vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3)

Re: Expressen, om Peter Mangs: " Han ifrågasatte den officiella förklaringen till 11 september."

See User information
Du är ju för skön Asgeir, men kan du inte förklara din misstänksamhet mot eniro?

Posted on: 2010/11/13 20:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Expressen, om Peter Mangs: " Han ifrågasatte den officiella förklaringen till 11 september."

See User information
"Någon" har tydligen varit inne och "görat" med texten där PM:s namn står och inte lyckats manipulera texten ordentligt. Det finns ett par gatuadresser i Malmö innehållande tre ord som slutar med "väg 10", exempelvis Hårds väg och Ramels väg. Men det var inte där han bodde!

Men jag är inte misstänksam mot Eniro och jag har haft skön hjälp av gamla telefonkataloger vid ett par tidigare tillfällen.

Ett exempel som inte har med detta fallet att göra:

Det byggdes en kontorsbyggnad på ett rekreationsområde nära Chalmers och eftersom området bestod av väldigt storvuxna träd med en motionsstig och naturen i området i övrigt är tämligen intetsägande var det stora protester (Mossenbråket, som för övrigt lyckats få två personer till riksdagen på meriterna därifrån).

Jag skulle skriva om invigningen där stadens boss, Göran Johansson höll ett invigningstal. Han lät som om han inte visste vilka företag som skulle flytta in i kontorsbyggnaden, men då påpekade vi att det bara var företag som sysslade med vapenutveckling som skulle flytta in! Han blev häpen och förnekade detta.

Då plockade vi fram telefonkatalogen som ju hade en produktionstid på något halvår och kunde visa telefonnumren och hyresgästerna som ju redan fanns tryckta innan inflyttningen!

Jag samlar på gamla telefonkataloger och kalendrar. Man kan gå in och manipulera hemsidor. Man kan rensa ut böcker från bibliotek. Men det är värre att hitta min "tidsmaskin", den har jag stuvat undan rätt bra...

Nu kanske någon undrar varför jag håller på med sånt här. Jag säger som Sven Stolpe: "Jamen! Jag vill vara med den dagen då dom hänger dom på torget såklart!"

Posted on: 2010/11/13 20:21
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Hur många mördare trodde på den "officiella konspirations teori" backom 11 Sept dådet? ; )

Hur många var svarta?

Hur många hade en vanligt jobb och tittade på vanliga tv program?

Hur många gillade Disneyland som barn?

Hur många åt GMO mat och hade kreditkort?

Hur många tittade på porrfilmer och har en fru och 2.3 barn?

Hur många betalade sina skattar?

Hur många drak alkohol?

Hur många mördare var judar?

Hur många har eller hade herpes?

Hur många bry sig om Expressen egentligen?

Hur många märkte att vi INTE kan lägga till KOMMENTÄR till de artiklerna? ; )

Posted on: 2010/11/14 20:20
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
Har man sett på fan! Kolla den här hemsidan och killen som står längst till vänster på bilden på framsidan!!!

www . aklagare . se

Posted on: 2010/11/15 7:55
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Resized Image

Vem är han?

Posted on: 2010/11/15 9:08

See User information
Det skall föreställa Peter Mangs och den kvinnliga försvarsadvokaten såklart! Detta är åklagar-humor...

Posted on: 2010/11/15 10:12

« 1 2 (3)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper