vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
I England (London) gör i alla fall folk något mot massvaccineringen
Del 1: http://www.youtube.com/watch?v=fh8kC0DYOh8
Del 2: http://www.youtube.com/watch?v=2jUq5aTxUic

http://www.vaccineriskawareness.com

I London har folk stake och faktiskt går ut på gatan och säga det lögnhalsarna i massmedia inte säger.
(TV4 spelar just nu in mycket kring 11 september i Sverige. Kommer säkert bli en "hit piece", om inte producenterna vågar gå utanför politiskt korrekta ramen och kanske bli straffade av sina arbetskamrater och chefer.)

I Sverige fittar vi runt med att spotta varandra i ansiktet, bråka mellan olika "politiska trossystem" och mycket annat. Folk som är med i nationella partier "hatar" folk på andra sidan politiska bluffskalan och säkert också fystiskt ger på sig folk. Folk på vänsterkanten "hatar" folk som är mer höger än Nya Moderaterna för att dom har en annan syn på invandringspolitiken.

TAG ERA JÄVLA TROSSYSTEM OCH SLÄNG DOM ÅT SIDAN FÖR JÄVLA FANSKAP! VARFÖR SKALL MAN BLI FÅ JÄVLA FÖRBANNAD FÖR ATT FOLK VÄGRAR SAMARBETA MED MÄNNISKOR MED ANNAT TRORSSYSTEM?

Ett EXTREMT TYDLIGT EXEMPEL på detta var en demonstration mot FRA-lagen i Göteborg för över ett år sedan. Många vänsterpersoner gick i tåget och på slutpunkten stod det Unga Nationalister, eller något i denna stilen. Vänstergruppen (Kontrollerade provokatörer som exempel poliser förklädda som anarkister för att starta bråk i fredliga demnostrationer? (Finns flertalet exempel på nätet)) i tåget började efter ett tag ropa "Inga nazister på våra gator.... Inga nazister....." om och om igen. Nationalisterna blev bortfösta av Polisen. Båda grupperna kunde inte ens enas för att få en starkare röst mot våra troligen politiker utan istället började det vanliga spottandet.

VILL NI TA KVICKSILVERSPRUTAN ELLER? VILL NI HA EXTRA AUTISM ELLER KANSKE NÅGOT ANNAT SOM VACCINET TROLIGEN ERBJUDER?

Jag har själv pratat med så kallade nazister (Påklistrad klisterlapp. De är INGA högerarmsviftare) och kommunister/vänsterfolk. Det skrämmande är att DOM VILL I FLESTA FALLEN SAMMA SAK! Dom är dock inkörda i sina höger- respektive vänsterspår (Politiska bluffskalan) och har sina intrampade tankesystem, precis som jag själv säkert har.

Man blir fan förbannad på att folk gnäller mellan sina olika trossystem när dom själva sitter i samma båt i en flod med snabbt närmande vattenfall.

Jag själv fungerar snart utan att jag inte vet något om vaccinet bara gå ut på stan och dela ut lappar med länkar till olika webbbsidor och dokument. Orkar snart inte bry mig om vad andra tycker och tänker om mig utan gör det för att jag vill männskligeten väl och då gör det som gynnar mänskligheten. Det hade varit riktigt bra om folk som är pålästa hjälper till.

Ni inom Säpo, Expo, FRA och andra organisationer som avlyssnar, klartlägger och smutskastar folk skall veta att ni någon dag också är satta för att dra nitlotten. Ni kanske redan har vänner som har autism eller barn som har det som ni gillar. Dessa har med stor säkerhet blivit vaccinationsskadade. Så länge ni arbetar för att jävlas istället för att sammarbeta så arbetar ni för att gräva eran egna grav.

(Svinunfluensavaccinet är bara ett vaccin. Ett som tydligt bevisat är skadligt är HPV-vaccinet.)

Om man kan skydda sig via Freeman-on-the-land (Suveränitet) och någon vet hur. SKRIV DET!

Edited by Flowerpower on 2009/9/28 18:29:46
Edited by Flowerpower on 2009/9/28 18:32:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper