vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: Vaken.se vill bygga 4DVD 8X IDE - BrännarServer.
Hurenson: Har du inte Swebank/Nordea/SkandiaB via internet? Då ingår ju översättningar till PG gratis i de tjänsterna? Men vill du vara anonym så skickar jag dig ett PM med adressen. No probs.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Jag har ingen lust att hjälpa bankerna med sitt "kontantlösa" samhälles bullshit så jag har alltid tackat nej till internet grejer. Jag tycker att man bör använda kontanter så länge de faktiskt finns.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Hureson: Du är en god förebild och har helt rätt på den punkten. Absolut helt rätt tänkt. Jag ska åtminstone sluta använda mitt VISA kort så mycket jag kan.

Anonym
Vi fixar en Celeron på 2600 MHZ med fler än 4 IDE platser. Alltså finns det möjlighet till mer än 4 brännare. Men vi måste bara ha koll på om 350 watts nätagg pallar så mycket inklusive hårddisk. Detta ska bli skitroligt verkligen. Jag bränner annars 3 st simultant.

Vi kör nog på 4 eller flera likadana brännare.
Dvs kanske denna:
http://www.webhallen.com/prod.php?id=76431

Sätt in era surt förvärvade pengar på vakens PG!!! Ni vet ändå hur sjukt fel det blir om man ger cash till rödakorset. Jag gör en bildserie om byggandet av servern sen. Varje brännare får individuellt namn ristat i sig. En kommer heta Anti-brännaren såklart. Vi kör en fin ritual för hela bygget när det är klart. Nu jävlar ska det inte finnas en övre gräns för hur mycket infopaket vi ska få ut...

See User information
Låter skitbra Void! Inte kunnat komma förbi och hjälpa till med infopaketen, varit fett busy med businessen här på norra delen av stan. Bränn så det ryker för faaaan!

Posted on: 2007/11/27 15:00

See User information
Quote:

Steffo skrev:
Quote:

void skrev:
Quote:
Det tog mig hela livet att bli Narcissist, retade gallfeber på dig i vart fall

Du har alltså medvetet kämpat för att bli "narcissist"? Och resultatet idag är iaf att reta gallfeber på mig vilket du är nöjd med. Ho ho.
Då har du ju visat ganska bra vad dina ambitioner är med att vara på vaken.se. Du vill inte hjälpa till, du vill inte skapa någonting, du vill bryta ned och söndra antagligen. Varför engagerar du dig inte i att hjälpa till att dra vaken.se åt det håll som du tycker vore framgångsrikt. Du kanske har massor med tips och förändrings idéer. Eller vill du bara sitta i forumet och prata?

Kan du inte skänka oss en DVD-RW 8x IDE brännare iaf?

Supergoy: Quote:
Du blir inte bättre själv void genom att peka ut syndabockar uppåt i pyramiden.

Hur vet du att jag gör det här för att _själv_ bli bättre? Konstig slutsats. Berätta vilka jag pekar ut också gärna i pyramiden. Det kan vara kul att höra. Jag har träffat många kraftfulla och potentiella människorna genom vaken.se. Folk som har hjärta, engagmang, eld och lust att göra något bra i världen utanför vaken.se. Dessa kommer jag fortsätta umgås och skapa tillsammans med.

Ha en bra kväll.

Vi kan ju definera bgreppet lite....

Narcissit, person som älskar sig själv.

Vi vet vad samhället vill, HATA dig själv, var SVAG, begå SJÄLVMORD. osv osv, detta har du sugit i dig som en svamp.

Tog mig hela livet att fatta att det inte är mig det är fel på, det är systemet, och du KLOCKREN som vanligt skryter med din MINDKONTROLL och tror den är nåt, men eftersom jag genomskådat mig själv, ser jag rakt genom dessa floskler.

Bara för att du tror på knattrande på ett tangentbord skall göra nån skillnad behöver du inte dra in andra i den illusionen.

Att man inte gör som dig är att "bryta ned och söndra antagligen"

Sicket skitsnack, du får inte mycket respekt av mig för den gojan, om du vet nåt om vad jag postar här kan du hålla käft, att du är admin spelar ingen roll, du faller på egen ignorans, kom igen om du kan papphatt. J

ag vet tillräckligt för att förstå att jag fattar knappt ett skit, men jag ser att jag vet saker om det som postas här, och detta studerade jag för många år sedan. Jag vet inte vad du har för meriter, men skall du döma mig, kom med bättre belägg än din egen ignorans som bevis för vad som försigår eller inte. "INFO krigande", vilket jävla begrepp.

Du kan inte ens döpa skiten till nåt som är ovedersägligt, att som jag stå rakt upp för att jag är ANTIZIONIST det törs du inte, din garberobsfighter. Om jag går på stan, går jag rakt fram, inte skraj för nån. inte skraj för en massa tönterier heller, kanske ni skulle byta ut er själva i ledningen nu, ni verkar ha blivit narcissister själva. Men såklart, bara "vissa" åsikter och i en speciell vinkel, som ni bara själva kan förstå, och om den nånsin kommer till debatt, skulle ni förneka den.

Jag står för min, du förnekar allt. papphatt!

Jag har offrat massor på vaken.se och det hjälper ingen ser jag, man kan inte prata omkull idioter, och det finnns många här, allt enligt illusionen, "chatta med oss, enligt vår psudoslogan vakna med oss" vilket ingen här enligt sig själv påstås ha gjort.

Alltså, om ni inte gör nån nytta med ert 9/11 skvaller gratis här på vaken, varför skall jag satsa mina pizza pengar på en dålig teori till?

För mig är allt en smal sak sedan Micro deklarerade att han vart "orolig" av att se information om ZIONISMEN på vaken, detta kan man kasta slant om 50% chans att hela vaken är meningslöst.

Plus alla andra slantkastningar som kommer ur dessa "orolig" "magkänslor""vet inte" "rädd" beslut.

Jag vet inte ens om ni törs inse ett smack.

Hål dig till ämnet STEFFO, you are wasting our fucking time!

Posted on: 2007/11/27 15:41
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

Anonym
Brännar-servern kommer om någon vecka.

En Brännare blir som ovan sagt "anti-brännaren". De andra tre brännarna är ännu ej inhandlade. Nu vill även vaken.se tacka "sale" som skänker mer Ram-minne till servern.

Anonym
Håller på att beställa 3000 DVD skivor nu.
De 2000 från i höstas försvann förvånansvärt fort...

... Ready, Set, GO VAKEN!

Anonym
kan inte nån bara banna Steffo för livet nu?

See User information
steffo är bannad..

Posted on: 2008/3/3 23:11
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
Resized Image(klicka för större)

2000 dvd:er att göra vårt bästa med...

Jag har smörjt brännarna, dom är redo!
VROOM, VROOOM, VROOOOM...

Anonym
nice void.
du e rätt man för jobbet, ihärdigt positivt arbete lönar sig alltid'

NU TILL HUR DENNA TRÅD OCH ANDRA TRÅDAR LÄTT SPÅRAR UR PGA ATT VISSA VILL DET.

jag säger bara låt bli att svara på dessa personer, håller dom sig inte till ämnet så skit i att svara. då måste dom hoppa på ännu mer, och ännu mer, och ännu mer, till slut fördummar dom sig
så mycket att dem kan bara inte fortsätta fördumma sig i trådar/tråden. ok.

testa detta och ni kommer se resultat.
så låt bli att svara på mitt inlägg här, för jag är offtopic.

See User information
Fett med bra void! Du är som en guldkalv i öknen.

Posted on: 2008/3/20 15:40
Administratör och grundare av vaken.se

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper