vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Jüri Lina

See User information
hej!

vad tycker du om den estniske författaren jüri lina? han var ju inne på samma spår som du är, han kunde ju tillexempel utläsa genom stjärnorna att Sovjet skulle falla. ni verkar ju ungefär ha samma tankar om saker och ting, att world trade center egentligen blev beskjuten av raketer som kom ifrån usa etc.

Posted on: 2004/8/13 20:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Jüri Lina

See User information
Jag vet inte vem du pratar om, så jag kan inte svara. Men personligen så läser jag inte sjärnor eller någon annan form av spådom eller förutsägelser.

WTC blev anfallen av flygplan, inte raketer. WTC rasade enligt mycket bevis av explosioner. Det finns därimot teorier om att pentagon blev attakerat av racketer. Detta pga att det inte finns några bevis för att någon stort flygplan krashat in i det. Alla flygplansdelar/kropsdelar försvan och alla filmer från övervakningskameror beslagstogs. Detta har skapat flera olika teorier om att det alldrig var ett plan. Men det är också möjligt att CIA snabbt fraktade bort dessa delar och hemligstämplade filmerna. Då kan man dock undra värför dom inte valde att visa dessa bevis då många började spekulaera i alternativa händelser.

Posted on: 2004/8/13 21:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Personligen tycker jag att Jüri Lina vekrar vara lite uppe i det blå, på samma sätt som David Icke. En del saker han plitat ned på papper är mcyket intressanta men ofta tycke rjag att allt till slut mynnar ut i hans personliga korståg mot kommunismen. Kanske inte så konstigt med tanke på vad han säger sig ha varit med om.

Angående WTC Attacken är väl den mest troliga teorin att tornen blev spränga och att hela dådet styrdes från den ökanda "building 7" som av någon anledning också gick sönder, även om den ligger en bra bit från WTC tornen.

Posted on: 2004/8/23 22:06

See User information
Jag har sett lite av David Icke, men inget om komunism. Han är en skön lirare och jag gillar det mesta han säger. Kanske käns lite långsökt vissa saker han säger, som reptiler mm. Men det är intresanta teorier.

Posted on: 2004/8/24 7:55

See User information
Oj, kanske krånglade till mitt inlägg. Kommunsithatet var signerat Jüri Lina och inte David Icke. Det som var likt dem emellan var att båda går lite väl långt i sina teorier. Icke, precis som Micro nämnde, har ju sina reptilteorier, som jag personligen inte mer än kan le åt. De får mig bara att tänka på kultfilmen "They Live" som John Carpenter gjort. Har ni sett den vet ni vad jag menar, har ni inte sett den, så gör det! Helt klart underhållande konspirationsteorifilm. Jüri, går långt på det sättet att han väver ihop saker med allt möjligt (särskilt om det kan knytas till kommunsim), det svåra är dock att kolla upp hans källor, vilket jag tycker är mycket tråkigt.

Posted on: 2004/8/24 13:32

See User information
Är ganska övertygad om att hr David Icke har mer bakom pannbenet än de allra flesta av oss. Rekommenderar den som har tid/ork att se hans filmer, innehåller en del fakta och intervjuer som känns obestridliga. (De flesta av dem går att ladda ned i fildelningsprogram t ex DC)

Angående den påstådda Pentagonkraschen, minns att jag några dagar efter 9/11 på nätet såg videoklipp, förmodligen från övervakningskameror, på en LASTBIL som körde in i byggnaden.

Inget flygplan. Inga raketer. A fuckin' truck. No joke.

Och hela kalaset med största sannolikhet planerat och arrangerat av våra kära vänner på andra sidan vattnet, för att skapa ytterligare anledningar att fylla sin militära budget med än mer kosing.

Posted on: 2004/9/9 10:21

See User information
David Ickes film Freedom Road finns här
Del 1
Del 2
Del 3

Posted on: 2004/9/9 12:09

Anonym
Jüri Lina förutsade i början på 80talet att Sovjet skulle falla i början på 90talet. Så blev fallet också. Han säger nu, precis som mig, David Icke och många fler, att Illuminatis makter kommer att avta och de för svårare att vidmakthålla sina negativa maktpositioner kvar, med början på slutet av 2012.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper