vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Hur mycket är sant?
#1


See User information
Is Illuminati just a fucking conspiracy theory lr är det sant??
Min bror han tror på det till 100% men det går väl inte heller om man inte själv är med i illumninati.e osäker det kan finnas men de behövs inte...

Mvh Fredde

Posted on: 2006/1/2 13:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hur mycket är sant?
#2

Väldigt mycket tyvärr. Det upptäcker du själv, ganska snart, om du har tid och lust att studera vad som finns här på Vaken, t e x.

En som har hyfsat koll på läget är Alex Jones,

http://prisonplanet.com/

Det finns många fler som t e x David Icke, Henry Makov, Jyri Lina m fl ...



 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hur mycket är sant?
#3


See User information
Joo jag tror på en del men i nte kan det vara så att dom kommer styra världen snart?

Posted on: 2006/1/2 18:24
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hur mycket är sant?
#4


Dom styr redan Världen.


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hur mycket är sant?
#5

dom styr Väst världen, främst ekonomiskt. men även öst världen genom den så kallade "kommunismen"..

sen vilka som är illuminati är en helt annan fråga.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hur mycket är sant?
#6
Nej det är samma fråga!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hur mycket är sant?
#7
ledsen jag e lite dålig på att formulera mig ibland.
eller ofta kanske en del skulle tycka, ;)

jag menade mer
"det är en annan historia" kanske.?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hur mycket är sant?
#8


See User information
alltså, till alla er som tror på david ickes lite väl extrema teorier.....om allmänheten kan bli lurade av media så kan nog david icke lura er. Teorier om ödler osv, tacka vet jag fakta!


Brotha love

Posted on: 2006/1/4 16:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hur mycket är sant?
#9


See User information
Att låta exempelvis David Ickes ord vara lag och att tro benhårt på reptilteorier utan att sett några reptiler, torde vara lika illa som att kategoriskt avfärda allt detta utan någon som helst vilja att undersöka om det kan ligga något i det.

//Tizzar

Posted on: 2006/1/4 16:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hur mycket är sant?
#10


See User information
Tjabba, alla "Kultur-Revolutionärer"...
Tänkte jag skulle kunna tillföra lite - i alla fall, liksom - "Grumsa om" lite...
Så här ser jag på detta ... Först börjar jag med lite demokrati-frågor - vad är det förnågonting?
JO - Kanske detta: Allmänt så menar man att demokrati betyder: FOLK-STYRE/VILJA - men det är då faktum lite med modification... Detta uttryck menas inte enbart att man kan vilja vad f-n, som helst - jasså får man inte - jo, det är klart men är det inte uppkommet utifrån männsikans egna erfarenheter och kunskaper - då är det f-n, ingen egen vilja utan någon annans...

Denn kunskap jag snackar om är av en alldeles specific natur - det är en kunskap som männsikan samlat på sig under sin hela mentala och då naturligtvis, även sin fysiska utveckling...

jag brukar säga som så att vi har genomgått nästan allt man kan tänka sig - jag orkar inte räkna upp alla grejer som brukligt är - men hitta på nått själva och jävlans har vi inte varit med om detta också!!!

Men det intressanta är ju att vi inte bara har kunskaper om allt som till "synes" har hänt - utan det braiga är att vi har även kunskaperna om allt som ligger bakom det som har hänt - Vi känner alltså till själva "orsaksammanhanget" i det "skedda" ( i skee´ndet) ....

Alltså är vi ju skitkloka egenligen!!! Men detta är bara latent och vi måste alltså ges möjlihet att kunna "ta fram" dessa kunskaps-massor... Men där ligger just problematiken i vårt sk. uppvaknande - Detta är skitsvårt och dessa sk. "Illuminati" har tusentals sätt för att få oss att inte kunna göra detta - Det mest bamsig är just detta att de styr och påverkar vår jord så att ingen jävel kan slinka förbi - Om detta och mycket därtill brättar just david icke om - bäst av dem alla - som pysslar med "Uppvaknande-problematiken"...
"Samvetets röst" menar en del att denna kunskapskälla kan "kallas" för ... Vi har även dessa formuleringar i våra gamla urkunder: Bibeln=Guds bok --- Mahabharatha=Akasha-krönikan osv. Vi har antagligen möjlighet att sas. "komma åt" dessa informationer - Jüng, föresten har sina "arkaiska" grejer - kunskapsämnen som är gemensamma för varje levande varelse - så kalls det också även för "intution" - Bethovens "sfärernas musik" - som denne musikskapare- tjyv-nallade på - Där kan man snacka om "låtar på nätet" Hö, hö...
Nåja, det är nu så att om man läser något 8får information om något9 - så kan det hända att man "triggar" vissa grejer och "känner" då att detta är riktigt- eftersom man "återerinrar" sig om de kunskaper man redan har inom sig - alltså - på så sätt - kan man veta att detta faktum kan vara sant... Ok!
Och på så vis - faktum - jävlar mig! - få en slags "insikt", på hur saker och ting förhålller sig - iockmed att man har - faktum - "vetskap" om de sanna "förhållandena" - på så sätt att man faktiskt minns "detaljerna"!!! Hajjar ni? Hö, hö...

Och så till slut - klart att det finns reptiler! - både stora och små!!!
Snälla och stygga!!!

samt: plus.

Posted on: 2006/1/4 18:05
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hur mycket är sant?
#11


See User information
Tex att alla "ska" vara på ett visst sätt har det nån koppling also man ska bli si och så jobba få barn och typ bilda familj och alla ska gilla samma saker?


[wigger]

Posted on: 2006/1/6 18:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
37 user(s) are online (37 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 37

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS