vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Det viktiga just nu-2006

Det viktiga just nu är att stödja ” The 911 Truth-movement ” och så många som möjligt sprider LC2E.

Det viktiga är inte att lyssna på Intervjuer med t e x Michael Tsarion, David I , Jim Maars o s v eller Diskutera Frimureriet, AstralVärlden, o s v , även om det är nog så intressant och lärorikt.
Det kan vi lägga åt sidan för stunden i denna viktiga tid och ta upp senare.

Informationskriget mellan Alternativ-Media och Mainstream-media handlar i detta nu om att tysta ner och tiga Ihjäl A- medias försök att avslöja 911. Eliten är mycket väl medveten om att denna rörelse växer och nu försöker få olika rörelser att fokusera på ett mål, 911.

Jättedemonstrationen som planeras till 9/11/2006 kan få en lavin i rullning om alla jobbar mot samma mål.

2006 kan vara det viktigaste året att få Sannings-lavinen i rullning, sen kan det vara försent.
Kommer vi ha något fritt Internet nästa år ?
Kommer det att ha skett ett nytt mycket större terrorattantat som tar bort fokus från 911 ?

Stöd Scoolars for 911 Truth och resten av ” The 911 Truth-movement ” och för fram denna ” sanning” i första hand.

Smutskastningen är i full gång och denna rörelse i USA spelar ett farligt och högt spel och behöver allt stöd dom kan få.

Lyssna på Wing Tv från igår….

MONDAY ~ March 13th
“ 9-11 Ground Zero Unity Moving Forward ”

http://www.wingtv.net/todaysshow/humancheck_check.php

Lite tankar från mig som börjar bli orolig….för att vi snart är tystade på Internet.

Skriv på

EXPERTS CALL FOR RELEASE OF 9/11 EVIDENCE
Support our Petition to Congress

http://st911.org/

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Det viktiga just nu-2006
Quote:

so88 skrev:

Lite tankar från mig som börjar bli orolig….för att vi snart är tystade på Internet.

jag har varit mer än orolig länge nog nu, men kan du vara lite mer specifik kanske med det sista här..?

hur ska vi bli tystade menar du?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym

Dom viktiga Alternativ-sajterna kommer med teknikens hjälp att släckas ner eller du kommer inte åt dom.

Genom uppgradering av Windows mm så kommer icke önskvärda program in i din datorn, servicepack 2, Nya datorer o s v.
Icke önskvärda för oss !

Jag uppdaterar inte längre...
jag är oxo misstänksam mot Norton FireWall och antivirusprogram m fl...

Något är på gång , Kina - Google-exprimentet t e x och dom har bråttom. Jag märker en stor förändring bland folk när det gäller att tå åt sig 911-info, därför kommer något att hända snart enlgt min syn att se på saken.

ha det...

Anonym
Illuminatiföretaget Microsoft använder sig också av en bakdörr har jag hört,...de kan tydligen gå in i vilken dator som helst. Håller med,...servicepack2 orskar en massa strul,...i min dator iallafall. Nortons firewall och virusprogram tar mycket arbetsminne också,...ren skit.

Jag tycker zonealarm är en brandvägg som är okej,...och virusskyddet AVG. Har använt det i flera år...

Frid

Anonym

Frid till dig oxo.

Mvh s

See User information
Innan de kan stänga ner websidor de anser olämpliga måste det till en lagändring och skulle det bli förbjudet att tex skriva om "911" i USA kan man lägga websidorna på servrar i ett annat land.

Quote:

Psilocyber skrev:
Jag tycker zonealarm är en brandvägg som är okej

Har hört att man inte skall köra zonealarm, ska se om jag hittar på någon länk.

Själv kör jag med GNU/Linux och rekommenderar er alla att ta en titt på det.
Jag hjälper gärna till om någon är sugen på att prova på GNU/Linux.

Posted on: 2006/3/13 22:41

See User information
Själv tycker jag att jag har ett helvete med denna ZON-ALARM - ingen post kommer igenom - varje gång man skall ha post får man avaktivera den där jäveln - då "dunsar" det i brevlådan, minsann... Hö, hö...
Eftersom jag är en sådan där misstänksam jävel - så manar jag att vissa av - eller egentligen alla är till för att scanna allt som går in och ut - nu är det visserligen inte så farligft eftersom m,an ännu inte gett sig i kast (på tiktigt) i samhällsrestuarationen - så man har ju ännu inte något viktigt på "netten" - men ändå - det är ju skitjobbigt nuförtiden - Det var bättre förr i alla fall!

samt: plus: (Grymling)

Posted on: 2006/3/14 12:17
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

See User information
ZoneAlarm rekommenderar jag inte mera efter att bolaget köptes till israel.

+
http://www.a1-electronics.net/General ... t/2005/Security_Nov.shtml

Posted on: 2006/3/14 17:28

See User information
Hmmm Mirabilis (ICQ) är väl också israeliskt om jag inte minns fel.

Micro.. du får väl ta och sätta upp en IRC-server som vi kan köra emot vet jag :)

Back to the good old days.....

Posted on: 2006/3/14 20:06

See User information
Jag bojkottar en hel del produkter, några bara för att det kommer från Israel, men det är bara ett av länderna som det finns problem i.

Så jag tänkte att alla på vaken skulle kunna börja med att bojkotta coca cola om dom inte gör det. Eller är det inte lika viktigt?

Posted on: 2006/3/14 20:22

Anonym
boykotta är en bra grej men att ifråga sätta missbruk av den är den större frågan eftersom alla jag känt iaf (inklusive mig) varit rejäla cocacola pundare..

många eller större delen ungdomar tävlar ju i coca cola drickande, till dom som missat det där typ 10år gamla video klippet på den där hårdrockar amerikanen som svalde 1,5 liters kola på 9 sekunder!!!!

ny öppnad..

sjukt..

men han spydde en del direkt efter,,

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper