vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 »

Anonym
Re: Svensk folket måste stopp Invandrigen
mm tebe lite fel där...
Den som kommit in i landet sist får lämna det först menar jag såklart

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:
maggot:
Först in först ut du är säkert en jättebra människa men sverige är inte ett "allemansland"

Quote:
TeBe: maggot, först in, sist ut är det enligt L.A.S. ..inte först in först ut för då betyder det att den som först anställdes och har jobbat i 20år får kicken först!?!!

Bägge har fel och bägge har rätt.

Den där lagen luckrades upp på allvar redan under 80-talet.

Money talks, bullshit walks! Ett begrepp som många arbetsgivare använde när de löste ut eller fejkade uppsägningar för gamla trotjänare som inte längre kunde anses tillräckligt lönsamma och medgörliga under begrepp som arbetsbrist och samarbetssvårigheter. Sossepampar och borgarnas toppar har låtit det hända utan att sätta ned foten trots att de säger att de är folkvalda. Skitsnack de är helt i händerna på kapitalet över hela planeten, oavsett partibeteckningar.

De rätta orden borde varit svek av förtroende och falska förespeglingar där samhällsutvecklingen mot den rena kapitalismen har accellererat utan att någon vågat säga stopp, nu tar vi time out och funderar på vad vi egentligen vill med våra liv.

Det finns liksom inte med i läroplanen eller politiska brandtal. Resan måste alltid gå så fort framåt att man inte hinner blicka tillbaka och jämföra.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Det är helt uppenbart att du inte är en invandrare. Det känns som en typisk immitation av en invandrarbrytning av någon som pratar flytande svenska...

Anonym
Quote:

mindshift skrev:
Det är helt uppenbart att du inte är en invandrare. Det känns som en typisk immitation av en invandrarbrytning av någon som pratar flytande svenska...
Det märkas tydligt du inte pratat med invandrae som problemm med svensk språk.Svensk inte lätt att lär sig skriv.

Anonym
Quote:

maggot skrev:
Quote:

Ahmed skrev:
Varför skall jag åk hem när jag sköta mig .

Om alla invandrare resonerade som du här så skulle svenskarna blandas upp och dö ut ?
Varför kan du inte sköta dig där hemma ?
PS: Jag vill inte kasta ut dig men ser gärna att de flesta utomeurpiska invandrare åker hem.
Det kan en dag komma bli så att vi måste kassta ut folk ur vårt land för att säkra vår excistens och då blir det som på jobben

Först in först ut du är säkert en jättebra människa men sverige är inte ett "allemansland"
Vad du mena blandas upp?
Jag inte kan flytt hem till Irak jag vara rädd för jag har ovvänen där.
Jag käna många svensk ni vara ett trevligt folket inte agresiv som irakie vara.Jag förstå att inte sverige vara alemanslandet och jag vara tacksam jag lev här men jag förstå dig mång av min landsman vara otacksam och utnytj svensk folket

Anonym
Om du tänker dig en färgpallet så finns det i den en mängd färger som utgör en vacker mångfalld om du skulle blanda alla färger så skulle alla färger försvina = sverige blandas upp...

Varför flytta du just till sverige fanns det inga andra länder ?

Anonym
Ahmed som många andra av hans kollegor vallfärdar till Sverige just för att det är lätt att turista socialt här. Det gullas ju med invandrare i Sverige.

Bland myndigheter som t ex socialbyrån sitter det många gamla kommunistsvin, militanta lesbianer, homofiler och annat pack som ivrigt arbetar varje dag på agendan för NWO.

Sverige är numera en enda stor toalettstol för all världens skit...

Anonym
Ahmed skrev:Jag själv sköta mig och inte tyck svensken vara rasist jag märkt att invandrae vara mycket mer rasist
mot svensken än svensken vara mot invandraae.

Det bra att du sköter dig det tillhör "sunt förnuft" tyvärr så gör långt i från alla det.Du borde läxa upp ej etniska Svenskar som du vet ej sköter sig.

Anonym
Tss, bara titlen på tråden säger, trollbait 110% Och alla nationalister högg direkt.

Anonym
Jag tror inte ahem är invandrare jag heller dock en bra tråd

See User information
Quote:

maggot skrev:
Jag tror inte ahem är invandrare jag heller dock en bra tråd

exakt vad är bra med tråden?

Posted on: 2007/12/14 14:01
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image

Anonym
Vad skadar den ?

Anonym
Jag vill i alla fall ha tillbaka mina 45 sekunder det tog att läsa tråden.

Anonym
Quote:

Al-CIAda skrev:
Jag vill i alla fall ha tillbaka mina 45 sekunder det tog att läsa tråden.
Plus dom sekunderna du ängnade åt att skriva den kommentaren?

Anonym
Quote:

HURENSOHN skrev:
Tss, bara titlen på tråden säger, trollbait 110% Och alla nationalister högg direkt.

Vad är trollbait för något?

See User information
Quote:

maggot skrev:
Vad skadar den ?

tror inte den skadar, men tror inte den tillför nåt heller.
geggande om invandringen eller inte invandringen.
Känns som om det finns viktigare saker att tala om.
Fluor i tandkrämen bland annat.

Posted on: 2007/12/14 15:27
Resized Image

Anonym
Prata du tandkräm pratar jag invandring

See User information
Quote:

CrushNWO skrev:
Quote:

HURENSOHN skrev:

Vad är trollbait för något?

Bait=
I agna krok, sätta [ut] bete (lockmat) på (i); locka
II vb itr åld. göra rast under resa
III s agn, bete, lockmat
IIII [«» Uttryck]rise to (swallow) the bait nappa på kroken äv. bildl.
Troll= http://sv.wikipedia.org/wiki/Troll

I folktron är troll lite av ett gruppnamn för naturväsen som var svåra att sätta fingret på i äldre tider. Trollen kunde variera högst avsevärt både i storlek, utseende och lynne. Ibland sades trollen vara mycket lika människor och ibland totalt väsenskilda. Vid sidan av trollen förekom också jättar, vättar och vittra. Samma namn har på olika orter används för olika väsen, där de småväxta kan sorteras in i kategorin oknytt

Posted on: 2007/12/14 15:32
Resized Image

See User information
Quote:

maggot skrev:
Prata du tandkräm pratar jag invandring

stoppa ingen tandkräm i munnen bara, inte bra för hjärnan...

Posted on: 2007/12/14 15:34
Resized Image

See User information
Quote:

wiseguy skrev:
Quote:

maggot skrev:
Vad skadar den ?

Känns som om det finns viktigare saker att tala om.
Fluor i tandkrämen bland annat.

Man kan inte ställa saker mot varandra på det sättet- i grund och botten är det samma slags företeelse som visar sig, fluoren i tuben eller främlingsinförsel till Sverige.

Det är samma sak!!! På ytan finns miljoner saker, oavsett om vi talar om länder, celler, atmosfären, ozonskiktet, man/kvinna etc osv mm etc osv mm - det är samma "sak" som visar sig på alla plan, enligt principerna "Som ovan så nedan" - "Som i det lilla så i det stora."

Vakna.

Det är samma upplösning av grunder i skapelsen/tillvaron här, det visar sig överallt. Inte kan en sak sägas vara separerad från resten - allt kommer ur att vi är osanna mot oss själva, vår inre/kosmos natur - detta som jag brukar prata om...

Då är det enda som betyder något att se inom sig själv - inte det därute, hur dåligt det är... för det är bara en återspegling av hur vi själva blivit. Därför är Microvoidens fixering vid aktivism så lustig... men att informera kan kan man också göra - men om det bottnar i oförstånd om basic things i livet - då är det bara att lura sig själv och andra - det är då motsatsen till att vara vaken.

Posted on: 2007/12/14 15:35
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Borstar med flourfri

See User information
Quote:

maggot skrev:
Borstar med flourfri

ja vi blir allt fler som på ett sätt vaknar... hihi...

Posted on: 2007/12/14 15:41
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Quote:

wiseguy skrev:
Quote:

maggot skrev:
Vad skadar den ?

Känns som om det finns viktigare saker att tala om. Fluor i tankkrämen bl.a

Säg det till den svenska flicka som blivit gruppvåldtagen av ett gäng araber.

Säg det till den pojke som blivit rånad av ett "förortsgäng!

- Det finns viktigare saker att tala om, t.ex Fluor i tandkrämen!

Posted on: 2007/12/14 16:22

Anonym
Quote:
Då är det enda som betyder något att se inom sig själv - inte det därute, hur dåligt det är... för det är bara en återspegling av hur vi själva blivit. Därför är Microvoidens fixering vid aktivism så lustig... men att informera kan kan man också göra - men om det bottnar i oförstånd om basic things i livet - då är det bara att lura sig själv och andra - det är då motsatsen till att vara vaken.

Det är så lustigt med novax fixering vid sig själv. Han blir paradoxalare än de flesta solipsister då han försöker övertyga andra om sina åsikter men samtidigt hävdar att den enda han kan förändra är sig själv.

« 1 (2) 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper