Vakencorner
|
Anonym
|
Re: rasistiska budskap
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Vad betyder det? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Fråga om någon kan lösa detta problem? Galet att slösa tid på detta ...det är 911 som gäller haja det alla ni wisser besser...
Posted on: 2007/4/26 14:49
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Sale: Säger vem då? Ursäkta frågan men hur ung är du egentligen? Har du aldrig hört talas om nackdelen med att lägga alla ägg i en och samma korg? ![]()
Posted on: 2007/4/26 15:26
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag är gammal nog till att vara din pappa ,Du själv då?Har du sätt min korg, jag tror inte det,,,Men här har du ett ägg att knäcka...NWO..911
ingår även där. Och den 12 maj kommer (Push the Bottom) Israels bidrag i musikfestivalen, att en jury medlem inte ville ha med den . Spelar ingen Rock and Roll. Dom sa mänskligarättigheter!!! This report will shock and upset some. Now is the time to write it--Knowing it could be misunderstood as anti-Semitic. God forbid that I a Jew should ever say or do anything that would be remotely considered as such, but I must admit this report does not come easy for me.The fact still remains that an evil force has been put into place in Jerusalem and has spread throughout Israel, in preparations for the end time and the seat of the anti-Christ. For if we are to believe that the anti-Christ is to have his seat on the Temple Mount, then we must come to grips with some truths not being preached today. One such truth is the foundation for such a move by the Devil must be already underway even as we speak, Or we simply are not in "end days" of an epoch. This report will prove that such a move is underway and has been for quite some time. http://www.letsroll911.org/phpwebsite ... r_op=view_page&PAGE_id=70
Posted on: 2007/4/26 16:16
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Larvigt! Det låter bara som ett besserwisser för att ni som väljer att blunda för detta som sker eller inte vågar prata om det vet innerst inne att vi har rätt Ni ser att samhället blir mindre trygt och mindre svenskt ni ser hur de etniska motsättningarna ökar så antingen avfärdar ni våra argument eller ropar på censur Quote:
Moderata betyder ungefär "måtfull" eller "lagom" och man kan inte säga sanningen "lagom mycket" Sanningen är sanningen och den ska göra er fria! De som är hårt programerade är de som tror att det finns en "god feminsim" eller som du en annan gång skrev en "god islam" tss dessa idiologier och religoner är enbart till för att flytta fokus från mänskligheten och människan till en gud eller skuldbelägga ett kön och skapa riktiga motsättningar! Vi nationellt sinnade vill endast att alla folk ska få ha sin egen kultur att leva i utan att några "besserwissers" ska läga sig i och säga till folket i marocko att "ni måste blanda er vi ska ha mångkultur det bästa från alla kulturer" "Folken ska blandas" frimuraren och revolutionären Lenin |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Rasist betyder att man "tror" att människor är olika alltså har olika raser detta är ett faktum så jag är rasist men hatar där igenom inte någon annan ras pga av deras särart men de riktiga "rasisterna" är dessa "lenister" som tycker att den vita och asiatiska rasen ska blandas med alla andra raser och vi vet alla vilken färg som är domenant! så i det mångkulturella paradiset kommer bara bruna människor att finnas och det är så långt ifrån mångfald du kan komma! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ja det vill jag med veta |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du är precis som min lärare "marxist" hon pratar oxå om härskartekniker och tolerans. och vilkas agenda följer hon vad är hon tvingad att upprepa jag är en vänlig nationellt sinnad patrot som inte ogillar vare sig somalier eller iranier så låt oss diskutera nu... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Men åk till USA och kämpa då! värlen är men en USA sverige har estonia massinvandring och problem med polisk korrekthet... kan inte du likt en jehovas sätta dig på cykeln med en skylt "911 insider jobb" så du kan få folket att haja nån gång. Sverigedemokraterna fick över 150000 röster i valet detta beror på något och tiden är mogen för att ge svenskarna ett eget land i frihet! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Nu ska vi inte prata om ägg för det har vi en del på detta forum både löskokta och riktigt kokta.. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Personligen tycker jag att hela vaken har massakerratts med främlingsfientliga åsikter… Det var iofs en hel del innan det också, men senaste tiden har det nästan bara varit främlingsfientliga åsikter, eller man kanske ska kalla det för, främlingsrädda åsikter…? Men det är ju en tolkningsfråga… En del tolkar det naturligtvis tvärt om… men men…
För min del kunde ni lika väl diskutera skillnaderna mellan norrland och Skåne,, Typ: Dialekternas olika egenskaper.. eller norrlänningar är så jävla blåsta… Ja ja… jag vet, ni tycker säkert jag tillhör vänstern och att jag representerar någon form av marxism eller nåt… Jag är säkert helt skadad av Mona Sahlins propaganda också… men, men… tyck så då…. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Bevis tack Leta fram lite olika andvändare som spyr galla över andra folkgrupper för deras etnisetet. Citat tack! japp du är helt skadad |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Men herr apa... Du börjar ju låta som bröderna Z... Vad är det du vill ha bevis på? Vet du vad personlig åsikt är...? Vet du vad en tolkningsfråga är för något? Klaveret... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Tycker du något måste du ju ha underlag för din åsikt specielt om du du skriver att det är mycket främlingsfientlighet på vaken. då måste du ju kunna ha lite information om det för att kunna ha en åsikt. man kan inte ha en åsikt om saker man inte vet något om. så vilka inlägg och andvändare tolkar du som främlingsfientliga och varför... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det var som sagt en tolkningsfråga... Jag är på det klara att du inte förstår.. Föra en diskussion med dig apa...? När svaren blir: "Du är en marxist"... Eller "du är vänster" Eller "Du är som Sahlin" Eller hur... Du kan fortsätta att tråna efter svar... Eller som bröderna sink brukar säga.. "Bevis tack" |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jo men varför tolkar DU det så? vi har diskuterat mycket men du har en förmåga att aldrig svara på frågor. http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=43375#forumpost43375 |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det är du som har problem med att tyda svaren.. Två små exempel... "invandrare är så jävla blåsta" "rasernas olika egenskaper" Pluss en jävla massa åsikter som du uttrycker på ett mycket klantigt sätt.. Men som sagt, det är en tolkningsfråga.. Häng inte upp dig på det monkey... |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Sale: Erhhmmm... min pappa skulle varit 101 år om han levat så jag tror du snackar i nattmössan ytterligare en gång! Däremot snackar du lika obegripligt som han gjorde de få gånger han söp sig full. Man fattade fan ingenting av vad han sa för han svamlade mest. Sale! Tala klarspråk istället för att krångla till det! Du gr det faktiskt obegripligt komplicerat när du skriver!
Posted on: 2007/4/26 18:29
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Vad är det jag har skrivit så nedlåtande i de två trådarna 1 handlade om att svenskar behandlar invandrare som barn (eller dumma) 2 handla om hur vackert det är med mångfald i världen citera gärna nåt främlingsfientligt jag har skrivit |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
vänstra , högra.
Posted on: 2007/4/26 22:46
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Posted on: 2007/4/26 22:50
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Maggot jag har varit där i hela Usa West cost med 101 Från SanFrico.Till LA super fint men" Wery fantastik plastic" Du bör i så fall dra till Mogadishu,Somalia&Israel om du skall lösa dina behov... var för blir du arg det känns så.
Posted on: 2007/4/26 23:39
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
BÄÄÄ
Posted on: 2007/4/26 23:43
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login