vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 (4)


Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#73


See User information
Quote:

wikhall skrev:
Quote:
Wikhall: Elöverkänslighet beror på försurning(ar) tag basiska ämnen i mat tag gärna PH-kalk så försvinner det testa skall du se(kroppen blir ett bilbatteri)syra;;;leder ström bra ,ETT tips bara


Både sant och inte.

Alla sjukdomstillstånd överhuvudtaget, erkända eller inte, beror rent fysiskt på undernäring, det är bristsjukdomar.
Den raffinerade och manipulerade maten som tillhandahålls oss är bara skit, den innehåller inte näring tillräckligt.
Gifter vi får i oss spelar också roll.
Att sedan kroppen försuras är också sant. Mentala, själsliga och andliga blockeringar är också starka orsaker särskilt till cancer.

Och summan av kardemumman kallas stress och är (ingen effekt, som naturvetenskapen påstår "du har jobbat för mycket")
ett tillstånd som triggar sjukdomen, vad det nu må vara... fibromyalgi, hjärtinfarkt, cancer etc.

Den absolut värsta miljöförstöringen alla kategorier som påverkar växt och djurliv och människan är dock inte koldioxidutsläpp eller ens andra utsläpp, även om det inte är bra, utan det är den elektromagnetiska nedsmutsningen.

Och de senare årens etapp, utbyggnaden av de högpulsade mikrovågssystemen är till för att NWOs kraftigaste instrument ska fungera: mikrochippet.
2011 standardiseras alla mikrovågsteknologier till ett protokoll, 4G. Då blir täckningen total och global. Sedan är det bara att börja chippa i stor skala.


Försurning i kroppen har en speciell vikt vid elöverkänslighet.
Brist på mineraler, såsom kalcium, gör att cellmembranen inte kan upprätthålla sin integritet, "sitt voltskydd". Mineraler är bakom dess fysik, eller fysiska struktur, en kristallin struktur... fast det blir kanske sidospår nu... men det har på något sätt att göra med det eteriska... tex vibrationsmedicin, såsom homeopatiska medel, verkar genom kristallina strukturer, mineraler - mineralbrist gör att dagens homeopati inte är så verksam. Då blir det väl även så att mineralbrister inte ger en styrka eller integritet, gräns mellan sig själv som kropp och det yttre. Om cellerna vacklar och är svaga - ingen integritet, så blir det likadant i det "större överordnade steget" >> kroppen - den har dålig integritet, dåligt skydd gentemot det yttre, auran... den eteriska kraften. Naturligtvis är det väldigt viktigt med andra saker också, stress, alltså biokemisk stress mot cellerna, som kan vara gifter, strålning, mental, känslomässig etc.

Jag tycker mig ha sett att det där med elöverkänslighet smittar... personer som umgås, genom att de kanske har likadana bakgrunder, eller problem... har en person elöverkänslighet så dröjer det inte länge förrän resten också har det. Det finns något av att det är synd om dom. Man kan ha offermentalitet, vara kritiska, hatiska - bära på starka tankar om att de är offer för något, från barndomen osv, vara svikna, inte "fått". De ger ut "farlig strålning" och till slut kommer de inte att tåla någonting.

Posted on: 2008/1/18 12:47
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#74
Basiskt och surt är avgörande ord för PH-balansen. Undrar om dessa beteckningar är orsaken till att ord som surkukar och surfittor blivit så "kemiskt" laddade?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#75


See User information
Att vara konspirationsteoretiker och truth aktivist är väldigt manligt och det har väl alltid varit så tyvärr kvinnor bryr väl sig mer i sin mödomshinnan än 911 och mordet på JFK.Se bara på den amerikanska 911 truth aktivisten Mark Dice kan intervjuar snygga bikini brudar på stranden http://www.theresistancemanifesto.com/ vilket ger en bild på av att den här grejen är väldigt mansdominerat .

Posted on: 2008/1/19 17:12
Resized ImageResized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#76


See User information
Inom esoteriken benämns den feminina energin som materiellt inriktat.

Sanskrit för kvinna- Mater detsamma rot som för materia.

Den uppåtriktatde tringangen i Hexagrammet symboliserar det Manliga energin, det andliga, överskådande.

Den nedåtriktade triangeln det Kvinnliga, materien.

Det ser man tydligt på att kvinnor i allmänhet har en benägenhet för heminredning, sinne för småsaker, det är ofta mer socialt kompetenta och har förmåga till simultanförmåga..

Detta kommer antagligen från att denna energin är skapad för att ta hem om hus, hem och familj.

Den manliga energin är mer överskådande, "ensamvarg" -liknande, målinriktad och beskyddande samt att män ofta har en dålig förmåga till simultankapacitet utan är mer "enkelspåriga" som kan kopplats till den målinriktade förmågan.

Yin och Yang. Plus och minus.

Allt i skapelsen bygger på dessa polariteter.

Posted on: 2008/1/20 17:46

Edited by bennybear on 2008/1/20 18:23:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#77


See User information
Om den kvinnliga sexualiteten är försvagad eller perverterad, förvandlas den till egenbestraffning eller äganderättskänsla - min man, mina barn osv. En man_med emotionell nivå som ett barn, försöker ofta att kompensera detta genom att framhäva sin manliga roll med att bli en sexatlet - en våldsman. De kvinnor som attraheras av sådana män har oftast konflikter hela livet och bör förstås se över sitt attraktionsmönster, sin obalans mellan manligt och kvinnligt.


Tänk om vi män skulle använda samma attraktionstrix som en del kvinnor. Några exempel: Kvinnor som har urringat fram blir; män m. urringat (där kvinnor tittar) där bak - urringade byxor! Vad skulle dessa mäns fruar e dyl säga? Eller vad tycks om att män skulle köra med lite halvöppen gylf för att få samma effekt som kort kjol, el. rent av helt öppen gylf för att få kortkorteffekten. För att inte tala a.m kvinnor med tajts, s k "mummelbyxor" (man ser att läpparna rör sig, men man hör inget), hur skulle den motsvarigheten se ut på män?! osv. Den som gör bort sig mest hamnar ju förstås längst ned på stegen med låg lön, sämre anseende osv. Exhibitionism är en infantil signal till att blotta vissa delar, som upphöjts till tvång, på samma sätt som när den lilla flickan drar upp kjolen inför den främmmande farbrodern. Dessa personer är känslomässigt alltjämt barn, medan de är intellektuellt och socialt i nivå med sin kronologiska ålder. Oftast är det så att kvinnan inte gjort upp med mannen i sig (fadern) och att mannen inte gjort upp med kvinnan i sig (modern). Man kan också ha missuppfattat sina egna signaler och går omkring på gammal prägling - man kan alltså ha attraherat ett präglingsmönster som skall lära ut något till den lärorika terminen - livet. Andrar man sig då får man nya attraktionsmönster, t ex ett "högrelönattraktionsmönster".

Posted on: 2008/1/24 20:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#78


See User information
jag är ju kvinna (som jag förstått det)
en vanlig brud
känner många killar och tjejer. Går bra ihop med alla oavsett kön.

Jag skulle vilja poängtera det jag lärt mig av mina erfarenheter.

Det spelar ingen roll vilket kön du tillhör. Det finns kvinnor som härskar bättre än en manlig politiker och det finns män som tar hand om barn bättre än kvinnor. Det är lätt att generaliser för att få svar.

Själv ser jag den typiska manliga och kvinnliga "energin" eller vad fan du vill kalla det. jag delar upp det i testosteron och östrogen
Alla män och kvinnor har en viss uppsättning testo och östrogen, mer eller mindre.


Varför det inte är så många kvinnor här inne är kanske för att det stinker testosteron (inget illa menat)
Ta fram erat östrogen grabbar så kanske brudarna känner sig mer hemma här.

Posted on: 2008/6/24 0:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#79
Måste citera Alex Jones när han är som bäst:
Han sitter och pratar om käk och dricka ur plastbackar. (Dioxiner -> Östrogener)

Om du undrar varför din dotter har mens när hon är 12 år och att din pojke...... är en flicka. Så har du svaret där.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#80


See User information
men det är ju syntetiskt östrogen. det gills inte

Posted on: 2008/6/24 13:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Varför knappt några kvinnor här inne?
#81


See User information
Quote:

Greena skrev:
men det är ju syntetiskt östrogen. det gills inte
Hahaha..Skall jag ta en vits bakifrån?-Ja gärna!-Skratta då först!

Posted on: 2008/6/24 13:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 3 (4)




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
32 user(s) are online (32 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 32

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS