vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Massvaccinatoner

See User information
Ja snart är det dax.

Kan dom tvinga en? Finns det en lag?

Är det Tamiflu dom ska använda? Jag är inte alls påläst om vacciner, skulle vi kunna samla länkar och information i den här tråden?

Posted on: 2009/7/14 20:12
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Massvaccinatoner

See User information
Tamiflu är inte ett vaccin utan ett läkemedel som lindrar effekterna av viruset hos en redan infekterad individ.

Dvs. något du får om du redan har flunsan, för att hålla dig vid liv, från en sjukdom som inte är särskilt dödlig i förhållande till den vanliga flunsan!

Det är industrins arbetskapacitet de vill rädda med vaccineringen, om några tusen människor faller ifrån Pga; dåligt utredd risk av vaccinet är oväsentligt i förhållande till att hälften av arbetskraften är immobiliserad!

Så ser dagens ögonblicksbild ut.

: Jag

PS: Man har redan iakttagit en restens hos flunsan mot Tamiflu.

Posted on: 2009/7/24 3:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Idag ser det inte ut som om det går att tvinga någon att ta ett vaccin i Sverige. Dock kan i vissa fall smittskyddsläkaren i värsta fall begära att du ska isoleras om du tros sprida smitta.

Jag tror snarare att det kommer att bli skrämsel-propaganda som kommer att gälla.

Posted on: 2009/7/24 5:22

See User information
De kan tvinga dig om det hamnar under smittskydds lagen annars kan de ej det. Men de som jobbar med folk som läkare osv måste ta det. Fick ett internt memo från MAS i malmö.

Posted on: 2009/7/24 19:25

See User information
Här ska ni få min profetia om hur svininfluensan kommer att utveckla sig:

Vi kommer att få se minst ett till utbrott som kommer att sprida sig fortare och skörda fler liv än det gjorde i Mexico, jag tror att det utbrottet kommer att ske i Europa, möjligtvis Spanien..

Alla kommer att få panik och springa till storebror och be om två stick i armen snarast..

Posted on: 2009/7/24 22:45
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Finns inget i smittskyddslagen som gör att någon kan tvinga dig.

Posted on: 2009/7/25 3:24

Anonym
David Icke om svininfluensavaccinet:
http://www.youtube.com/watch?v=vqMK_yu8APg

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper