vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

FANTASTISK INTERVJU!

See User information
Missa inte Jeff Rense nya suveräna intervju med Michael Tsarion. Blir alltid lika imponerad över hur mycket kunskaper den här killen besitter, särskilt med tanke på att han är relativt ung. Här berättar han bla om druiderna, om den grekiska kulturens verkliga ursprung,
Atlantis, Lemurien, den "ariska rasen", världens äldsta byggnader och att den moderna civilisationens vagga inte lligger i Sumer eller Egypten utan faktiskt på Irland. Få människor har så mycket intressant att säga på så kort tid som Michael Tsarion. Intervjun är gjord den 29 dec och finns att hämta här:

http://www.conspiracycentral.net:6969/index.html?search=Tsarion

Posted on: 2006/1/1 11:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: FANTASTISK INTERVJU!

See User information
Ballt! - L-S... Jag har registrerat denne Tsarion - vid ett tidigare tillfälle tror jag - men nu är det gjort igen - och när jag bara "kommit i ordning" Skall jag föra över vartenda Ljud och bild på "plattor" - Men just nu går det inte riktigt som jag har tänkt mig... jag tycker om hans benämning "TSARION" - Betyder säkert "av kunglig börd", Hö, hö... Eller naturligtvis "kjeserlig" - när det gäller visdom - alltså, förstås... Nåja...
Jag har ju studerat en massa Teosofisk litteratur och där får man ju reda på en hel del ang- människo-släktena och där påstås det ju att den första människan (jorbon) var små "gulingar" av något slag - sedan så kom de svarta - och så sist "vitingarna" sedan så skall det uppkomma någon slags blandning av alla dessa genom denn amerikanska kontinentens försorg - Säger Tsarion, något i den stilen? Vore kul att få ta del av det om det är möjligt - Programmart skall jag lyssna på vid ett senare tillfälle - mmina söner kommer till påsk och då skall vi föra över hela internet på plattor - jag har nämligen en hel lista på grejer som jag önskar ha tillgängligt i hyllorna...
Och så GOD Fortsättning på er allesammans som läser detta plus övriga. Hö, hö...

samt: plus: (Grymmlingen)

Posted on: 2006/1/1 19:29
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: FANTASTISK INTERVJU!

See User information
Tjena SHYGETS! Michaels efternamn härrör från hans mammas sida, hon kommer från Himalaya, därav namnet Tsarion. Tror inte han talat om att de första människorna skulle varit gula men han menar att vi levde i harmoni med naturen och hade telepatisk kommunikation innan en grupp utomjordingar kom hit för ca: 50 000 år sedan och manipulerade med oss. Har lyckats hitta en 7-8 st intervjuer på mp3 med Tsarion och han är alltid intressant att lyssna till.

Kolla gärna in hans hemsida som är späckad med intressant info och spännande länkar:

http://www.taroscopes.com/

Posted on: 2006/1/1 21:55

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper