vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Paddis

See User information
Hej, jag är Paddis. Jag är en 16-åring från Solna utanför Stockholm. Just nu går jag på gymnasiet och jag vet inte riktigt vad jag ska bli när jag är klar, men jag funderar på någonting inom historia. Jag är intresserad av musik, historia, politik och filosofi. Jag har länge följt Alex Jones och David Ickes verk, och det var så jag fann Vaken.se. Jag anser själv att man ska kritisera i princip allt man ser eller hör, alltså inte ta för givet att det folk säger är sant. Jag tror dock att all kunskap bör delas öppet mellan människor, på så sätt kan den utvecklas.

Jag tror, och hoppas, att jag kommer att trivas här på Vaken.se - jag har länge letat efter ett community som har ungefär likadana synpunkter som jag så att säga.

Posted on: 2009/3/29 15:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Paddis

See User information
Välkommen hit!

Jag ställer mig också kritisk till allt. Samtidigt försöker jag vara öppen till allt. På så sätt blir det ganska bra balans.

Hoppas att du trivs och vill vara med och träffas någon gång när vi arbetar tillsamman.

Posted on: 2009/3/29 15:58
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Härligt med unga nyfikna krafter till Vaken :)
Men, jag citerar "Jag har länge följt Alex Jones och David Ickes verk". Så oerhört, vad innebär länge när man är 16 år? Jag menar 0 % kritik utan kände mest att det var korrekt att påpeka något oerhört viktigt och det är att sändaren och mottagaren sällan möts med samma utgångspunkt. En hundraåring skulle tycka "länge" är något helt annat än för en 16-åring.

Jag blev påmind om det mest fundamentala i att söka efter något och att delge det man känner och tänker - vilken utgångspunkt har man och andra!?

Lycka till med vaknandet!
Intressanta samtalsämnen kommer och går!

Posted on: 2009/4/12 20:45

Anonym
som 16 åring så har du större möjligthet till att påverka din omgivning än den genomsnitlige vaken-medlemmen eftersom alla runt omkring dig fortfarande inte är färdig programmerade / utbildade..

Se till att suga i dig ordentligt med alternativ information, framför allt om "ordets" betydelse och makt.

jag lägger själv ordentligt med vikt på orden, Ockult - frimurare - Gnostism samt symbolik..

Missa inte Michael Tsarion bara han har otaliga timmar föreläsning, glöm inte nypan med salt bara..

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper