vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Vart finns det mänskliga???
#1


See User information
Jag undrar? Vart finns det mänskliga hos dessa människor? NWO??Att det inte finns hos eliten kan man på ett sätt förstå,då vi kan förutsätta att dom mestadels är psykopater på ett eller annat sätt! Men alla dessa underhuggare som bara ska utföra given order.Ok. Dom är programerade,Men vafan? Dom kan väl förfan inte programera hela djävla jordklotet va???Nånstans borde det väl finnas underättelsefolk med vanligt djävla bondförnuft?mänskliga värderingar,människor med familj,vänner,barn.barn barn,.Och framförallt en tro på framtiden.Jag menar,Ok vi kanske tror här på vaken att vi har koll,men det finns nog de som vet mer än vi,eller hur?Vad känner dom?Panik,rädsla,vanmakt.NÅN DJÄVEL BORDE VÄL FÖSÖKA ATT ORGANISERA MOTSTÅND!!! Eller har jag fel???

Posted on: 2008/7/15 1:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vart finns det mänskliga???
#2


See User information
tyvärr har hjärntvätten gått väldigt långt. Har överöst min mamma med 911 filmer men när hon börjar tänka så sätter en spärr in: "nej så skulle aldrig en regering göra mot sina medborgare" även om hon håller med om att tornen sprängdes ner. Tror att majoriteten går på denial

Posted on: 2008/7/15 1:44
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vart finns det mänskliga???
#3


See User information
Quote:

shilton skrev:
Jag undrar? Vart finns det mänskliga hos dessa människor? NWO??Att det inte finns hos eliten kan man på ett sätt förstå,då vi kan förutsätta att dom mestadels är psykopater på ett eller annat sätt! Men alla dessa underhuggare som bara ska utföra given order.Ok. Dom är programerade,Men vafan? Dom kan väl förfan inte programera hela djävla jordklotet va???Nånstans borde det väl finnas underättelsefolk med vanligt djävla bondförnuft?mänskliga värderingar,människor med familj,vänner,barn.barn barn,.Och framförallt en tro på framtiden.Jag menar,Ok vi kanske tror här på vaken att vi har koll,men det finns nog de som vet mer än vi,eller hur?Vad känner dom?Panik,rädsla,vanmakt.NÅN DJÄVEL BORDE VÄL FÖSÖKA ATT ORGANISERA MOTSTÅND!!! Eller har jag fel???


Jo det är nog så att du har fel.

Inte många här har ännu riktigt förstått det där kring vad NWO är - vad har Insider sagt, novax (hehe...) vad är meningen med vår liv här... varför är vi här - börja fatta fett nu.

"MOTSTÅND" - mot vaddå - ska några fortfarande kämpa mot sina egna skuggor - vad ni gör är PRECIS som dessa (gamla) krafter åsyftar! Ens karma då, enskilt, vad den vill, den vill inte dö - det är den som inte vill att man ska räddas och komma in i det nya, den nya tiden, det nya kosmos, utan ska rensas ut genom det som snart når vårt tidsrum - här som är kosmos centrum, en skapad specialplats, samsara, ett fängelse/karantän... det tyngsta/grövsta - som jag sagt så måååånga gånger - som sedan Insider sa också - utan slåss mot det yttre. Man har aldrig någonsin tänkt så inom andliga sammanhang... pseudofakevakna, hela rörelsen, är bara fake, den skapar detta tillstånd, och manifestation i det yttre. Det är bara ens egen avvikelse från kosmos kriterier, sin sanna natur/kosmos natur/egenskap och det där som jag sagt i flera hundra inlägg... som skapar det i vårt yttre som blir som en dålig makt (över oss) - det där ute är oss själva - VAKNA.
Avvikelse som kan börja påen nivå någonstans en gång för länge sedan, sedan faller man nedåt, och faller ytterligare när man inte kan stanna på den "nya" nivån, så fortsätter det - därför säger jag alltid att det enda som gäller är Devolution/Kultivering...

Edit - har jag gjort...

Posted on: 2008/7/15 2:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vart finns det mänskliga???
#4


See User information
Ingefär(Novax)!!! Motstånd mot det som hotar hela vår existens!!! Jag vet att du nu kommer att säga att vår existens är en illusion och bara om vi släpper taget och går vidare och höjer vårt medvetande så kommer vi att inse att vi är bara vibrationer i kosmos som är eviga blablabla.Kan du förstå att människor är rädda??? kan du förstå att människor inte vill förlavas?? Kan du förstå att människor är oroliga för framtid och barn.FRAMTIDA genarationer.Kan du fatta att människor inte vill dö??? Du som verkar sitta inne med hela sanningen kanske inte tycker att utvecklingen i världen just nu är något att bli upphetsad över.MEN KAN DU FÖRSTÅ ATT VI SOM INTE FATTAR ÄR DET??????????

Posted on: 2008/7/15 2:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vart finns det mänskliga???
#5
"Ordna motstånd" = Trying to change the reflection in the mirror. You know that will never work.

"Be the change" = You change from within and the reflection in the mirror HAS to change.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vart finns det mänskliga???
#6
Quote:

shilton skrev:
Ingefär(Novax)!!! Motstånd mot det som hotar hela vår existens!!! Jag vet att du nu kommer att säga att vår existens är en illusion och bara om vi släpper taget och går vidare och höjer vårt medvetande så kommer vi att inse att vi är bara vibrationer i kosmos som är eviga blablabla.Kan du förstå att människor är rädda??? kan du förstå att människor inte vill förlavas?? Kan du förstå att människor är oroliga för framtid och barn.FRAMTIDA genarationer.Kan du fatta att människor inte vill dö??? Du som verkar sitta inne med hela sanningen kanske inte tycker att utvecklingen i världen just nu är något att bli upphetsad över.MEN KAN DU FÖRSTÅ ATT VI SOM INTE FATTAR ÄR DET??????????


Allt det där fattar han...

Shilton, och alla andra. Seriöst, det hjälper inte att vara rädd. Det hjälper inte någon. That's the UNAVOIDABLE TRUTH! Be a man for Gods sake.

LEAN IN TOWARDS YOUR FEARS...do it. Go bungy jumping. Go approach super hot women you dont dare speak to. Travel to a totally new environment. Go dance tango. Do it. You will grow meters and you will love yourself for it.

Look. (inget tjafs om språkval nu tack, English is my first language OK?).

What Novax is trying to tell you is really simple. And you are really SILLY to ban him for trying to help you when he can see that you are AFRAID.

A freighttrain is coming towards you. Three men are standing on the tracks.

The first man takes out a pair of binoculars and looks at the train, trying to figure out the model and the make and size and dimensions, how many carriages, who is the driver, where does it come from, and so on.

The second man starts to build something on the tracks out of wood to try to stop the train, and then he hides behind it.

The third man looks at the train for a while, borrows the first mans binoculars, takes a long good look at it. He then takes a look at the second mans shelter. Feels how steady it is. He then takes a deep breath, and steps away from the track.

Who is most likely to survive this situation?

It's about what EXPERIENCES you ATTRACT by your MINDSET.

You can be in the midst of a stormy reality and still be perfectly safe.

The first two men react out of FEAR.

The third man acts out of CERTAINITY and OPENMINDEDNESS.

Think about it. You know its true.

This is what Novax/Ingefär is trying to tell you.

And he is absolutely correct.

Now, unban him before you look even more silly.


Edited by Goinghome on 2008/7/15 19:57:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vart finns det mänskliga???
#7
Jag tror inte ens att de är mäniskor utan snarare betraktar oss som vi betraktar en Big Mac meny. (Innan folk garvar ihjäl sig, förklara pyramiderna i Egypten och dess byggnadstid på ca: 30 år [säkert 33 år i själva verket ])

PS. Om jag försöker råna dig, kommer då indiandanser och annat New Age (frimurarnas tidning ifrån Skottland *asg*) hjälpa dig eller kommer du först få ont i huvet och sen bli av med pengarna? FFS, sluta flumma och gör något vettigt. Det dom verkligen inte gillar är att man pekar finger på dem och hänvisar till deras egna utsagor.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vart finns det mänskliga???
#8


See User information
Quote:

Al-CIAda skrev:
Jag tror inte ens att de är mäniskor utan snarare betraktar oss som vi betraktar en Big Mac meny. (Innan folk garvar ihjäl sig, förklara pyramiderna i Egypten och dess byggnadstid på ca: 30 år [säkert 33 år i själva verket ])

PS. Om jag försöker råna dig, kommer då indiandanser och annat New Age (frimurarnas tidning ifrån Skottland *asg*) hjälpa dig eller kommer du först få ont i huvet och sen bli av med pengarna? FFS, sluta flumma och gör något vettigt. Det dom verkligen inte gillar är att man pekar finger på dem och hänvisar till deras egna utsagor.


Aha 2.500.000 stenblock med en medelvikt av 2.5 ton hmmm det blir ett var fjärde sekund....stämmer det månne?

Posted on: 2008/7/15 20:39
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vart finns det mänskliga???
#9
Jag tror dock det blir var tredje minut eller något sånt, dygnet runt. Säkert en så där tillfällighet.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vart finns det mänskliga???
#10


See User information
Quote:

Al-CIAda skrev:
Jag tror dock det blir var tredje minut eller något sånt, dygnet runt. Säkert en så där tillfällighet.


Jo men det blir lika ofattbart...förväxlade nog siffrorna med Ugglas låt...

Har läst någonstans att materialet från pyramiden skull ha räckt till alla kyrkor i england eller en 2 m hög och 1 m bred mur runt frankrike......

Posted on: 2008/7/15 21:04
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
21 user(s) are online (21 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 21

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS