vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Skype/chat-konferens?

See User information
Hej

Jag är ganska ny här. Jag vaknade för drygt ett halvår sedan. (Jaja, det är en process, jag vet jag vet ) Jag har lagt märke till att det är lite svårt att kommunicera och enas om något effektivt sätt att hantera vaccin-krisen. Förmodligen skulle det vara lättare att verkligen prata och komma överens om handlingar + utbyta ideer om vi kunde prata med varandra i realtid. Hur många här har skype? Eller kanske borde vi anordna en chatt-konferens. Det kan vara förvirrande att höra så många röster på en gång. Skype kan användas till chatt också så mitt förslag är att vi använder det. Det går att ladda ner gratis för er som inte har det.

Hur många är intresserade?

När kan vi hålla den?

Posted on: 2009/9/1 18:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Skype/chat-konferens?

See User information
Hej! Vi är många från Vaken som kör Skype redan. Jag är tyvärr lite dålig på att vara inloggad. Bor du i Stockholmstrakten (händer även grejer i andra delar av landet) är du välkommen till våra manifestationer och andra möten, alltid roligare att ses i person än bakom nån datorskärm.

Posted on: 2009/9/1 19:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Tror att det funkar bra också att göra saker själv. Myndigheterna verkar ha bestämt sig, det man kan göra är att varna folk och få dem att inte ta vaccinet. Flygblad finns på Vaken och även på www.vaccinationsfaran.se

Sedan kan man skriva på forum, skicka in artiklar till Sourze med mera. Om alla gjorde något litet så skulle kanske till slut så många få reda på hur farligt vaccin är att de flesta avstår.

Posted on: 2009/9/1 20:24

See User information
Anti, jag önskar att jag bodde i Stockholmstrakten. I stället bor jag i en liten by på landsbygden i Småland. Visst hade det varit trevligare att träffas personligen, men ack tåg är dyrt...

Tack för länken, Jin. Jag ska kolla upp länken. Jag tänker mer på posters än på flygblad just nu. Skriver en del på forum också.

Jag såg en artikel md en sifo-undersökning som visade att 70 % tänker ta vaccinet. Jag hoppas att det är ren lögn, men det tror jag inte.

Posted on: 2009/9/1 20:41
Ifrågasätt allt som inte är baserat på kärlek.

See User information
Karafairy, du har ju The Lorax som bor i Småland! Snacka med honom lite, han är en trevlig prick.

Posted on: 2009/9/1 20:52

See User information
Vi kan anordna en skypekonferens. Det kan nog vara trevligt att vara 3-4, inte för många eller för några.

Sen kan vi skriva ned vad vi kommit fram till på forumet.

Alla som vill deta är välkommna att skriva här. Vi från stockholm behöver ju inte vara på alla, det räcker ned någon. Sen tar vi ett eget möte.

Vilka vill vara med?

Posted on: 2009/9/1 21:16
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Tack, micro. Vill någon annan vara med? Två människor är inte mycket till konferens, även om Buddha är inblandad

Posted on: 2009/9/2 6:53
Ifrågasätt allt som inte är baserat på kärlek.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper