vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Videobanden som visade "flygplanen" vid pentagon

See User information
Har kollat på loose change elelr vad den filmen heter som är en timme långt. Har fattat det som att det finns flera versioner av den ute?

Hur som helst, kanske ska presentera mig lite, är helt ny med detta som har med 9/11 att göra men det räckte att kolla på filmen för mig så blev jag genast mycket intresserad.

Så för det första undrar jag hur mycket allmänheten vet om detta? Främs i USA då, pågår det utredningar m.m?

Sedan undrar jag också en sak, i filmen säger han att det fanns ett videoband som skulle ha filmats ifrån en bensinmack i närheten som kunde bekräfta det eventuella planet. Tydligen ska FBI ha varit där och konfiskerat detta? Då undrar jag vad dom själva säger om detta? Har dom förklarat varför dom inte vill visa det för allmänheten osv?

Ja det var väl allt för tillfället. =)

Posted on: 2006/2/25 16:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Videobanden som visade "flygplanen" vid pentagon
hej hopp!

Har FBI filmen som visar flygplanet flight 77?... Jo dom har film, men på den sysn ingen 757:a, det är fysiskt omöjligt för det första, för det andra så skulle dom ha visat den för länge sedan om ett flygplan syntes där...

Grejen e den, det är något annat på filmen än en B757, därför kan dom inte visa den. Känner man mig personligen så vet man att jag är flygtokig, flyger privata flygplan o har vänner som är trafikpiloter mm. Det som sägs i den offeciella historien är omöjligt.

Fast detta borde också påvisa att många vet om att det är något tokigt i vår värld, vilken bombexpert som helst kan såga 911 historien i media, vilken pilot som helst förstår att det är omöjligt med denna Decent som flight 77 gjorde, problemet är bara att folk inte tänker själva. Man lyssnar på media o så är det. Men visst finns det folk som vaknat till. Alex Jones (www.prisonplanet.tv som ett ex) har väckt MASSVIS med folk i US, men dena infon kommer inte ut på grund av många anledningar, dom som har skapat 911 har koll på media, men inte så länge till får vi hoppas.

Allmänheten i UK har att göra med David Icke och är upplysta på så vis. Icke levererar en helhetsbild av vad som pågår i vår värld, och den är inte snygg, men den är baserad på urolderlig historia, fakta och massvis med rapporter och vittnen.

O så vidare.

På vaken så finns det massvis med folk som har stenhård koll, fårga på bara, o dra ett sök eller 2 i forumet. Du hittar info om det mesta som är relevant att veta, allt från farlig medecin till atombomber :)

Hare gött...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Okej, det låter intressant!

Men undrar fortfarande en sak, har FBI erkännt att dom har detta videobandet? Och har dom då sagt varför dom inte vill visa det för allmänheten?

Posted on: 2006/2/25 16:47

Anonym

MainStreammedia bemöter än så länge inte denna 911-rörelse.
Varför inte kan man undra ?

Debatten om 911 och den officiella versionens sanningshalt , blir ju starkare och starkare på I-net och i MS-media råder tysstnad.

Vad säger detta oss ??
Jo att något är j-ligt fel i den här Historien och att det råder Konsencus i MS - media Världen över.

För att förstå sig på detta så måste man studera Ägarstrukturen på MS-media och dess kopplingar till övrig Maktstruktur.

Tittar man på t e x Bilderberggruppen och vilka som träffas där varje år, så fattar man ganska snart hur Styrd MS-media är.

Dom krafter som styr Världen har hängt med i flera Hundra år och detta är mycket svårt att förstå. Dessa krafte finns bl a med i ovanstående grupp och äger och kontrollera MS-media , Krigsindustrin, Bankväsendet, Riksbanker , Läkemedelsindustrin o s v.....Därför kan man tysta ner den Alternativa Historien om 911.

Man har naturligvis kontroll på säkerhetstjänsterna oxo.

I USA höjs rösterna och I Måndags var det bl a en demonstration vid " Ground Zero ". Inget om detta har nämts i MS-media.

Scolars for 911 Truth bildades 15 dec förra året och är en grupp med ett hundratal Akademiker i USA.
http://st911.org/

Radiostationen till Vänster följer dagligen Utvecklingen i USA.
http://www.arcticbeacon.com/
http://www.arcticbeacon.com/

Wing TV följer ochså Utvecklingen dag för dag.
http://www.wingtv.net/

Som Bush sa, " Antingen är ni med oss eller imot oss ".

Anonym
Videosnuttarna skyddas med National Security, som allt annat. Och dom tänker inte visa den, så länge dom har makt över dom. Massvis med utredningar är igång, men dom skyddas också med National Security...

See User information
Jag har hört att FBI sagt sig ha detta band. Men jag vet inte om dom påstår att det fick med händelsen.

Posted on: 2006/2/26 18:52

See User information
här är en intressant följetong med killen som begärt ut videobanden. Har inte hänt så mycket på sistone, men han avvaktar nog rättegången mot Moussaoui.

http://www.flight77.info/

kolla även in

http://www.judicialwatch.org/5724.shtml

Posted on: 2006/3/6 22:57
Med vänlig hälsning

Pappershatten

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper