vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
400.000 Svenskar beräknas få svininfluensan i höst!
#1
http://sydsvenskan.se/sverige/article ... tas-fa-svininfluensa.html



Sjukt... Är det en överdrivt? Tänker ni vaccinera er? Jag är fett osäker på vad jag ska göra. :/

peace

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: 400.000 Svenskar beräknas få svininfluensan i höst!
#2
Självklart skall man inte ta svininfluensavaccinet.


Lita inte på läkemedelsföretagen: http://www.infowars.com/%E2%80%98acci ... rus-virtually-impossible/

Bayer är en del av gamla IG Farben.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: 400.000 Svenskar beräknas få svininfluensan i höst!
#3
Är det gratis tänker jag inte ta det, men kostar det pengar tar jag det.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 400.000 Svenskar beräknas få svininfluensan i höst!
#4


See User information
computerror:
Hur resonerar du där?

Posted on: 2009/7/15 22:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: 400.000 Svenskar beräknas få svininfluensan i höst!
#5
Är det gratis så vill de bli av med pöbeln. Dvs giftigt vaccin som alla vill ha. Kostar det pengar är det de som har råd eller som betalar för det som får vaccin mot en farlig sjukdom. Dvs bort med pöbeln.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 400.000 Svenskar beräknas få svininfluensan i höst!
#6


See User information
Okej, då förstår jag.

Posted on: 2009/7/16 10:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 400.000 Svenskar beräknas få svininfluensan i höst!
#7


See User information
Jag läste idag att bara vissa prioriterade grupper kommer få vaccin eftersom det redan är försent och pandemin är i full gång.
Jag tänker aldrig ta något vaccin ivarjefall.

Posted on: 2009/7/16 18:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: 400.000 Svenskar beräknas få svininfluensan i höst!
#8
Tänk om det är en dubbelfint från eliten då? Alla konspirationsteoretiker som inte litar på staten och samhället vägrar ta vaccinet och dör sedan :P. Perfekt lösning! Haha nejdå så illa ska det väl ändå inte behöva vara :x

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 400.000 Svenskar beräknas få svininfluensan i höst!
#9


See User information
Ta kollodial silver istället. Man kan köpa egen kollodialsilver generator på nätet och göra stora mängder själv, enkelt och billigt

Posted on: 2009/7/16 22:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 400.000 Svenskar beräknas få svininfluensan i höst!
#10


See User information
Jag skulle aldrig vaccinera mig under några omständigheter. (Hej förresten, jag är ny i forumet. Jag hade ingen aning om att det fanns ett svenskt forum som täckte de här ämnena :D!)

Jag tycker att det är viktigt att vi får ut information om riskerna med det här vaccinet. Jag skrev ihop en text som jag lägger upp på olika forum och tänker skriva ut och dela ut för hand. Ni gör som ni vill.

Ta inte vaccinet!

Vaccinering mot svininfluensa kan skada din hälsa allvarligt. Det finns inga tecken på att svininfluensan har utvecklats till en pandemi eller att den är i närheten så farlig som den framställs i media. Vaccinet säljs till svenska landsting av ett företag som heter GlaxoSmithKline som är känt för sin korruption och hänsynslösa metoder samt att de fullständigt ignorerar effekterna av vaccinerna och andra mediciner som de tjänar enorma summor på.

Vaccinet är otestat, giftigt och extremt farligt för det mänskliga immunförsvaret. Ta det inte. Eller om du inte tror på vad som står på det här bladet: ta åtminstone reda på den andra sidan av saken innan du tar ett beslut som kommer att påverka resten av ditt liv.

Det här med svininfluensa är inget nytt. 1976 varnade media och myndigheter i USA om svininfluensan och man blåste upp det till orimliga proportioner och sa att det skulle bli en pandemi om inte alla vaccinerade sig. Många gjorde det. Efteråt stämde 4000 amerikaner läkemedelsföretagen på biljoner p.ga. skadorna det orsakade. Skadorna var ofta neurologiska som i vissa fall ledde till förlamning. Ändå var dessa 4000 bara de som gick så långt som att stämma. Mörkertalet för skadorna kan man bara gissa sig till.

http://www.alliansupproret.se/2009/07 ... k-blev-sjuka-av-vaccinet/
Jag hörde på p3 häromdan (skrivet den 16e juli) att man först vill vaccinera människor som är sjuka och gravida kvinnor. Vaccin är olika gifter som sätter igång immunförsvaret. I många vacciner finns det kvicksilver, formaldehyd, djurproteiner (orsakar infektioner) och ämnen som kommer från aborterade foster. Min åsikt är att vaccin i över huvudtaget är skadligt och inte skyddar utan gör människor sjuka, men om en människa redan är sjuk och hennes immunförsvar redan försvagat och man under den perioden får ett vaccin kan det sluta i katastrof och foster är mycket känsliga för kemiska attacker. Det betyder inte att det är säkert att ta vaccinet om du är frisk!

Vaccinet de tänker använda i den här massvaccineringen heter pandemrix. När jag skrev den här texten hade det inte gått igenom regeringens kontroller och därför var de stammar man skulle tillsätta det inte bestämda, eller snarare inte officiella ännu. Däremot fick jag reda på innehållet i prototypvaccinet när jag ringde till GlaxoSmithKline:

Skvalen (10,6 mg)
DL alfa tokoferol (11,86 mg)
Polysorbat80 (4,85 mg)
Stammar odlade i ägg

Hjälpämnen:
Polysorbat 80
Octosynol10
Tiomersal (5 mkr)
Natriumklorid
Dinatriumvätefosfat
Kaliumvätefosfat
Kaliumklorid

Emulsion:
Natriumklorid
Dinatriumvätefosfat
Kaliumdivätefosfat
Kaliumklorid

Jag vet inte vad alla de här ämnena betyder och vad de har för biverkningar, men några känner jag igen. Tiomersal t.ex. är en form av kvicksilver. I många år har människor som drabbats av biverkningar av vaccin som innehåller kvicksilver försökt att göra sig hörda på grund av skadorna de har fått. Kvicksilver är ett gift som det inte finns något acceptabelt gränsvärde för. På pandemrix produktresume nämns också en rad andra ämnen som damen jag pratade med inte nämnde. Bland annat formaldehyd som är ett neurotoxin som orsakar cancer, insomnia, hosta, illamående, näsblod m.m.
www.kvicksilver.org
Kemikalierna som bildar tiomersal är dödliga och orsakar cancer, hjärn och leverskador. Fosfater kväver alla former av vattenlevande djur och återfinns vanligast bland diskmedel för diskmaskiner och tvättmedel. På pandemrix produktresume nämns också en rad andra ämnen som damen jag pratade med inte nämnde. Bland annat formaldehyd som är ett neurotoxin som orsakar cancer, insomnia, hosta, illamående, näsblod m.m.

På produktresumen för pandemrix (http://www.emea.europa.eu/humandocs/P ... pandemrix/H-832-PI-sv.pdf) står det:
” Tidigare händelse av en anafylaktisk (dvs livshotande) reaktion mot någon av de ingående komponenterna i vaccinet eller spårrester (ägg och kycklingprotein, ovalbumin, formaldehyd, gentamicinsulfat och natriumdeoxikolat). I en pandemisk situation kan det emellertid vara lämpligt att ändå ge vaccinet, förutsatt att utrustning för återupplivning finns omedelbart tillgänglig om behov uppstår.”

Tänk själv.


http://globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=14370
http://www.infowars.com/brits-tell-go ... where-the-sun-dont-shine/
http://www.youtube.com/watch?v=RnSX_jS0STA&feature=related
http://www.infowars.com/journalist-fi ... ver-flu-pandemic-lawsuit/
http://www.klokast.se/siem/Phillips.html




(Skrivet av Sara Henrysson, sarahenrysson@ymail.com)

Posted on: 2009/7/17 10:02
Ifrågasätt allt som inte är baserat på kärlek.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
32 user(s) are online (32 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 32

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS