vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

from the wilderness

See User information
Jag vill bara tipsa om Mike Rupperts websida:

http://www.fromthewilderness.com/

kolla in menyn till vänster.Här finns artiklar
om hur medlemar i bushfamiljen stödde
Adolf Hitler.

Om hur CIA smugglar narkotika.

om hur wall street och CIA är intrasslade i
varandra.

om hur "peak oil" har med 9/11 att göra.

Varför al qiada är en skapelse av CIA

Varför 9/11 var tvunget att hända(det har
med olja att göra-den håller på att ta slut)

och vilka som är ansvariga för massmordet.

Mike ruppert är en f.d. Narkotikapolis-läs mer
om honom i menyn till vänster.

Finns det någon här som har läst hans nyskrivna
bok? Jag skulle vilja läsa en recension.

mvh Alfred

Posted on: 2005/2/6 18:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: from the wilderness

See User information
Jag ska börja läsa Crossing the Rubicon snart. Den ska vara upplagt som ett tänkt rättegångsförhör mellan Ruppert och regeringen angående 9/11. Den ska vara mycket bra.

För att vara lite lustig så kan jag ju påpeka att länken till Rupperts sida redan ligger i länksamlingen. ;) Men jag är glad att du skrev lite mer om sidan, den är säkert värd lite extra uppmärksamhet.

Posted on: 2005/2/6 21:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Tjabba, ALFRED... Jag har också denna hemsida som favort - en av de alla - Ja, den är bra...
Men jag anser att det där med oljan - inte är hela orsaken till händelserna - utan den är bara - vad jag anser - liksom , förvändningen - för att angagera dessa så kallade "nyttiga idioter" att verka för de riktiga bovvarnas syften... Likt det att de behöver en massa människor för att kunna verkställa sin AGENDA - så är dom så smarta att dom liksom "lockar" människor att arbeta för samma sak som - det dom är ute efter - genom att an massa människor ställer villigt upp på grund av att det kanhända finns profit eller några andra fördelar om de håller sig till PLANEN...

Nyttiga idioter - detta uttryck myntade Stalin på sin tid - Det var människor som tilläts pyssla med det dom trodde - att det var för deras egen eller det dom trodde på - men ändå användes i och för ett högre ändamål - Fast faktum även han själv vart utnyttjad och egentligen de flesta som har haft något att säga till om - Du vet - Hitler - G. Person - Busch och alla de andra Nyttiga idioterna...
Alla blev dom utnyttjade för en enda sak och det var och är ju detta att NWO - Illuminaterna - en vacker dag - skulle kunna genomföra det dom vill och önskar - erövra hela världen - inte bara stålarna utan också att underlägga sig alllt levandes...

Http://WWW.savethemales.ca/ - Är också en av alla mina favoriter - massor med artiklar ang. detta vi talar om -
Så! - Sätt på skrivaren och fyll dina pärmar med information -

Synd att det är på engelska - men vad F-N - lite kan vi väl?
- Hälsar SHYGETS

Posted on: 2005/2/17 10:40

Anonym
Jag tror att usa/NWO även smugglade valmo från afganistan.det var ett rekordår med valmo det året i just afganistan.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper