstå om man inte presenterar fakta, precis som räven Moore gör, därfor är rävarna, viktiga, i kampen för hur fåren skall utröna sanningen, vi måste enligt dig lita på rävarna.

Idiotiskt så det förslår, om du inte visste det, är fåren mat för rävarna, och rävarnas enda agenda, är att äta får, inte hjälpa dem.

Du sprider inte sanningen grabben, och vad det verkar skäms du inte för det heller, jag tar inga tips av dig eller dina erfarenheter, eftersom du inte ens bryr dig om ens vad som är sant eller inte.

Dom som inte klarar olika fakta, enligt dig, är du sjalv, det är du som har svårt att ta i sanningen, jag är inte ute efter att hävda mig, men du är ute efter att hävda osanningar, och då är du en del av eliten, och jag kommer bekämpa dig.

Jag har inga problem med sanningen, det borde ingen ha, de enda som har problem med sanningen, är de som är på fel sida.

Ta det inte personligt, ignorans kommer i många olikafärger, och blind, skall inte leda blind.

Det är du som har dragit upp Moore och Obama, två tvättäkta elitister.

Dina idoler, som du skall få andra att förstå nåt av, jobbar du åt Säpo?

Jag jämforde med BBC eftersom vissa tror att man kan kolla på "dokumentärer" ja har man sett 50, då vet man minsann, BBC gör dokumentärer, och jag minns for många år sedan att jag sag DC hubbar med folk som hade dokumentärer, men de hade bara BBC och skit som redan visats pa tv. Typ Discovery och BBC.

alltså inget av värde, jag har sett massvis med engelska dokumentärer ala BBC, men Tavistock institute, och BBC ligger väl i samma hus nuförtiden.

Men Tavistock, känner väl du till?

Ps det ar fortfarande du som sprider disinfo, hela tråden är disinfo, förutom mig och Arhtrax, som säger sanningen.

Resized Image

Posted on: 2008/4/24 17:23
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Moore stödjer Obama
#40
Sprider jag disinfo? Så Moore stödjer inte Obama? Mina idoler? Vad pratar du om? Tomte...


Dessutom innehöll ju dina dokumentärer enbart 80% sanning... så det du gluttar på är också disinfo... Som sagt... Tomte!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Moore stödjer Obama
#41


See User information
Quote:

Wowbagger skrev:
Sprider jag disinfo? Så Moore stödjer inte Obama? Mina idoler? Vad pratar du om? Tomte...


Moore är en företrädare för sanningsrörelsen enligt dig, det är viktigt att lyssna på honom, och han stödjer Obama, detta är viktig information enligt dig, och skall leda till att man får reda på sanningen.

Knappast, de är dina idoler, men de är eliten, du drömmer om eliten grabben.

Disinfo blir det när du säger att Moore är viktigt att lyssna till.

Du vet inte ett smack, tomten.

Posted on: 2008/4/24 17:43
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Moore stödjer Obama
#42
Du lägger ord i munnen på mig... Kom du inte på något annat att kalla mig än det jag kallade dig? Heh heh... skrattretande pysen. Du kan ju inte ens läsa. Jag har aldrig sagt det du säger... Du är en tomte utan läsförståelse... Hur kan du då förvänta dig att du får rätt uppfattning från det du läst? Jag tyckte du verkade vettig då och då, men som dom säger... Även en blind höna finner ett korn ibland. Du tillhör säkert rasist/nazist lobbyn här på vaken.

För det första JohnC, tycks du inte förstå varför folk postar inlägg här på vaken. Inte ens det fattar du. Jag säger igen... MOORE STÖDJER OBAMA! Ingen disinfo där... Jag har aldrig sagt jag gillar någon av dom, MEN jag har påpekat att Michael Moore har stått till tjänst med att öppna fler ögon än vad du någonsin kommer att göra. Finns mängder av lögner som får folk att förstå den egentliga sanningen.
Jag tror du har problem med din källkritik.. Du verkar inte kunna skilja på relevant och irrelevant information och du tar för givet alla delar dina problem


Edited by Wowbagger on 2008/4/24 18:08:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Moore stödjer Obama
#43


See User information
Quote:

Wowbagger skrev:
Du lägger ord i munnen på mig... Kom du inte på något annat att kalla mig än det jag kallade dig? Heh heh... skrattretande pysen. Du kan ju inte ens läsa. Jag har aldrig sagt det du säger... Du är en tomte utan läsförståelse... Hur kan du då förvänta dig att du får rätt uppfattning från det du läst? Jag tyckte du verkade vettig då och då, men som dom säger... Även en blind höna finner ett korn ibland. Du tillhör säkert rasist/nazist lobbyn här på vaken.

För det första JohnC, tycks du inte förstå varför folk postar inlägg här på vaken. Inte ens det fattar du. Jag säger igen... MOORE STÖDJER OBAMA! Ingen disinfo där... Jag har aldrig sagt jag gillar någon av dom, MEN jag har påpekat att Michael Moore har stått till tjänst med att öppna fler ögon än vad du någonsin kommer att göra. Finns mängder av lögner som får folk att förstå den egentliga sanningen.
Jag tror du har problem med din källkritik.. Du verkar inte kunna skilja på relevant och irrelevant information och du tar för givet alla delar dina problem



skrattretande pysen, du stödjer Obama och Moore, två disinfo elitister. Varför postar du om dem om du inte gillar dem, du hade inga negativa kommentarer, det är du som har elitister som källa, sa du har troligen ingen källkritik, du vet att Moore ljuger, men det spelar ingen roll säger du. Jag kan läsa, men du kan inte fatta, vad ordet sanning innebär.

Anklaga mig inte for att vara nazist om du inte ens vet vad ordet betyder elitgrabben.

Om du tycker jag är vettig eller inte, spelar ingen som helst roll, eftersom jag inte bygger upp mig på vad andra tycker, du har redan anklagat mig för att vara ute efter att hävda mig, så sorry, jag tar ingen credit av nån, Jag är helt oberoende av klappar på axeln, eftersom det är få som vet att ta reda på sanningen, vet många inte vad man snackar om, inklusive dig.

Bara for att du inte vet bäst i detta fall, tycker du inte att jag är vettig, sluta tävla, och ta reda på sanningen, och sluta med att sprida halvsanningar, och halvsanningarnas profeter, typ Moore, eller Alex Jones.

du har ju inte ens argument, vill du bara ha sista ordet, eftersom det var du som startade tråden?

Ps du visste inte ens att Moore var elit, påsta inte att du ens visste det, du bara gick på allt han sa, eftersom du trodde det var sant, nu kallar du Moore ögonöppnare. öpnna ögonen själv, innan du utnämner ögonöppnare, sömntuta.

LOL



sömntuta
Resized Image




Hur många ögon har jag öppnat nu då, experten?

Michael Moore?

e han din profet? MooreSekten.

Posted on: 2008/4/24 19:42
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Moore stödjer Obama
#44
Kan du ens läsa JohnC? Är det svårt när det blir för många bokstäver lillkillen? Du fattar ju inte ens vad man skriver, så det är ingen idé att skriva till dig... Sista ordet? Gosse... sånt betyder bara något för kärringar som du.

Du babblar om sanningar men dina egna BBC dokumentärer innehåller inga sanningar heller... 2000 dokumentärer säger du du har sett?

Till nästa jul vil jag ha en ny bil... Snälla tomten?

Folk postar om Reinfeldt, Bildt och Sahlin här också, men jag har inte sett någon som stödjer dom. Du har verkligen noll läsförståelse... Håll dig till typ apberget eller nåt.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Moore stödjer Obama
#45
Äh... ingen idé att försöka få dig att fatta... Du verkar ganska störd. Håll dig undan från mina trådar i fortsättningen...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Moore stödjer Obama
#46


See User information
Jag är relativt ointresserad av valet i usa, men när hillary var presidentfru så fixade hon så att det fria ordet inskränktes, och allt som hon inte tyckte var moraliskt riktigt skulle helst förbjudas.

Så jag hoppas hillary förlorar, fast det vore lite kul om hon blev president och fick en praktikant som slickade henne i ovala rummet så fort det finns tid över : ) för att hämnas sin make.

Posted on: 2008/4/24 20:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Moore stödjer Obama
#47


See User information
JohnC du läser ju inte vad Wowbagger skriver när du postar dina inlägg. Du bara maler ju på helt psykotiskt upplever jag det.

Många av grejerna som disskuteras här på vaken är ju ganska jobbiga och mår man dåligt ska man kanske ta en paus ett tag och hämta nya krafter och jorda sig lite. Bara ett tips.

Posted on: 2008/4/24 20:51
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Moore stödjer Obama
#48


See User information
Quote:

Wowbagger skrev:
Kan du ens läsa JohnC? Är det svårt när det blir för många bokstäver lillkillen? Du fattar ju inte ens vad man skriver, så det är ingen idé att skriva till dig... Sista ordet? Gosse... sånt betyder bara något för kärringar som du.

Du babblar om sanningar men dina egna BBC dokumentärer innehåller inga sanningar heller... 2000 dokumentärer säger du du har sett?

Till nästa jul vil jag ha en ny bil... Snälla tomten?

Folk postar om Reinfeldt, Bildt och Sahlin här också, men jag har inte sett någon som stödjer dom. Du har verkligen noll läsförståelse... Håll dig till typ apberget eller nåt.



kärringar....du verkar vara en hårig karl du, är det mansrollen som gör dig så viktig. Inte verkar det vara intellektet i alla fall, käkar du medicin eller nåt?

Jag har slängt alla BBC dokumentärer, kan jag berätta. Jorå, jag har sett mer än 2000 filmer och dokumentärer, men du är ju ny i detta, sa du håller väl räkningen, har fingrarna tagit slut att räkna på efter michael moores halvsanningeenliga filmer? Kanske dags för dig att, forska lite mer seriöst nu, när du har gått igenom blajet.

Men du kanske gillar blaj, du har ju inga kommentarer, mer än personliga påhopp. Du tar detta personligt, du verkar paranoid.

Posted on: 2008/4/25 0:54
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2) 3 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
33 user(s) are online (33 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 33

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS