vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3)

Re: Svensk folket måste stopp Invandrigen

See User information
Quote:

void skrev:
Quote:
Då är det enda som betyder något att se inom sig själv - inte det därute, hur dåligt det är... för det är bara en återspegling av hur vi själva blivit. Därför är Microvoidens fixering vid aktivism så lustig... men att informera kan kan man också göra - men om det bottnar i oförstånd om basic things i livet - då är det bara att lura sig själv och andra - det är då motsatsen till att vara vaken.

Det är så lustigt med novax fixering vid sig själv. Han blir paradoxalare än de flesta solipsister då han försöker övertyga andra om sina åsikter men samtidigt hävdar att den enda han kan förändra är sig själv.

Det får gärna vara paradoxalt i din värld Void. Vad är fixeringen "vid mig själv" i det?

Med vanligt ovaket aktivisttänk så ska man jämt hålla på med andra, varför? Varför denna besatthet med DVD:s till andra?

Posted on: 2007/12/14 17:08
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Skit i BennyDear!
Det är en gammal krank, homofob nasist, som inte fick några vänner efter att alla han kompisar gifte sig med invandrar flickor och fick vackra Café Au Lait färjade barn på 90-talet.

Stoppa inte invandringen det finns ingen suverän stat, ingen överlägsen ras. Knulla bara med tjejer från andra kulturer och bidra till naturens lag. Allt skall till allt bli.

Posted on: 2007/12/14 17:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

sale skrev:
Quote:

bennybear skrev:
Quote:

wiseguy skrev:
Quote:

maggot skrev:
Vad skadar den ?

tror inte den skadar, men tror inte den tillför nåt heller.
geggande om invandringen eller inte invandringen.
Känns som om det finns viktigare saker att tala om. Fluor i tankkrämen bl.a

Säg det till den svenska flicka som blivit gruppvåldtagen av ett gäng araber.

Säg det till den pojke som blivit rånad av ett "förortsgäng!

- Det finns viktigare saker att tala om, t.ex Fluor i tandkrämen!
Men Benny snälla du /vi har levt lika länge med invandr,, ungefär ,ser du en tendens att den minskat eller ökat(R) samma sak var det med "atom kraft "NEJ TACK" .

Att vi levt med detta innan maggot var född,Skall jag då gå ut och fråga tx:

Säg det till den svenska flicka som blivit gruppvåldtagen av ett gäng araber.

Säg det till den pojke som blivit rånad av ett "förortsgäng!

- Det finns viktigare saker att tala om, t.ex Fluor i tandkrämen!

Vem tipsade maggot om tandkräm vaken eller muhamed. denna tråd handlar om allt annat utom ett TÅG.

Som alltid annars När detta ämne kommer upp man skapar sina fiender själv.

Jag vet ni tänker så här ::Att var flyktning är lika med Biaffra (känner ni till Biaffra ( På min tid sa man ,? Vet ni hur man får in ett Biaffra barn in i en garderob?Säkert inte .

Jo svar :släng in ett par smulor i garderoben::)

Bussen till rosen gård (En lång grön gurka som luktar vit lök och kör öster ut??lite gåta i det hela.
SVAR buss 32 som går till rosen allen::

Har du/ni kommet längre än Tågen.

Alla dessa trådar går ut på att attak
,mot void , kolla i innläggen han är i samma båt försöker han att säga (tror jag) men om jag har fel Har ni oxo det -

Att starta en tråd om en buss men missa at FREDDE sa att alla ny inkommna till sverige måste flytta ut på landsbyggden Fredde i vekan som gick. Jag tror ni missade detta .

Hela tråden skinker personligt på hopp , Var för i hela friden namn skulle inte en admid i fråga sätta ett typiskt spamm inlägg. Off topic för dom flesta av denna ART,

Lägg ner det.Hackat eller malet ?NOVAX jag missar ditt NEW AGE.HUR detta komma till ?

i

Men Sale, ditt inlägg liknar en form av spamm, jag kan knappt läsa det.

"hopp , Var för " - ett kommatecken med blanksteg före och efter, vad menar du med det?

"AGE.HUR" - inga mellanslag och stora bokstäver...

"tråden skinker"

"spamm inlägg."

"så här ::Att var flyktning" - vad sjuttan är detta?

Är du trött Sale, eller...?

"alla ny inkommna till sverige måste flytta ut på landsbyggden Fredde i vekan som gick" --- två "g" i bygden - vekan utan "c"

etc etc.

Admins ständige sekreterare och rockvaktmästare?
Hmm...

Posted on: 2007/12/14 17:16

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

sale skrev:
Quote:

novax skrev:
Quote:

maggot skrev:
Jovars personligen är jag nationaldemokrat så jag är med på noterna ahmed

Ahm... Maggott...

ATT en vuxen klistrar in så många gånger Måste var en sorts drog,vaken drog eller internet drog vet jag inte men har mina miss tankar'

Skal:) på dig DR:K

Vad går du på?

"Måste var en sorts drog,vaken drog eller internet drog vet jag inte men har mina miss tankar'"

Vart har internet dragit menar du?
Vad är det för trevliga "missar" du träffat, heter dom "tankar".
Foton på dom?

Posted on: 2007/12/14 17:26

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

cicero skrev:
Skit i BennyDear!
Det är en gammal krank, homofob nasist, som inte fick några vänner efter att alla han kompisar gifte sig med invandrar flickor och fick vackra Café Au Lait färjade barn på 90-talet.

Stoppa inte invandringen det finns ingen suverän stat, ingen överlägsen ras. Knulla bara med tjejer från andra kulturer och bidra till naturens lag. Allt skall till allt bli.

"Folken skall blandas" som Lenin uttryckte det. Illuminat-Marxisterna har länge haft i sin agenda att blanda folken för att på så sätt göra de rot- och identitetslösa.

Ett historielöst folk är mycket lätt att kontrollera genom indoktrinering i nihilistiska värderingar som skett i västeuropa de senaste 40 åren. Detta skriver Elitgubbarna om i sina egna böcker.

Det är tack vare sådana fega svenskhatande kräk som du cicero, som våldsbrottsligheten ökat i Sverige med cirka 700% allt sedan massinvandringen tog fart på 80 talet.

Alla de brottsoffer som drabbats av "kulturverikning" har sådana som dig att tacka för att de blivit våldtagna, rånade och misshandlade.

Fy f-n säger jag!

Du är en nyttig idiot som ställer dig bakom satanistfrimurarnas planer och attack på de en gång suveräna folkens rätt till överlevnad!!

Den politik som riksdagpartierna för i dag kommer att sluta i en katastrof om inget görs inom en snar framtid.

Men det är väl inget att bry sig om, cicero??

Posted on: 2007/12/14 17:31

See User information
Quote:

sale skrev:
Novax som du ser så svarade du som det var heroin jag sa jag hade. men ett inlägg eller jonk är det samma för en drog skadad:Klot

Detta var ett Jättestor fisk krok men du nappade :::)Där ser du...

Lär dig skriva Sale, annars lägger jag in dig på Avdelningen på studs.
Har du hamnat i en förskjuten trotsålder, eller?

Talar du som du skriver - jaså inte, varför skriver du som du gör då? Hur står det till egentligen däruppe?

"fisk krok "
"drog skadad"

mm.

Vakna.

Posted on: 2007/12/14 17:36

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

sale skrev:
En sak ni alla har missat eller glömt att just( AU) Austria är huvudsponnser till allt detta , Dom tar besluten om vem skall vad inte VOID eller Vaken .se Visste ni det? tror inte det ,i så fall hade ni jobbat på det ,

"Austria är huvudsponnser till allt detta , Dom tar besluten om vem skall vad inte VOID eller Vaken .se Visste ni det? tror inte det ,i så fall hade ni jobbat på det ,"

Meningen är en katastrof.

Jag vet inte vad det står. Varför använder du inte punkter - varför har du extra mellanslag, etc?

Jag fattar då inget...

Vad menas med detta:

"...om vem skall vad inte VOID eller Vaken .se Visste..."

Posted on: 2007/12/14 17:43

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Det är ok att knivhugga en man tre gånger om man är tidigare ostraffad. Kompisen fick kort straff. Detta är ju helt sanslöst.

Se hur de sätter rubriken.
Inget fokus där inte om det viktiga och uppseendeväckande, utan utan ett pubertalt journalistiskt grepp med SD i rubriken - men ok, det gynnar bara partiet.

Varför ska inte människor ta konsekvenserna av att nästan ha huggigt ihjäl en person - hur sjuttan kan det ha med saken att göra att man har inte varit brottslig (inte dömts) tidigare?

Skrämmande.

Sverigedemokrat ville döma invandrare hårdare

http://www.hn.se/m_standard.php?id=88 ... ng_1=109&avdelning_2=294&

Posted on: 2007/12/14 17:51

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

sale skrev:
Quote:

novax skrev:
Quote:

sale skrev:
En sak ni alla har missat eller glömt att just( AU) Austria är huvudsponnser till allt detta , Dom tar besluten om vem skall vad inte VOID eller Vaken .se Visste ni det? tror inte det ,i så fall hade ni jobbat på det ,

"Austria är huvudsponnser till allt detta , Dom tar besluten om vem skall vad inte VOID eller Vaken .se Visste ni det? tror inte det ,i så fall hade ni jobbat på det ,"

Meningen är en katastrof.

Jag vet inte vad det står. Varför använder du inte punkter - varför har du extra mellanslag, etc?

Jag fattar då inget...

Vad menas med detta:

"...om vem skall vad inte VOID eller Vaken .se Visste..."
Nä just det vad fan utnämner du dig för DR . då när du är på samma nivå som just doktorer gör .Jag jhar inte fatta på hekla tiden ,skall jag säga dig , men du fatta r nu , med ellerRR, utan koma:)Du får en spruta till så tar vi det lila lungna Gubben:)Detta är mycket skoj nu novax ta inte vid dig men kan inte hjälpa det .

Men FN har en annan uppfattning - konflikten i Somalia är en av de värsta i världen, skriver Sveriges Nairobiambassad i en .Vanlig svensk kvällsmat (om man har råd vill säga )SDS

http://sydsvenskan.se/sverige/article287027.ece

Men novax och ni andra Österrike har full koll på detta dom är tunnel of love,prova att ta hem en "anhörig"utan att passera detta land Hitlers födelseland dessutom:

Du vet väl att en Avdelning har sina doktorer. Många här har utnämnt sig till doktorer på Avdelningen, eller hur? Du har också sett de foton på tokiga doktorer, tex på Dr Klot och Tjocka Berta som jag lagt upp - du vet vad jag tycker om den världen, och Science och allt det - så dra inga snea rövare så här, tack.

Posted on: 2007/12/14 18:08

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Det spårar som vanligt friskt i dessa trådar, men jag kan bara hålla med och göra en liten vändning, invandrapolitiken, rättssystemet måste det göras något åt, varit ett hett diskusions ämne i min vänskapskrets , i familjen ja överallt speciellt efter flera knivdåd samt skottlosning i vårt kära halmstad och nu måste det göras något åt det.

Posted on: 2007/12/14 18:40
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

Anonym
Bireal:
Det spårar som vanligt friskt i dessa trådar, men jag kan bara hålla med och göra en liten vändning, invandrapolitiken, rättssystemet måste det göras något åt, varit ett hett diskusions ämne i min vänskapskrets , i familjen ja överallt speciellt efter flera knivdåd samt skottlosning i vårt kära halmstad och nu måste det göras något åt det.

Det är aldrig för sent att fatta vad som pågår. Men att försöka ändra på det nu går inte genom snack.

Det är alldeles för många som släppt taget om moral och förnuft. Det är väl inte en dålig bild om jag säger att en del som kommit hit startat egna stammar, klaner, områden i kommuner, byar, städer och de platser de valt att bosätta sig på. Andra struntar i att lära sig det svenska språket, kulturen och traditionerna. De kör sitt eget race i främmande land.

Hur hanterar man sånt?

See User information
Quote:

kalkonmannen skrev:
Bireal:

Det är aldrig för sent att fatta vad som pågår. Men att försöka ändra på det nu går inte genom snack.

Det är alldeles för många som släppt taget om moral och förnuft. Det är väl inte en dålig bild om jag säger att en del som kommit hit startat egna stammar, klaner, områden i kommuner, byar, städer och de platser de valt att bosätta sig på. Andra struntar i att lära sig det svenska språket, kulturen och traditionerna. De kör sitt eget race i främmande land.

Hur hanterar man sånt?

Jag vill bara passa på att säga att det var en av de besynnerligaste inläggen på forumet när käre Micro skrev att du inte skulle skriva på forumet mer, att du var den som skrev sämst av alla, ej ordagrant. Jag studsade verkligen till då. Har sedan dess tänkt en del på det där, och inser att vissa personer har en mycket egendomlig programmering, och egen/ego- önskan om vad de vill göra - och låter toktänk rida en.

Du skriver väldigt bra och har sådant sunt förnuft kring mycket av tilldragelserna i tillvaron - som just de/han som vill saknar (i alla fall just då han skrev det)... och som en följd av det inte tål vad du skriver ibland. Jag tycker du skriver rakryggat, ärligt utan snedsparkar och plumpheter etc... så var det sagt.

Posted on: 2007/12/14 23:13

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Cicero skrev:

Stoppa inte invandringen det finns ingen suverän stat, ingen överlägsen ras. Knulla bara med tjejer från andra kulturer och bidra till naturens lag. Allt skall till allt bli."

Om du så gärna vill ha hit mer invandrare så är det bara att låta dom bo hemma hos dig i dit trygga område i linnestaden där inga flyktingmotagningar finns!
Eftersom jag skulle vilja kalla mig rasmedveten och och influread av etnopluralismen så tror jag det är viktigt med mångfallden i världen att vi bevarar de olika folket såväl som turkar,somalier,japaner som svenskar....
Naturen eller SKAPELSEN har skapat de olika raserna av en andledning hade naturen enbart velat ha en ras hade skaparen inte skapat alla de underbara folkslagen utan endast en ras

See User information
Quote:

maggot skrev:
Cicero skrev:

Stoppa inte invandringen det finns ingen suverän stat, ingen överlägsen ras. Knulla bara med tjejer från andra kulturer och bidra till naturens lag. Allt skall till allt bli."

Om du så gärna vill ha hit mer invandrare så är det bara att låta dom bo hemma hos dig i dit trygga område i linnestaden där inga flyktingmotagningar finns!
Eftersom jag skulle vilja kalla mig rasmedveten och och influread av etnopluralismen så tror jag det är viktigt med mångfallden i världen att vi bevarar de olika folket såväl som turkar,somalier,japaner som svenskar....
Naturen eller SKAPELSEN har skapat de olika raserna av en andledning hade naturen enbart velat ha en ras hade skaparen inte skapat alla de underbara folkslagen utan endast en ras

oroa dig inte Sverige finns bara teoretiskt, på pappret, eftersom vi nu får den nya grundlagen, som kommer besluta om allt över skallen på vår regering. Du kanske skulle behöve chatta på holländska belgiska eller franska, eller annat utländskt språk för att nå framgång, men dom vet inte vad en svensk är för nåt, troligast kommer dom att se dig som en invandrare.

Posted on: 2007/12/15 15:11
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image

« 1 2 (3)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper