vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Bodström

See User information
En bra artikel på aftonbladet om denna Neocon wannabe.

http://www.aftonbladet.se/vss/kultur/story/0,2789,778728,00.html

Posted on: 2006/2/15 22:02
"Now I have become death, the destroyer of worlds"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Bodström

See User information
Hmmm.. kanske dags att någon författar ett mail till artikelförfattarna och informerar dem med lite "bredare info" i ämnet....

De här verkar ha lite vidare syn än vad som verkar vara "gängse standard" hos "mainstream-journalister"....

Posted on: 2006/2/15 22:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Hmm, oj oj oj vad jag har mailat, hjälpte det?, vet inte, men jag vet i alla fall att kontakten är enkelriktad. Man får inte några frågor tillbaka precis... Kanske har man satt ett par frö i alla fall. Kolla outboxen nu, lite över 1000 mail till media (ca: 3år), snabb gissning... Så egentligen så borde nyheterna se annorlunda ut i dag, om informationen togs på allvar, men ack så fel man kan ha :) ... Men men, lite ringar på vattnet borde alla mail ha skapat...

Tjipp....

See User information
Mycket bra artikel. Samma artikel fick stor plats i papperstidningen idag, hoppas många läste den.

Låter som en bra idé att informera författarna lite mer NisseHult.

Posted on: 2006/2/15 22:59
- -

See User information
Efter att ha läst igenom artikeln lite grundligare så är jag mer än klar över att dessa journalister måste kontaktas på ett eller annat vis på ett sätt som gör att de inte ryggar tillbaka med skepsis som trots allt (även underteknad) gör när man först får uppgifterna, i form av film eller annat medium, uppvisat för sig. Jag vet inte hur detta ska sammanställas men helt klart verkar det som att det just nu finns journalister som jobbar för ett riksmedia, är insatta i ämnet och har kopplat helheten, om så bara på det svenska planet, men som troligtvis ganska snabbt kan koppla det större...

Posted on: 2006/2/16 0:36

See User information
Det är just detta med kontakten som är svårt. Det är just det första intrycket som måste bara balanserat annars blir det just som du skriver att risken finns att dom ryggar tillbaka. Detta har man ju även märkt på kompisar som man försöker "väcka" att dom bara slår ifrån sig uppgifter illa kvickt om det läggs fram på fel sätt.

Posted on: 2006/2/16 0:46
- -

Anonym
Ju så ere, det går inte att tvinga någon. Jag tror ett vackert samtal är en idé, o snacka lugnt och varsamt, men när man kommer till att rek info som legat länge på nätet brukar det inte funka i alla fall... Jag skulle nog rek senaste loose change filmen till dom flesta, o sen förtsätta därifrån, det har funkat ett par gånger för mig nu, och det fungerade bättre än förut o andra rullar, den är kort, den är bra gjord, full med fakta och till o med Svensk textad...

En idé bara..

Hare...

See User information
Ja bra förslag cee, sen har vi det här med Flour och Aspartam och företaget Monsanto som har kopplingar till USA:s regering. Man kan visa vad dom gifterna har för påverkan på oss och varför dom vill att dom gifterna skall finnas, så brukar folk få sej en duktig tankeställare. ett tips det åxå

Posted on: 2006/2/16 12:09
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper