vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 5 ... 10 »


Re: HAARP och vädret
#25


See User information
Quote:

fr3D skrev:
Quote:
Zink är detta din hemsida/packlista ?


Vad har Zink's packlista med saken att göra? Att klanka ner på en privat hemsida som inte har nåt med debatten att göra är ju ganska lågt. Det är väl bra att man är noggrann.


Word!

Posted on: 2007/12/29 22:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: HAARP och vädret
#26
Jag saknar ett inlägg om HAARP som jag kan svara på.

Och det gäller er som påstått att det finns bevis på att jag skulle ha fel om HAARP och det skulle chocka mig.


Sedan till alla om att nu jag nu blivit uthängd av vissa på detta forum.

Nu har tyvärr mina vänner fått rätt. Det har varnat mig för att hålla på med med kritik på vaken.se för de kan finnas personer som man inte vet vad de kan ta sig till.

Är de så ni som hängt ut mig vill bli uppfattade. Som skämmande element i samhället som man ska hålla sig ifrån? Hur går det då med det ni verkligen vill framföra och trovärdigeheten i det?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: HAARP och vädret
#27
Quote:

Sedan till alla om att nu jag nu blivit uthängd av vissa på detta forum.

Nu har tyvärr mina vänner fått rätt. Det har varnat mig för att hålla på med med kritik på vaken.se för de kan finnas personer som man inte vet vad de kan ta sig till.

Är de så ni som hängt ut mig vill bli uppfattade. Som skämmande element i samhället som man ska hålla sig ifrån? Hur går det då med det ni verkligen vill framföra och trovärdigeheten i det?


Du fick med andra ord inte prata på amerikanska radioshower, du vet det råkar vara live och inte skriptat.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: HAARP och vädret
#28
Quote:

HURENSOHN skrev:
Quote:

Sedan till alla om att nu jag nu blivit uthängd av vissa på detta forum.

Nu har tyvärr mina vänner fått rätt. Det har varnat mig för att hålla på med med kritik på vaken.se för de kan finnas personer som man inte vet vad de kan ta sig till.

Är de så ni som hängt ut mig vill bli uppfattade. Som skämmande element i samhället som man ska hålla sig ifrån? Hur går det då med det ni verkligen vill framföra och trovärdigeheten i det?


Du fick med andra ord inte prata på amerikanska radioshower, du vet det råkar vara live och inte skriptat.


Du och andra är helt fantastiska.

Vad hände med HAARP?

Ska jag anse att den frågan är färdigutredd och min version gäller?

Jag måste hålla med en kritiker på webben:

Ställ endast EN fråga taget till konspirationstenoristerna.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: HAARP och vädret
#29
Ja Zink, du ska anse att din version gäller. Resten kan läsa mer om HAARP på andra ställen än här.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: HAARP och vädret
#30


See User information
Jag får faktiskt säga att jag inte håller med dig H.
Zink försöker vad jag kan se, inte tvinga på någon sina teorier, eller hävdar att han har rätt.

Däremot har han teorier som strider med dom flesta här på vaken och har många argument som enligt mig inte stämmer, eller som håller en kritisk granskning.

Men det är hans ideer, och vill han diskutera dom bör han få göra det utan att folk klagar (alltför myckt) som alla andra här på vaken.

Posted on: 2007/12/30 15:34
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: HAARP och vädret
#31
Quote:
Jag får faktiskt säga att jag inte håller med dig H.
Zink försöker vad jag kan se, inte tvinga på någon sina teorier, eller hävdar att han har rätt.


Quote:
Zink sa : Du och andra är helt fantastiska.


Jag håller med. Vissa personer här på vaken.se är fanatiska (fantastiska) och attackerar med klor och tänder de som inte delar deras världsbild.

MIN gud är bättre än DIN gud är ledstjärnan för vissa individer här på vaken. Alla har rätt att uttrycka sin åsikt (oavsätt trosinriktning) utan att behöva oroa sig för reprisalier ( I det här fallet smutskastning av privat hemsida).

/ fr3D


Edited by fr3D on 2007/12/30 20:41:34
Edited by fr3D on 2007/12/30 20:43:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: HAARP och vädret
#32
Är det jag som publicerade hans hemsida eller var det han själv? Tönt. (Fast i Svenska vuxendaghem får man ju aldrig säga vad folk faktiskt gör utan "vad de tänkte" är mycket viktigare, så Tavistock)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: HAARP och vädret
#33
Quote:
Är det jag som publicerade hans hemsida eller var det han själv? Tönt. (Fast i Svenska vuxendaghem får man ju aldrig säga vad folk faktiskt gör utan "vad de tänkte" är mycket viktigare, så Tavistock)


Ja, vem var det nu igen? Ska du be om ursäkt kanske? Jag tror zink godtar den om du säger den snällt!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: HAARP och vädret
#34
Vad sägs om att både du och Zink kan göra något ytterst okristeligen med mitt könsorgan? (Amerikaner skulle kanske säga att det var sug på något men de är ju så vulgära och inte kanske vet vad de talar om) Nej, jag tänker inte be Zink om ursäkt för att Zink har själv publicerat sin egen hemsida, är du störd eller?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: HAARP och vädret
#35
Quote:

Al-CIAda skrev:
Vad sägs om att både du och Zink kan göra något ytterst okristeligen med mitt könsorgan? (Amerikaner skulle kanske säga att det var sug på något men de är ju så vulgära och inte kanske vet vad de talar om) Nej, jag tänker inte be Zink om ursäkt för att Zink har själv publicerat sin egen hemsida, är du störd eller?


Jag anser att alla i denna världen ska få ha egna hemsidor vilket då även gäller alla som är på detta forum utan att innehåll från dem utan deras medgivande hamnar i diskussioner på olika forum.

Man bryter mot två lagar om man tar material från hemsidor utan lov som innehåller personuppgifter.

Copyright lagen och PUL. Att bryta mot dem kan ge höga böter vilket redan genomgångna rättsfall visar. Man kan tycka vad man vill om dessa lagar men de gäller i vårt land.

Det finns dessutom inga direkta kopplingar mellan vilka vi är, hur gamla vi är, var vi bor i landet, vilka intressen vi har eller vilken ålder vi har och vilka åsikter vi har i olika frågor.

Om dessa samband fanns skulle man kunna säga vilka åsikter alla tennisspelare har om 911.

Dessutom om de omvända hade inträffat.

Jag hade kopiera t personuppgifter från din hemsida, länkat till sidor som tycker som jag med uppmaning att anmäla dig till olika diskussioner och som slutkläm skrivit något nedsättande om dig.

Hade ett sådan handlade fått dig att ändra uppfattning och accepterat mina åsikter? Ja eller nej.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: HAARP och vädret
#36
Vad sitter du och luddar om. Är det en av dina mer bizzara teorier om copyright? Ska du ta betalt ifrån dom som har råkat surfa in på din hemsida då eller. Är det någon som "bryter" emot PUL så är det väl du eftersom DU publicerade det på din hemsida.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: HAARP och vädret
#37


See User information
Quote:

zink skrev:

Jag anser att alla i denna världen ska få ha egna hemsidor vilket då även gäller alla som är på detta forum utan att innehåll från dem utan deras medgivande hamnar i diskussioner på olika forum.

Man bryter mot två lagar om man tar material från hemsidor utan lov som innehåller personuppgifter.

Copyright lagen och PUL. Att bryta mot dem kan ge höga böter vilket redan genomgångna rättsfall visar. Man kan tycka vad man vill om dessa lagar men de gäller i vårt land.

Det finns dessutom inga direkta kopplingar mellan vilka vi är, hur gamla vi är, var vi bor i landet, vilka intressen vi har eller vilken ålder vi har och vilka åsikter vi har i olika frågor.

Om dessa samband fanns skulle man kunna säga vilka åsikter alla tennisspelare har om 911.

Dessutom om de omvända hade inträffat.

Jag hade kopiera t personuppgifter från din hemsida, länkat till sidor som tycker som jag med uppmaning att anmäla dig till olika diskussioner och som slutkläm skrivit något nedsättande om dig.

Hade ett sådan handlade fått dig att ändra uppfattning och accepterat mina åsikter? Ja eller nej.


Ja du zunken!

Lever du som du lär?

Har DU själv skaffat tillstånd ifrån ALLA ansvariga till sidor du länkat till och klistrat in här på vaken, INNAN du kopierat eller länkat de här på forumet??

Med alla den spetskompetens du innehar så måste du väl även va en "hejare" på moralfilosofi.

Posted on: 2007/12/31 17:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: HAARP och vädret
#38
Heh, zunk, eftersom både vaken och jackbloodforum ligger i staterna så antar jag att USC 17 gäller:

http://www.law.cornell.edu/uscode/htm ... _17_00000107----000-.html


§ 107. Limitations on exclusive rights: Fair use

Notwithstanding the provisions of sections 106 and 106A, the fair use of a copyrighted work, including such use by reproduction in copies or phonorecords or by any other means specified by that section, for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching (including multiple copies for classroom use), scholarship, or research, is not an infringement of copyright. In determining whether the use made of a work in any particular case is a fair use the factors to be considered shall include—

(1) the purpose and character of the use, including whether such use is of a commercial nature or is for nonprofit educational purposes;
(2) the nature of the copyrighted work;
(3) the amount and substantiality of the portion used in relation to the copyrighted work as a whole; and
(4) the effect of the use upon the potential market for or value of the copyrighted work.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: HAARP och vädret
#39
Quote:
Vad sägs om att både du och Zink kan göra något ytterst okristeligen med mitt könsorgan?


Moget!

Jag håller inte alltid med Zink i det han säger! även om han annonserar ut sin hemsida på internet (länk?, ej google sök tack!) så ger det dig ingen rätt att använda den informationen för att få dig i bättre dager..

Det är så lågt så det finns inte..

/ fr3D

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: HAARP och vädret
#40
Du menar med andra ord att man får inte citera vad andra har gjort tillgängligt på internet? Sluta krysta bullshit och lägg ned. (Åter igen det är inte jag som har publicerat www.hmarkstrom.se) so fuck off.

(jag tycker han borde åtala dig för att ha läst skiten han själv publicerade) [Det hela är totalt patetiskskt, tom, enligt Svenska domstolar]

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: HAARP och vädret
#41
Givetvis får du citera internetsidor på vaken.se om du vill. Men jag måste allvarligt säga att jag förstår inte riktigt. Allvarligt! Om man ska smutskasta någon så måste man ha något "smutsigt material". Har jag missat något? Vad är det som är så smutsigt och otäckt från den hemsidan? Usch, får faktiskt spykänslor när jag läser en del inlägg här..

/ fr3D

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: HAARP och vädret
#42
"Skutskasta" igenom att ge en länk till någon annans hemsida.
Tss. Typiskt kommunist logik att man inte får säga vad folk gör utan genast vad de sa att de tänkte. (Sluta citera tex. Aftonbladet då, trollup)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: HAARP och vädret
#43
Quote:

Smutskasta" igenom att ge en länk till någon annans hemsida.
Tss. Typiskt kommunist logik att man inte får säga vad folk gör utan genast vad de sa att de tänkte. (Sluta citera tex. Aftonbladet då, trollup)


Ok. Jag ser att du är inne i höger - vänster tänket fortfarande. Tror du på det också? Eftersom jag inte läster Aftonbladet har jag svårt att tro på att jag citertade dom. Även om du inte är medveten om det så springer du den mörka sidans ärenden.. Vad betyder tss?

/ fr3D

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: HAARP och vädret
#44
töntar Gå och ta er i tvåan som ni gillar att uttrycka det hela. Låt Zink ljuta av vad ni gillar att hålla på. för min del, fuck off.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: HAARP och vädret
#45
Min Gud är bättre än Din Gud!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: HAARP och vädret
#46
...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: HAARP och vädret
#47
Quote:
töntar Gå och ta er i tvåan som ni gillar att uttrycka det hela.


Menar du Anus? Number Two ( second hole (hos kvinnor) ) Säg det i.så fall. Istället för 2:an som 90% inte förstår vad det betyder. Var uttrycke jag 2:an?


/ fr3D

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: HAARP och vädret
#48
Jag menar att du och zink skulle vara något sådant. (Förästen ha det så kul med varanda typ.) Fast vad ska man förvänta sig av någon som skulle bli sur över att han påpekade publikationen av hans potentiella loverboy.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2) 3 4 5 ... 10 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
22 user(s) are online (22 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 22

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS