vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Nyhet: Fluor slutas använda i dricksvattnet! USA
Detta är en nyhetssändning alldeles nyss i USA, där de berättar om den "hemska" verkligheten att de ska, inom några månader, helt sluta tillsätta fluor till dricksvattnet i en av staterna, i USA.

Det är otroligt vad de tutar i sina medborgare information som är helt falsk, ingen sanning alls.

http://www.wftv.com/video/16903449/index.html

Se och skratta!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Nyhet: Fluor slutas använda i dricksvattnet! USA

See User information
Låter som en kontramanöver där man räknar med att den stora andelen människor som tror att flour är alla tiders kommer börja kräva flouridering av vattnet och kväva de få människor som försöker sprida info om hur skadligt det är

Posted on: 2008/9/23 19:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Exakt!

För vad gör den stora majoriteten? De lär sig att Fluor är bra i dricksvattnet, och kommer senare protestera emot de leverantörer som inte tillägger det. De kommer protestera, även då de flesta inte kommer veta någonting om Fluor.

Det är som med det mesta, folk bara protesterar och har sina fasta åsikter om saker, när de inte vet skit om vad och varför de protesterar. De tycker att de är professionella, "vågar säga emot", att de gör något bra för samhället.

Ynkligt, även om det inte är deras fel. Vi är alla så hypnotiserade av alla nöjen att vi inte lär oss, och inte ens orkar/hinner tänka på att lära oss, något överhuvudtaget.

See User information
När vi endå har flour på tapeten kan ni inte berätta om det skadliga med flour en gång till för en seg snubbe som jag.
Jag har läst att det är skadligt för tallkotsköteln och vad jag förstått är det giftigt mot kroppen?.

Härom veckan var jag hos min tandläkare som även är min faster. Jag berätta att jag använde listerin munskölj men hon skakade på huvudet och gav mig ett nytt munskölj med "extra" mycket flour - detta är bättre det är "extra mycket flour sa hon..
Jag avböjde först men hon insisterade och sa att jag kunde ta den gratis. Och det vore ohövligt att tacka nej. Jag ville heller inte ta upp en diskussion om flour när jag inte har något kött på benen.

Har även varit på apoteket och frågat lite diskret om munskölj
"- men är flour verkligen bra?" . Hon svarade att det alltid är bra med flour.

Så innan jag tar upp kampen emot flour är det någon som villl informera mig eller länka lite åt mig?.

Posted on: 2008/9/23 21:18
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

See User information
De flesta är helt hjärntvättade ang fluor, inte många som har reflekterat det minsta kring det. Tandläkarna rekommenderar det ju osv... Lång tråd om fluor som jag startade förut:
http://vaken.se/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=10458&forum=6

Posted on: 2008/9/23 21:47
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi

See User information
Jag vill minnas att jag läst att tandläkaryrket har den högsta frekvensen av självmord. Kan någon bekräfta det? Är lite osäker.
Om det är sant så kan det ju vara amalgam eller flour eller båda delarna antar jag?

Posted on: 2008/9/23 21:56

See User information
Tandläkarna verkar enormt hjärntvättade när det gäller fluor, tandläkarna känns mycket som en väg för staten att förgifta folk, genom fluor, amalgam, strålning och litet andra kemikalier. Många av dessa munskölj, speciellt utomlands är rena frätande giftet som verkligen bränner sönder tandkött och skadar ens inre organ om man får något i sig.

Har själv undrat varför tandläkaren gräver i ens tänder med vassa metallinstrument för att "leta" efter hål. Känns helt bisarrt, dessa nya plastfyllningar skulle jag inte heller lita på, i alla fall inte hos kommunala tandläkare, bäst att undersöka allt själv först om man verkligen behöver gå till en tandläkare.

Posted on: 2008/9/24 6:56

See User information
Undvik att dricka kranvatten.
Destilera innan du dricker det.

Men som sagt, många människor är rädda för att vara paranoida och totalt släpper skyddet med att försvara sin hälsa och sitt liv.

Idioti och total brist på intelligens.. men det är klart.. dricker de en massa fluor så kan jag förstå.

Posted on: 2008/9/24 8:04

See User information
Haha!

The plastic talking heads that say ANYTHING!!!

"Hi there, look at US, we are lying in Full CONFIDENCE and repose. We know you are even dumber than we are and, I am ONLY interested in my paycheck, getting my face lifted and a future on Fox News."

Aw fuck, yeah sure, flouride is so bloody natural, wait till the NANO bots HAVE to be everywhere, our little friends in the water, little machines that help our cancer (wait for 13 years for that one....)

Posted on: 2008/9/24 8:55
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

Anonym
Quote:

Al_Kyder skrev:
Undvik att dricka kranvatten.
Destilera innan du dricker det.

Men som sagt, många människor är rädda för att vara paranoida och totalt släpper skyddet med att försvara sin hälsa och sitt liv.

Idioti och total brist på intelligens.. men det är klart.. dricker de en massa fluor så kan jag förstå.

Har du något tips på någon bra vattendestillator?

Har funnit en som kommer upp hela tiden:
http://www.smartstill.com/languages/sv/

Tips på någon annan som du har bra erfarenhet av?

See User information
Quote:

jonte skrev:
De flesta är helt hjärntvättade ang fluor, inte många som har reflekterat det minsta kring det. Tandläkarna rekommenderar det ju osv... Lång tråd om fluor som jag startade förut:
http://vaken.se/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=10458&forum=6
Här är ett inlägg i den tråden om bakgrunden till hur och varför vi förgiftas! http://debatt.passagen.se/show.fcgi?c ... posting=19500000002569287

Posted on: 2008/9/24 18:13

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper