vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Stackars vännen
Jag sitter och pratar just nu med en gammal vän som tagit vaccin-sprutan. Han mår jättedåligt och kommer inte upp ur sängen och ringer mig för att be om ursäkt att han inte lyssnade på mig, men tänker ändå ta uppföljningssprutan. Han är ruggigt rädd för svininfluensan för att han är hjärtsjuk och diabetiker.
Hur ska jag kunna övertala honom att låta bli?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Stackars vännen
Det är alltid lätt att vara efterklok.

Om din vän mår så dåligt av sprutan hur dåligt tror du han kommer må av nästa?

Folks räddsla för döden är ett utmärkt medel och driva dem dit man vill.

Har alltid varit så pga folket svävar i illusioner och inte ofta upplevt något starkt av andra dimensioner som ger dem hopp om annat än lidandet.

Därav är högre ideal ochså sällsyntare i dagens konsumentvärld.

Det är synd om din vän , köp någon bra sten åt han.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Har han hjärtproblem och hjärtat rusar så finns det egentligen bara en sak, be han lägga isbitar eller isblock nånstans på kroppen helst på bröstet eller så lägger han det där det känns bra, kylan får hjärtat att lunga sig...

Lukta på tobak kan få kroppen att lunga sig oxå eller tända ciggaretter.

Andra sprutan kan ta död på han om han vart så sjuk vid den första, många har reagerat häftigtare vid en andra spruta när det gäller andra vacciner....Och ska han ta den iallfall säg till han att ta med sig isblock som han kan ta efter sprutan be han hålla den där han fick sprutan, kan hjälpa så att kroppen inte får en chock

Har för mig att jag läste att Who har ändrat sina rutiner nu behövs det ingen andra spruta (troligtvis dog det för många) ??

Dom som tar sprutan är i en sån trans så att det kan jämföras med medlemmar i en sekt eller liknande, många skulle behöva genomgå en avprogrammering.

Posted on: 2009/10/30 18:21

See User information
Ett tips kan vara att dra fram en rad av de värsta lögnerna och hyckleriet makten gjort sig skyldig till och fråga om det är dessa människor man vill ge ansvaret för sitt liv?

Posted on: 2009/10/30 18:58
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"

See User information
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_3731977.svd

GENÈVE. En enda dos vaccin mot H1N1-influensan räcker för vuxna och unga från tio års ålder. Det säger Världshälsoorganisationen idag, efter tre dagars expertmöte i Genève.

Posted on: 2009/10/30 19:28

Anonym
Sparrow har rätt.

Din vän måste dricka mycket ochså.

Prova Zui Gui Wan tror jag det heter det är ett bra tillskott för diabetiker. Även lök med maten,grapefruit juice efter maten och även Lo han Kuo frukt.

Diabetiker har ofta problem med bukspottskörtel infektioner och brända uttorkade njurar.

Prova ladda din väns meridianer lite.

Du kan testa lägga ett hematit armband med magneter runt din väns vänstra fot.
Runt basen på tårna.

En rosenkvarts på hjärtat som han håller med vänstra handen.

Rotande stenar i högra handen och rotchakrat.

Önskar dig all lycka.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper