vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
Strategi för att slippa vaccinering av min son?
#1
Det här verkar vara en sida med många som lärt sig att tänka själva och inte bara svälja uppifrån. Fick en son för några veckor
sen och jag antar att det snart är dags för ett besök på BVC där vaccination tas upp. Jag är helt emot detta, särskilt eftersom jag tycker att det är en ganska morbid idé att skjuta in giftigt aluminium (kvicksilver är ju tack och lov dock borttaget i Sverige - om man tror på bolagens innehållsförteckningar) i blodoloppet på ett spädbarn. Min fru är lite osäker men just nu lyssnar hon mest på sin mamma som är läkare och självklart är helt för (inte så konstigt eftersom den kursbok av Bertil Kaijser som används i svensk vårdutbildning på högskolenivå om vaccinationer naturligvis inte för fram argument mot vaccination).

Hur skall jag vända över min fru till min sida? Finns det någon bra dokumentär som fokuserar på mer än kvicksilvret? Min fru lät sig övertygas om 911 genom att se Loose Change 2nd, så hoppet är inte ute (det kan dock inte vara något med Alex Jones för hon hatar hans röst - sitter här och lyssnar på honom nu i hörlurar för husfridens skull).

Det lär finnas något sextimmars föredrag man kan köpa på http://www.klokast.se/kurs/Vacc.html för en tusenlapp, någon som vet om det är bra? Har verkligen inte råd med det nu pga dubbla hyror närmsta tiden - folk som eventuellt har det får gärna fildela det, visst behöver säkert den där föreningen sina pengar, men det känns lite mer modernt i så fall att sätta upp en PayPall-knapp. Att sanningar kommer ut borde väl vara viktigast av allt.

Men till frågan, någon här som har egna erfarenheter från BVC? Efter hur många besök brukar tremånaders-vaccinationen tas upp? Krävs det underskrift av båda vårdnadshavare (om två finns) eller räcker det med modern? Hur hårt går de emot en? Vad är det smartaste sättet rent psykologiskt att få min son att slippa detta?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Strategi för att slippa vaccinering av min son?
#2
Du säger nej tack. Utan motivering utan något. Du kommer aldrig höra något. Eugenisterna på Karolinska kommer att tro att du är en storfräsare inom näringslivet kopplat till Wallenbergssfären. Annars kan du säga att du är jude och av religiösa själ så kan du inte låta någon kontaminera rent blod. Tjafsar dom så skriker du att de är anti-semiter, en riktig killer, funkar på alla idioter. (Hur mycket gas måste jag sniffa; det var en skämt, ett stort sådant, säg det inte)

Kort svar: Det finns ingen lag, det finns ingentig förutom en religiös tro hos sjukskötelseidioter att det skulle vara bra, de har ju de korkade luder sett på TV om "resevaccin" och de fick ju "utbildning" betald av just tillverkarna, dvs. NWO.

Sätt dom på plats om de tjafsar, det bästa är att du säger att du jobbar åt MERCK och att du kommer leta rätt på deras ungar för att injecera 47 helt ofarliga vacciner i dem. (Bevisa skada, HAHAHAH) Då vill de inte vara med längre. (Det är riktiga luder du har med att göra, vem begår självmord mest, jo, just dom)


Edited by Al-CIAda on 2008/7/4 18:13:39
Edited by Al-CIAda on 2008/7/4 18:14:49
Edited by Al-CIAda on 2008/7/4 18:19:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Strategi för att slippa vaccinering av min son?
#3
Kvicksilver (Mercury) finns heller inte i vaccin i USA om man följer innehållsförteckningen. Anledningen till detta är att det inte är ett aktivt ämne utan endast aktiva ämnen behöver listas på innehållsförteckningen. Är inte 100% säker på detta men något åt detta hållet är det.

Här kanske det finns något matnyttigt:
http://redpillreich.blogspot.com/search/label/vaccines

Ett informativt föredrag: Are vaccine safe? http://video.google.com/videoplay?docid=-6351515212287981735

Jag har själv inte sett dessa men du kan kanske titta och avgöra själv?
http://thepiratebay.org/tor/3975158/M ... he_Global_Vaccine_Agenda_(David_Ayoub)
http://thepiratebay.org/tor/3532529/D ... MMR_Vaccine_cause_Autism_(Xvid_59_mins)


I allmänhet en bra sida med hälsoinformation, information som alternativa lösningar på sjukdomar som om EU får som de vill förbjuda med att kalla vitaminer och mineraler med effekt för medicin och tvinga in det i apotek. Storföretagen kommer inte ställa sig bakom något som inte går att patentera, än?. (Patentera vitaminer o h mineraler? Kanske, DNA går.): http://www.naturalnews.com

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Strategi för att slippa vaccinering av min son?
#4
Det står "mersamol" vilket är en kvicksilver förening, wtf. Ta skien själv i arslet om du tror att det är bra.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Strategi för att slippa vaccinering av min son?
#5
Ja "nej tack" är nog det enklaste och effektivaste. Men om jag inte lyckas övertala min fru och jag säger "nej tack" och hon säger "ja tack"- någon som vet vad som sker då?

Tack Krus för film- och hemsidetipsen, ska kolla igenom direkt efter jag sett klart Truth Rising (undra hur många på jorden som ser just nu?)

Kopplingar till Wallenbergssfären ligger det nog något i med hehe, 2% av varje årskull barn deltar inte i det statliga vaccinationsprogrammet, det kan knappast bara vara barn till antroposofer och medlemmar på detta forum.

Någon som vet vad som hänt med http://www.vaccinfakta.com/
förresten? Den har varit nere i flera veckor...minns den som väldigt bra på att blottlägga lögnerna i svenskt vaccinprogram, fan, man ska spara ner alla sidor med intressant fakta, goda som onda, det visar både det här och PNAC-nedtagningen (den senare sidan finns ju till stor del iofs på archive.org nu)

Angående nekandet hittade jag själv det här på google nu i en faktafolder som delas ut till berörd vårdpersonal:

Förklara de sjukdomsrisker och komplikationer som kan uppstå om
man låter bli att vaccinera. Föräldrarna förstår och uppskattar en
attityd som utgår från en kritisk granskning av det vetenskapliga
material som finns. Såväl för det enskilda barnet och dess föräldrar
som av folkhälsoskäl är det angeläget att det svenska vaccinations-
programmet har en mycket god täckning men givetvis kan det fin-
nas medicinska kontraindikationer. Ytterst måste det respekteras
att man vill avstå från vaccinering av sitt barn.



"Medicinska kontraindikationer" my ass, ja, det var ju också ett kvickt uttryck att försöka släta över saker och ting med...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Strategi för att slippa vaccinering av min son?
#6
1/86 to 1/3 thanks to mercury vaccines, figger it out

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Strategi för att slippa vaccinering av min son?
#7


See User information
Jag gillar din rättframma stil och ditt raka språkbruk AL-CIAda. Det går liksom inte att missförstå dej.

Posted on: 2008/7/4 20:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Strategi för att slippa vaccinering av min son?
#8


See User information
Det här är en bra sida:
http://www.alternativmixen.com/alternativt.htm#VACCIN


Ang. Kvicksilver. Läs på ex. Pentavac (som man ger nyfödda) så står det
"Kan innehålla spår av Tiomersal"
...och tiomersal...är...just det....kvicksilver

spår av låter ju lite, men man vet ju aldrig hur mycket


Polio är ju ett av "bevisen" för att vaccin är viktiga.
Så pedagogiskt sett så är är grafen på Polio bra, den som visar att Polio var i stort sett utrotat (när vaccinet infördes) förutom skadorna som barn fick av DDT om jag minns rätt.

Posted on: 2008/7/4 22:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Strategi för att slippa vaccinering av min son?
#9
Nästa fråga blir du dock varför de är korkade som spån.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Strategi för att slippa vaccinering av min son?
#10


See User information
– Organiskt kvicksilver tar sig igenom såväl moderkakan som blod-hjärnbarriären. Resultatet kan bli neurologiska skador vilket i vissa fall kan leda till döden. Det kan också orsaka intellektuell nedsättning och inlärningssvårigheter.


Jaha..tack så jävla mycke för alla sprutor..mitt barn har fått ett par..men nästa jävla spruta ska jag kolla upp noga...

Fan jag kanske hade varit smart om det inte vore för allt jävla kvicksilver : )..smart nog att lyda order och gå i sele...

Posted on: 2008/7/4 23:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Strategi för att slippa vaccinering av min son?
#11


See User information
Merck, visa några artiklar och annan information för din fru..
Precis som bland annat Al-CIAda säger så är Timerosal kvicksilver, sök själv på "timerosal" eller "vaccinationsskador" och läs..

Skickar med några artiklar:

The Vaccine-Autism Court Document Every American Should Read
http://www.huffingtonpost.com/david-k ... utism-court-_b_88558.html

Vaccine Ingredients - Formaldehyde, Aspartame, Mercury, Etc
http://www.rense.com/general59/vvac.htm

Pneumokockvaccin för alla barn
http://www.sr.se/ekot/artikel.asp?artikel=1832725

Be henne att titta på dessa videos, sen kan hon förklara för dig att kvicksilver är bra för hjärnan..

How Mercury Kills the Brain
http://www.prisonplanet.com/articles/ ... ber2007/280907Mercury.htm

Gjorde en snabb sökning på timerosal och hittade en pdf från EU, där står :

"A. Kvicksilver och kvicksilverföreningar är mycket giftiga för människor, ekosystem samt vilda djur och växter.

B. Kvicksilver är svårnedbrytbart och kan i miljön ändra form till metylkvicksilver, som är den giftigaste formen av kvicksilver. Metylkvicksilver tar sig lätt in i moderkakan och genom blod-hjärnbarriären och kan på så sätt hindra den mentala utvecklingen även hos foster."

"Kvicksilver ingår i vacciner i form av timerosal, även känt som tiomersal, som innehåller cirka 50 viktprocent etylkvicksilver, och det används som skyddsmedel för att förhindra tillväxt av mikrober. Även om åsikterna fortfarande skiljer sig kraftigt åt huruvida timerosal i vacciner påverkar människors hälsa negativt, är det viktigt att notera att Världshälsoorganisationen (WHO) 1991 konstaterade att en säker nivå för kvicksilverexponering, under vilken inga negativa effekter förekommer, aldrig har kunnat
fastställas."


http://www.europarl.europa.eu/meetdoc ... r/585/585664/585664sv.pdf

Posted on: 2008/7/5 0:38
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Strategi för att slippa vaccinering av min son?
#12

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Strategi för att slippa vaccinering av min son?
#13
Här är också något att skratta eller gråta åt, direkt från Smittskyddsinstitutets hemsida under rubriken:

Varför kan vi inte sluta vaccinera mot polio i Sverige, om sjukdomen inte finns i Europa?


"Antalet poliofall har under de senaste åren visserligen minskat drastiskt i världen i samband med WHO:s vaccinationskampanj för att utrota polio, men det är fortfarande möjligt att en person med polio kan ta med sig smittan till Sverige. Det har efter den 11 september år 2001 blivit tveksamt om vi kommer att kunna sluta vaccinera även om WHO lyckas uppnå sitt mål. Polio skulle visserligen inte vara något effektivt biologiskt stridsmedel, men för att undvika risken är det möjligt att vi kommer att fortsätta vaccinera."

Om en argumentation för något innehåller detta datum...eh ja någon dold agenda ja...men till och med de själva antyder att de hör hur ihåligt det låter...precis som med FRA-debatten nu...undra vad man ska motivera med hjälp av 11 september nästa gång? Hade de någon klar lista innan attackerna på allt man skulle använda det till...hm. Oh well.


Jag skulle dock fortfarande vilja veta hur det blir med vaccinationen om min fru säger ja och jag säger nej!


Om någon som läser det här har egen erfarenhet eller
bara hört...det gäller er som bara brukar läsa på detta forum som gäster med!

(Hittar inget om det på google och jag vill inte ringa och förhandstipsa BVC om att jag tänker tacka nej. Har nu börjat övertala frun. Problemet är bara att jag har ett visst trovärdighetsproblem - jag är en 23-årig elektriker som brukar önska mig David Icke i julklapp - hennes mamma är en 63-årig läkare...jag måste liksom komma med dubbelt så mycket fakta som mamman, minst, sen får man iofs hoppas att min fru står närmare mig än sin mor på ett rent känsloplan i och för sig.)

(Hej FRA hälsa era polare på FOI att de hade gjort vackra chemtrails ute i Askim idag...var ute på lite jourjobb, synd att jag inte hade kamera med mig...har aldrig sett så breda spår som legat kvar så länge innan, det var som om någon hade ryckt gladpack kors och tvärs över himlen. Vad ska logebröderna som bor där ute säga nu, aluminuim kanske inte är så bra för golfgräset ändå? Trodde bara ni gick över stans sämre delar...eller är chemtrails bra för oss? Då kanske det är på tiden att ni går ut på DN Debatt och redovisar vad ni har gjort sedan 1997...ja det har varit igång i över tio år nu...hm)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Strategi för att slippa vaccinering av min son?
#14


See User information
Man kan tacka nej, men det blir en massa extra samtal med läkare om varför. man får höra det vanliga om att det inte alls är farligt, och om det nu skulle vara det är det farligare att inte ta sprutorna. Mina barn har inte fått någon barnsjukdom ändå och nu känns det som om faran inte är lika stor för några farliga sjukdomar.

Jag hade inga större problem att slippa ge mina barn vaccin, men jag vet att det finns läkare som kopplat in socialen.

Posted on: 2008/7/6 4:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Strategi för att slippa vaccinering av min son?
#15


See User information
Meddelande från Novax/kronblom/Drklot/annaste - som av förvirrad psycops på koma.se fortfarande sedan i mars är bannad - vakna.

Kolla dessa inlägg/trådar, i den ena står klart om polio:

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=29881#forumpost29881
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=64557#forumpost64557

Jag har också lagt upp det här:
http://www.esnips.com/doc/192e3959-ea ... -ea4b4fbb16be/vaccination

Om man är oense i äktenskapet så gäller ju mannens vilja, man kan inte vara två lejon på samma berg.

Seilon... bäste newageare, sluta nu med David W och annat trams... VAKNA

/Novax

Posted on: 2008/7/6 12:01
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Strategi för att slippa vaccinering av min son?
#16


See User information
Om ni inte kommer överrens, så kan ni väl "vänta" med vaccinationerna tills han blir lite äldre :) Skjut på vaccinationerna alltså!

Posted on: 2008/7/6 13:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Strategi för att slippa vaccinering av min son?
#17


See User information
Just say NO

Jag har ett par nära vänner som inte vaccinerat sina barn.
Vitrockarna kommer ifrågasätta ditt val, var beredd på det.
Du kommer att få skriva under papper osv.

Du behöver inte förklara varför du inte vill.
Att någon vill vaccinera ditt barn är likadant som att de håller i en pistol och säger att de vill döda ditt barn.

Skydda dina barn.

Posted on: 2008/7/8 13:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Strategi för att slippa vaccinering av min son?
#18


See User information
Lyfter med en nyfunnen artikel om timerosal/autism kopplingen..

"WASHINGTON, DC – A newly published study in the Journal of the Neurological Sciences,1 the official journal of the World Federation of Neurology2, links mercury from the Thimerosal in vaccines with autism and other neurodevelopmental disorders."

http://www.thenhf.com/vaccinations/vaccinations_188.htm

Plus en från Judicial Watch om Gardasil :

"Judicial Watch Uncovers New FDA Records Detailing Ten New Deaths & 140 “Serious” Adverse Events Related to Gardasil"

http://www.judicialwatch.org/news/200 ... ths-140-serious-adverse-e

Posted on: 2008/7/9 1:06
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Strategi för att slippa vaccinering av min son?
#19


See User information
min vännina vägrade vacciner till sin dotter. hon fick stå emot stormiga samtal på BVC. Deras hot var att dem fick själva bekosta medicinerna senare i dotterns liv. Den flickan är nu 4 år och mår prima än så länge, utan en ända vaccination.

Posted on: 2008/7/9 9:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Strategi för att slippa vaccinering av min son?
#20


See User information
ja, det värsta är nog om det går så långt att man kommer till en diskussion med de som har suttit med kursböckerna som du säger.
Blev typ utskälld hur länge som helst av en tandsköterska för att jag inte använde flour. Som att hon kände sig personligt angripen..?
men till ditt problem, nu kanskedetta skrevs för länge sen?men även omd et gör et så lär ju såna saker komma upp igen.
om hon vägrar lyssna tycker
jag som de andra har sagt att du bara ska säga


stopp! skärp dig! ta ett lugnt andetag och TÄNK
stoppa inte in skiten i vårt barn.
Liksom bara säga BRYT


keep it simple liksom
för så ska de ju bara inte få gå till!!!

Posted on: 2008/11/3 19:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
38 user(s) are online (38 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 38

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS