vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Mankind... greatest sacrifice ever?
Illuminati är maktgalna, blodtörstiga, livsfarliga gubbar med NWO på agendan till vilket pris som helst.
Hur sjukt det än låter så NJUTER dom av blod, död, krig, kaos etc... Mycket ockulta grejer inblandat, offer & blod hör till det heliga.

& nu med 2012, Planet X, dvs "gudarna" på hemväg...
Vad vore inte den ULTIMATA offringen till gudarna? Tänk er... död & förintelse, med 95% av jordens befolkning utplånade i enda handling. Det måste väl ändå vara den högsta offringen någonsin?
Om nu "gud"/"gudarna" som är på väg till kaffe-repet runt 2012, är det som Illuminati tror att dom är, så är det väl den ultimata offer-handlingen någonsin.

Själv tror jag att dom är ute & cyklar fullständigt. Och jag hoppas att det är DOM som åker på stordäng när det väl är dags. Dom kan stanna kvar på den här öde soptippen av förintelse (som jorden nog kommer att vara väldigt snart)

Om ni inte hört talas om vad som händer i Ukraina just nu föreslår jag lite googling. Ukrainska militären (på order av vem?) åkte med plan över landets största städer & "sprayade" ut något som förmodas vara en typ av pest som dödar på ett par dagar. En riktigt ruggig död, med blodfyllda lungor som sista andetag...
Givetvis skylls det officiellt på svininfluensan, vilket bara verka FÖR att övriga delar av världen tok-vaccinerar än mer.

Det värsta av allt är...
Jag tror att det är närmare än vad vi tror. Jag tror inte det dröjer till 2012. Jag tror att vi nånstans i januari/februari kan förvänta oss en ny "strain". En på allvar dödlig sådan (kanske samma som i Ukraina just nu) ...
Och innan vi vet ordet av så är kaoset ett faktum.
Att sprida information kommer (ÄR!) vara för sent.

Och den olyckliga skara som överlever, som kommer "räddas" av den nybildade världsliga "regeringen", kommer inte fatta ett skit att det var just dom som tog kål på mänskligheten.
De kommer skrika efter räddning & sträcka ut handen till vilken nisse som helst som ger handen av "räddning".

Jag vet faan inte vad man ska göra åt det. folk lyssnar ju inte.
och jävligt snart är det för sent...

Meet u all on the other side when all this madness is over... ;)

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper