Vakencorner
|
Re: Bevis att plan träffa WTC
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jo tack den där simuleringen har jag sett, från Purdue University om jag inte minns fel. En simuleringsmodell kan säga precis vad som helst, om man stoppar in felaktiga parametrar i den. I den där ser det ut som om vingarna är av solitt stål och väggbalkarna i aluminium. Purdue University, Popular Mechanics, NIST, NTSB, dom ljuger för dig. Fattar du inte det? De får ut sina lögner i media över hela världen (även Ny Teknik har ju visat den där simuleringen), sen när någon vill ifrågasätta eller diskutera deras påståenden, så ställer dom inte upp på debatt. Edit: Men öh det var ju zink, jag trodde det var malmömalajen som jag svarade. Jag undrade vilken utbildning han hade, och så kommer zink in och kapar diskussionen. ;) Zink, jag måste fråga en sak. Du har ju ägnat massor med tid (över 2000 inlägg här) åt 9/11 och ändå lik förbaskat klänger du fast vid den officiella versionen. Det måste betyda att: 1. Du har fått i uppgift att försvara den eller tagit på dig rollen att försvara den till varje pris, eller: 2. Du är fullständigt genomkorkad. Vilket är det? Om du är korkad så förlåter jag dig, inte annars. Varför ägnar du så mycket tid här? Det är ju inte direkt någon anstormning hit. Om några få människor här har fel (enligt dig) så what's the big deal? Annars då, vad säger du om utvecklingen idag på det globala finansiella planet? Kan du se att den nya världsordningen rullas ut framför våra ögon? Eller har du stoppat huvudet i sanden för gott?
Posted on: 2008/11/22 16:46
Edited by miksjo on 2008/11/22 17:17:19
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login