vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Vad sysslar Israel med? Mänskliga tester av uran på arbetare och skördande av palestiniers organ?

See User information

Posted on: 2009/8/18 1:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Vad sysslar Israel med? Mänskliga tester av uran på arbetare och skördande av palestiniers organ?
Typiskt israel.

Lika vidriga som vanligt , inget förändras.

Må detdär landet sväljas av jorden.

Landet med den kriminella befolkningen.

Sjukare än sjukt.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Vad sysslar Israel med? Mänskliga tester av uran på arbetare och skördande av palestiniers organ?

See User information
Läs några inlägg från denna bloggen så förstår ni varför det ser ut som det gör i Israel.

http://israelisverige.info/

Posted on: 2009/8/18 10:00

See User information
Fick lite tankar av första blogglänken som jag delar med mig av

"USA´s experimenterande på sin egna befolkning"

Det är forskare som får resurser till att forska, inte USA som forskar
Och forskare ser inte andra människor som sin egna befolkning

"Den som inte tycker att det är en konspiration att utsätta sin egen befolkning för dödliga doser strålning utan anser att staten skall ha den makten över medborgarna kan jag inte riktigt förstå."

Staten äger medborgarna, staten har all rätt att göra vad de vill tills medborgarna säger stopp och avsätter statens sjuka/maktgalna/inkompetenta "individer"

Men det är fortfarande inte staten utan forskarna som handlar oetiskt i slutändan

Att generalisera och säga "USA" är farligt, det uppmanar till konflikt mellan nationer, och jag slipper gärna krig på den nivån där mord är tillåtet

Posted on: 2009/8/18 11:25

Anonym
Vart stod folket bakom Vannonu?

Agressivt folkslag som vill ha kärnvapen.

Sen klagar man på iranier osv.

Visst idioter allihopa men dom gömde ialalfall inte sitt kärnvapenprogram inför inspektörerna.

Premisser och invadera israel eller??

Det dög ju och använda som orsak för iraq.

Kärnvapen igenmurade entren i damonia verket?

Hela befolkningen har ett smutsigt samvete.

Likaså araber och judar.

Likaså alla andra folkslag.

Vad ska man förvänta sig av ett så splittrat folkslag och som delat upp sin tro i 1000 delar ljusa och mörka?

Vad ska man tro om andra folk som är ateister och om dom som är fanatiker.

Lika vilsna hela bunten.

Dom rättfärdigar bara sina ändamål med sina perspektiv annars är det samma vilsenhet överallt med samma grund.

Vad gäller Israel.

Vad ska man förvänta sig av Scorpionens land och folk?

Lev i frid.

See User information
Quote:

azag-thoth skrev:
Skrämmande vad Israel kommer undan med.

http://konspirationer-och-sanningar.b ... a-forsokskaniner-och.html

ANTISEMIT!!!!!!!

Nä skämt åsido, det är hemskt. Men man börjar bli van sorgligt nog.

Posted on: 2009/8/19 22:27
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete

See User information

Posted on: 2009/8/25 5:31

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper