vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Hej vaken.se

See User information
Hej jag heter Sebastian, är 31 år gammal.

Mitt intresse för allt det här började för ca ett år sen när jag först upptäckte YouTube. Jag började kolla efter UFO-filmer då det är ett fascinerande ämne för mig. Det tog inte länge innan jag ramlade över konspirationsfilmer om 9/11. All den information jag fick där tog lång tid att smälta...

Det senaste halvåret har jag lyssnat mycket på Alex Jones/Infowars.com, men något som fått mig att reagera på sistone är alla "chemtrails" som numera syns dagligen där jag bor samt hur det som händer i Sverige idag; FRA, IPred och inte minst Lissabon-fördraget (snacka om ett demokratiskt EU..), hotar grundläggande personlig frihet och demokrati.

Jag är inte 100% övertygad om all information jag får från dessa mfl. källor på Internet, men jag har insett att det är något stort på gång och att det kommer att påverka alla i västvärlden, inte bara USA.

Kort sagt, jag söker sätt att kunna bevisa till 100%, och sprida informationen till så många andra som möjligt, att de här sakerna händer och att de officiella förklaringarna inte stämmer.

Posted on: 2008/12/15 19:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Hej vaken.se

See User information
Välkommen till vakens forum, gick igenom något liknande för drygt två år sedan eller kanske längre sedan. Det är svårt att sålla bland all information. Rekommenderar Alan Watt på www.cuttingthroughthematrix.com .

Sedan när man vet mer än de flesta och har en helhetsbild kan man börja berätta för andra vad som händer och varna de som man tror kan lyssna. Inget lätt men det går att göra något.

Posted on: 2008/12/15 19:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Hej vaken.se

See User information
Välkommen och kolla på länkarna på frammsidan... mycket bra info där.

M

Posted on: 2008/12/15 21:04
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper