Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Var finns Flight 77?
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Du ändrar din uppfattning samma sekund som NIST försöker med en ny fairytale som de har gjort sex gånger.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Citerar du dem som inte kan räkna. Antalet omkomna i Pentagon var fler än antal passagerare för de omkom personer som var i byggnaden också. Och att hela tiden de tjatas om att araber inte finns med beror på att man har med offren och inte kaparna av hänsyn till anhöriga. Att FBI frågar efter de som vet något om kaparna beror på att de vill har så mycket information om dem som möjligt och inte att de tror att de är vid liv. På FBI:s hemsida ser man hur många alias varje kapare hade. Om man ändå inte tror på något av detta så vill jag veta vad som flög in i Pentagon istället för detta är för mig totalt okänt idag då varje gång jag frågar efter det kommer det en massa kommentar om något helt annat. Vad flög in i Pentagon? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Något som Zink tror att man kan riva WTC 1 och WTC 2 med men göra bara ett litet hål i pentagon och dessutom kan inte ens göra gräset i Shanksville brunt. Inte bara nog med det, det kan sprida rester som får WTC 7 och rasa och Silverstein att försäga sig på TV. Ska vi börja gissa nu? Ultra-magiska flygplan som inte fastnar på bild och flygs av Alladin och hans 40 rövar? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
När det gäller hotellvideon så äger hotellet den och inte FBI så det är hotellet som bestämmer om den ska släppas eller inte. Utgångshålet storlek motbevisar INTE att de var en Boeing 757-223 för ingen i denna världen vet hur stort utgångshål skulle bli för olika flygplan och missiler. Och åter får man en helt felaktig uppgift framför sig. Vad är 500 ton för siffra? En Boeing 757-223 uppgifter: Boeing 757 data: Längd: 54,47 meter Vingbredd: 38,05 Vikt (tom): 64 ton Vikt (start) 126,6 ton Hastighet: 982 km/h Och vad där detta tjat om en jumbojet för någonting? Kan ni inte skilja på en Boeing 757 (Flight 77 ) och 747 (Jumbojet)? Visst uppstod en brand men Pentagon och WTC var olika byggda och innehöll olika verksamheter. Och återigen om den nu INTE var en Boeing 757-223 vad var det då? Att med kraft hävda att de INTE var en Boeing 757-223 men sedan inte ha en aning om vad de istället kunde vara visar att den som säger så inte har en aning om vad vrakdelarna i Pentagon kom från och därmed inte kan motbevisa att de var en Boeing 757. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Posted on: 2007/5/31 11:22
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag funderar på detta?
Är USA kidnappat? Här kommer ett förslag på den ultimata konspirationsteorin. Den är frukten av tankar kring den underliga utvecklingen i USA med 9/11 i centrum, en händelse som la grunden för en ny amerikansk utrikespolitik. Teorin är enkel, men omvälvande. Håll i hatten och låt oss se om 20 år om den stämde. Bakgrunden är det faktum att ett antal flygplan krashades in i amerikanska monument som representerar makt och ekonomisk styrka i USA nämligen Pentagon och WCT. De fjärde planet nådde aldrig sitt mål, men vi kan med ledning av de tre första planen vara säkra på att de skulle nå ett lika storslaget mål som WCT. Allt sedan 911-incidenten, vilken måste ha varit välplanerad med tanke på dess pricksäkerhet, har ett antal kritiker och dokumentärfilmare lagt fram en rad frågor och ffa en rad fakta som pekar på att hela kedjan av händelser - från 911 till Mellanösterninvasionerna - är för ekonomiskt lönsam för att vara påhittad av terrorister. Frågorna inom de konspiratoriska kretsarna har rört sig kring om det handlade om ett "bortompolitiskt insiderbrott" med syftet att bana väg för amerikanska invasionsstyrkor och inhemsk krigsindustri med slutmålet att nå "world domination", men vilka skulle vilja allt detta? De två första planen krashades in i WCT, USAs symbol för ekonomisk makt och herresäte för en rad ekonomiskt starka mellanstora företag samt juridiska byråer. Ett tredje plan - om det nu ens var ett plan - krashades in i Pentagon, vilket är USAs centrala nav för säkerhet och kontroll. Vi kanske kan säga att Pentagon är det gamla USAs bastion för nationell trygget. Det fjärde planet som aldrig nådde sitt mål var förmodligen avsett att krashas in i Vita Huset, USAs symbol för den amerikanska konstitutionen, det grundläggandet dokumentet för fred, frihet och rättvisa. Vilka skulle vilja attackera USAs hjärta och hjärna om det inte var några fattiga terrorister i Afganistan som sitter och huttrar i grottor med Kalaschnikov i nävarna? Ledtrådar som svarar på den frågan är de rena fakta som vi enkelt kan lista upp. Även om man tror på den offentliga förklaringen att det var Osama Bin Laden [trots att han aldrig erkänt dådet] så har vi följande historiska fakta: 1. USAs regim har invaderat i hjärtat av Mellanöstern. 2. Amerikansk krigsindustri har varit extremt lönsam tack vare krigen. 3. Amerika pumpar nu upp Mellanösternolja till ett lågt pris. 4. Amerikanska byggföretag har gjort enorma vinster på stora byggkontrakt i Irak. 5. USA har stationerat militära baser i mellanöstern. 6. Vi vet att efter 911 skapades Homeland Security bestående av Bush-administrationen handplockade undersåtar förmodligen med målet att förverkliga en ny världsordning på ett nytt sätt. Föreställ dig för ett ögonblick att det redan kulminerat ett maktcentrerat och ekonomiskt inbördeskrig i USA som handlar om att ägarna till de största multinationella industrierna i världen håller på att skaffa sig herravälde genom att helt enkelt ta över eller eliminera USAs traditionella och centrala organ. Exakt vilka industrierna är och vilka som är de största ägarna har redovisats många gånger. Vi vet vilka "brevlådor" det handlar om. Kan det vara så att attackerna mot WCT, Pentagon och förmodligen Vita Huset var styrkedemonstrationer med avsikten att skrämma populationen OCH det gamla gardet i USA till tystnad och lydnad?
Posted on: 2007/5/31 11:30
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Har ni inte funderat på varför de är så låga flightnummer trots att det flyger 1000-tals plan varje dag. Flightnummer är INTE kopplade till bestämda flygplan utan till flygrutter så om Flight 77 var i gång 911 är de inte säkert att den är igång idag. Att då Flight 175 och Flight 93 är igång är heller inget konstigt. Ibland kokas det ihop sensations idéer från helt vanliga händelser och bygger man teorier på det sättet kan man få dem till vad som helst. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det finns en video där Usama bin Laden säger att ha var med på 911: http://en.wikipedia.org/wiki/2004_bin_Laden_video Quote:
1. USA har invaderat en hel del länder under sin historia som Tyskland, Grenada, Irak. 2. USAs krigsindustri var mest lönsam under kalla kriget. 3. Oljeproduktionen i Irak är långt under kapaciteten. 4.Det senaste rapporterade storbygget i norra Irak finansieras av libaneser. http://www.sr.se/ekot/artikel.asp?artikel=1397904 5. Baser i mellanöstern har de haft långt bak i tiden. 6. Att de tas chefer från administrationen görs i alla länder så det är ingen anmärkningsvärt. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Heh, referera till Usama videos är mycket vanskligt Zink, eftersom CIA har åkt dit åtskilliga gånger med att ha suttit och spelat in själva. I bland är Tim Osman högerhänt andra gånger vänsterhänt, fet och smal fast det bekymrar väl inte en debunker i din klass.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
757 eller 747 spelar ingen jävla roll eftersom inget av det åkte in i Pentagon. Vilken pilot som helst vet mycket väl att det är inte ens möjligt att flyga på den höjden i den hastigheten och dessutom krasha i lyktstolpar, (markeffekt öööh va eee deee??) När ska du starta ditt aluminium gjuteri som använder flygfotogen? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Så klart. Även Pearl Harbour och Lustania sänkningen var ju framprovocerade för att dra in USA i både 1:a och 2:a världskriget. Roosevelt visste om flera veckor före att Japanerna skulle bomba Pearl Harbour, fast han sa inget för det var redan bestämt att USA måste dras in i kriget. Quote:
Och VILKA ville ha det s.k. kriget tror du, zink??? Kan det vara det s.k. militär-industriella komplexet som idag företräds av sionister som Wolfowitz, Pearl och Abrahams bl.a också är medlemmar i PNAC. de som skrev i sin rapport att de ville ha en "Pearl Harbour liknande attack emot USA" så de kunde ha ett alibi för att invadera Afganistan och Irak FLERA ÅR INNAN 911- ATTACKEN!! Konstigt va, zink?? Quote:
Vilket dåligt argument. Om produktionen är så låg så borde de ju hålla uppe oljepriset och ge ÄNNU mer vinster till de amerikanska oljebolagen. Quote:
Harre javlar vad du försöker hitta kryphål i ditt ologiska resonemang. I princip HELA den s.k uppbyggnaden finasieras ju av amerikanska skattebetalare och företag. De står ju tom inskrivet i Iraks nya grundlag att amerikanska företag ska ha förtur på koncessioner och anbud!!!! Quote:
Konstigt va! Inte om man förstår och det som du undviker att nämna i dina "strawman" argument, att den nya världsordningens agenter i bl.a CFR skriver i sina egna skrifter att de ska använda USAs militär för att "demokratisera" mellanöstern. Quote:
Den blinde och helt oförstående zink har lyckats slå ännu en logisk lullerbytta!!! Du gör ju ALLT för att försvara den officiella helt ologiska lögnen. Du verkar älska att dra fram småfrågor som avviker i från helheten för att försvara den officiella skämtet till teori. Ju mer du öppnar käften desto mer gör du bort dig!!
Posted on: 2007/5/31 12:49
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det är ett så kallat "styrt påstående", det antyder att det skulle vara något fel med det och det spelar egentligen ingen roll om det faktiskt är sant. ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Och vad har det med saken att göra? Skulle verkligen om du tänker till att om hålet var gjort i efterhand så skulle man skrivit ut att man gjort ett hål? Det verkar vara gjort i efterhand så det är nog utredarna som märkt saker runt hålet. Vad de olika märkningar betyder borde du fråga dem om. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hur är det nu med Vichy-Iraks nya grundlag?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Posted on: 2007/5/31 13:53
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Och? Du kan tolka det där hur du vill men om du vill veta sanningen borde du kolla med dem som gjorde utredningen om det nu är så viktigt för dig. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Posted on: 2007/5/31 14:01
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Och? Du kan tolka det där hur du vill men om du vill veta sanningen
Jag tolkar som att du vet det, varffewer dåå! Varför då då? Du skall bara vara glad över att jag bara svarar dig. Jag upplever att du inte vill att frågerna skall komma upp, utan du vill ha det på "ditt"vis. Annars svarar jag inte (tänkte högt) är det så det skall vara ? Utan detaljer vill inte svara ,kan intee, vill inte , det hoppar jag över ,,,osv..Iden skola jag gick(ute i olika EU##länder som det nu så fint kallas,,så lärde jag mig att det .Att fråga varför har du ett STORHETSvansinne utan att ha bevis, och vill att dom som läser" boken " skall bevisa detta fast det växet som en svamp i munnen.Så är det dom som kommer med frågerna??? varffewer dåå? Ditt får du trivs ju,,,BÄÄÄÄÄÄBBÄÄÄÄ om du inte svara sov gott du kan räkna dina kompisar , vilket slit ni har, ni minskar i vikt absolut rent ut sagt.ABSOLUT ![]()
Posted on: 2007/5/31 14:34
Edited by sale on 2007/5/31 14:52:37
Edited by sale on 2007/5/31 14:55:09 |
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Sanningen för Zink är vad som helst han blir tillsagd att tro på ifrån "officiella källor" eftersom man behöver inte ställa samma beviskrav.
Enkelt, eller hur? När icke-ännu-psykfall var unga så runkade de säkerligen till bilder i Lektyr snarare än Illustrerad Vetenskap trams och därefter har det gått utför.... |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
på Pentagon ..du kryper (krälar) DU fresten vem äger Boing? Vem hade säkerheten i NY finnans kvarter under 2000 millenium? Vad "hete"r företaget det kan inte du svara på , jag lovar
Posted on: 2007/5/31 15:01
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Varför försvann Flight 77 från flygradarn i Ohio ?
efter att ha varit osynlig i 1 timme dyker helt plötsligt Flight 77 upp i Washington , mkt märkligt
Posted on: 2007/5/31 15:22
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Posted on: 2007/5/31 15:28
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
De var inte passagerare, de var löspenis attraper som rev WTC 1, WTC 2, WTC 7 men inte Pentagon eller gräsmattan i Shanksville.
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login