vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

We Are Change Sweden ringer in till Alex Jones 23 Juli 2009

See User information
Jag frågade Alex och hans gäst Dr Rand Paul om de kände till bahai tron, men de visste väldigt lite eller nästan ingenting om den, så jag fick dela med mig lite information om religionen via Wikipedias artikel om deras nya världsordning.

Länken fungerar inte, men jag kan klistra in ett stycke från artikeln som förklarar hur deras system skulle se ut i framtiden:

Sök bara på New World Order (med ett stort O!) och sedan finns bahai artikeln längst ned på sidan.

"Some of the principles outlined in the New World Order include universal peace; the unity of religion; the setting up a world government which could enact laws required to satisfy the needs of all people; an elected world parliament; a binding world tribunal; a world police force; a universal bill of human rights; the universal right to education; the setting up of an auxiliary universal language, the continued diversity of culture; a system of world commerce through the establishment of an equitable economic system where the economic security of the individual is assured."

Detta låter väldigt likt den världsordning som Alex Jones gör motstånd till, och den kommer säkert att jämföras i framtiden med de makthungriga eugenicists som styr USA, Europa och Japan.

Jag kommer nog att ringa in flera gånger i framtiden.

http://www.youtube.com/watch?v=cHfuFz_ze4Y&feature=channel_page

Min fråga dyker upp efter runt åtta minuter in i klippet!

Posted on: 2009/7/29 10:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: We Are Change Sweden ringer in till Alex Jones 23 Juli 2009

See User information
Hello We Are Change SWEDEN.

Whats your game-plan? ; )

Posted on: 2009/7/29 15:11
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Ett flygblad om Eric Pianka vore trevligt, ska tänka på saken. Det går tydligen bättre för We Are Change Skåne därnere i Malmö!

Posted on: 2009/7/29 16:16

Anonym
Jag undrade vem det var som ringde. Svenskar på Ale Jones Show men nämner det inte här.

Det som kan nämnas hur bra vi har det i Sverige.
* Troligen världens mest hjärntvättade folk.
* Frimurare i USA sa till Jüri Lina att Sverige var ett bra land för frimurare.
* Världens första centralbank var Sverige, inte England.
* Plugga in för Alex börjar verkligen bli less på smygreklam.

Släng in lite information om Daniel Dingel, en i Filippinerna som gjort flertalet bilar som går på vatten. Plockar ut vätgas ut vattnet (Hydrogen power).

Missa inte:
Danmark och Finland har slutat oroa sig om svininfluensan = Ingen tvångsvaccinering (Vaccinet som MASSMEDIA sagt innehåller kvicksilver) vad jag förstått.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper