vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
Swastika logo?
#1
Vad tycker ni om den här ikonen för auktoriserade bemanningsföretag?
Swastika eller?
Resized Image


Bemanningsföretag tror jag för register över människor. Har jobbat en hel del inom bemanningsföretag och det är en form av neonazism.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Swastika logo?
#2


See User information
Resized Image

Finns mängder såna där ute...

Posted on: 2009/10/21 17:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Swastika logo?
#3
Precis... och dessa företag ska man akta sig för... De är neonazism...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Swastika logo?
#4
Tycker detta med "symboler" går till överdrift.
Framför mig nu ser jag en trocadero på flaskan ser jag en pyramid
http://farm3.static.flickr.com/2259/2206527714_1180007d53_o.jpg

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Swastika logo?
#5
Fast bemanningsföretag står ju för en viss ondska också... Det kanske inte trocadero gör.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Swastika logo?
#6


See User information
Jag håller med, många här stirrar sej blinda på symboler. Visst symboler är starka, tex dollarsedeln har jag alltid tyckt varit obehaglig (det var den som fick mej att börja gräva och hitta hit)

Men det kan gå till överdrift. Tex var det någon som sa att anarki (nej jag är inte AFA, RF, RAF, Kalle anka) var elitens påhitt, och som källa på det var att man kan läsa ut en pyramid i Anarko-a:et.


Bemanningsföretag är döden

Posted on: 2009/10/22 20:51
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Swastika logo?
#7


See User information
Bemannings företag är riktiga parasiter.

Jobbade åt ett bemannings företag precis när jag var klar med mina studier. fick 100 kr i timmen. Efter en månad frågade VDn på firman jag var ut hyrd åt om jag kunde fixa eget så kunde han ge mig dom 500 i timmen han gav dom >_<

Posted on: 2009/10/22 20:54
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör>
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Swastika logo?
#8
Quote:

Filipino-Monkey skrev:
Bemannings företag är riktiga parasiter.

Jobbade åt ett bemannings företag precis när jag var klar med mina studier. fick 100 kr i timmen. Efter en månad frågade VDn på firman jag var ut hyrd åt om jag kunde fixa eget så kunde han ge mig dom 500 i timmen han gav dom >_<


Behöver du hjälp? Ring Poolia! ?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Kategori ... ka_bemanningsf%C3%B6retag


Resized Image



ps : Tror huvudet egentligen är "det allseende ögat"

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Swastika logo?
#9


See User information
Jag har försökt att skaffa lite info om symboliken kring den svarta solen.Den förekommer i occulta sammanhang och tydligen så dyrkade nazisterna den svarta solen.Jag har inte lyckats gräva fram så mycket kring detta ännu.Om någon har något att fylla i vore jag tacksam.OCH vad gör den svarta solen i tv4:s morgonstudio???? Någon som vet?

Posted on: 2009/10/24 16:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Swastika logo?
#10


See User information
shilton den svarta solen har utan tvekan med hyperboreernas tolkning av nibiru att göra

Posted on: 2009/10/24 20:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Swastika logo?
#11
den svarta solen? Vad har jag missat?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Swastika logo?
#12


See User information
Det är en av de viktigaste symbolerna i den germanska mytologin. Den man fick sin kraft ifrån. Den svarta solen kan även ses som katharsis (reningen) som komma skall. Den skall enligt mytologin komma tillbaka runt den nya guldåldern.
Frågan jag ställt mig är om eliten använder symbolen för att de är rädda för den lr för att de dyrkar den. Verkar ligga mer åt att de är rädda för den av de jag läst.

Anledningen till att de verkar rädda för den baserar jag på deras besatthet och dyrkan av vanliga solen.
Som oftast har setts som en räddare från den svarta solen

Posted on: 2009/10/24 20:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Swastika logo?
#13


See User information
Folk snöar in så mycket på svastika biten. Tycker det är ganka korkat. Från början var svastikan en positivt laddad symbol.
Om det nu stämmer så betyder det att förmodligen använder företagen denna symbol för att de(elitistiska)företagen som tagit över symbolen tror att den bringar tur och inte nått annat.
Är det på de viset finns det bara en logisk förklaring.
Att man under WW2 ville få död på användningen av symbolen.
Egentligen allt som hade med germanska folken att göra.
Då sionisterna såg den "ariska" rasen efter för vad de själva skriver som sin enda stora fiende kvar, ville man antagligen förstöra allt som fanns kvar för detta folk (vilket gäller även symboler). Vilket de även gjorde.
Vilket inte endast är arierna man förstörde symbolen från utan även alla andra ursprungsbefolkningar och läror. Vilket man så gott som redan raderat ut som tex indianerna.

Posted on: 2009/10/25 14:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
38 user(s) are online (38 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 38

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS