vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

3 TVbolag avslöjar Islamismen

See User information
Det här kunde vi se nyligen hur det sprids i England.

""Under moskéns täckmantel, Brittisk dokumentär från 2007.
Dokumentär som undersöker om moskéer i Storbritannien verkligen står för fred och samarbete så som de säger...
Genom att använda dold kamera har en reporter besökt moskéer och visar hur ett hatiskt budskap sprids i några moskéer - ett budskap som stammar från Saudiarabien, det land som Storbritannien och USA anser vara sin viktigaste allierade i Mellanöstern.
Originaltitel: Undercover Mosque ""

www.axess.se/tv/program.aspx?id=1141

I senaste Kalla fakta i TV4 med Nalin Pekgül mfl visades hur islamisterna vill flytta fram sina positioner här och bestämma om klädsel mm så deras folk blir "uniformslika".

Och så späddde SvT på med detta som går att se igen.
http://svt.se/2.102376/1.1792714/slag ... =puff_1792973&lpos=lasMer

Efter detta så verkar utskällningen av Åkesson och SD lite naiv, vad hade han fel om jämfört med fakta och hur bromsas Islamismen, stoppa alla kyrkobyggen och religiösa skolor?

Det framkom alltså att islamismen är en hel politisk livstil som ska bestämma allt, det har inget med trosfrihet att göra som täckmantel.
Muslimerna ville övertyga med flygplanskapnigar förut, ett korkt sätt att visa makt så det upphörde. Nu ska vi erövra världen utan att lossa ett skott lär Khadaffi ha sagt. Samtidigt betalar araberna islamska centra som moskeer här och av någon anledning råkar det komma nästan bara muslimer hit, från länder mycket långt bort, som vill ha asyl.
Det senare bör gå att bromsa in med Närhetsregeln?

PS en asylsökande är inte mer främling än vad du är och de är ingen ras.

Posted on: 2009/12/8 2:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: 3 TVbolag avslöjar Islamismen

See User information
Det du säger är delvis en självuppfyllande profetia. Jag känner personligen åtskilliga muslimer eftersom jag bland annat säljer saker till pizzerior och jag lovar dig: Skär du alla över en kam så blir det naturligtvis så. Men jag tycker att det istället är fråga om ett brett spektrum av anpassning på olika nivåer som jag ser. En del av det du hänför till islam kan istället vara uttryck för nationella karaktärsdrag. Bland svenskar är konfliktsskygghet ett utmärkande drag. Hos turkiska män är hjärnblödning på grund av raserianfall den vanligaste dödsorsaken! Kanske tillför invandringen en modererande gen som gör att Sverige överlever i längden...
Att invandrare kommer hit som flyktingar beror på att det är enda sättet. Alla seriösa människor som gärna vill hit behandlas ytterst snusförnuftigt och sållas bort och kvar blir de som det är "mest synd om". Jag medger att det är en vansinnig urvalsmetod. Vad göra? Att stänga gränserna skulle låsa oss själva inne och det vill väl ingen. Östtyskland hade 50.000 man vid gränsen mot Västtyskland dygnet runt och ett krigsfartyg var 500 meter och vad hände? Italien har förbjudit krucifix på skolväggarna och istället valt att ha "ingenting". Inga bilder alls är det islamiska idealet och genom att avskaffa krucifixen har man alltså infört ett islamiskt ideal. Så varje åtgärd för att bevara fosterlandet och vår urgamla frihet måste noga övervägas. Dessutom kan man stryka katter medhårs, då spinner dom och rivs inte...

Posted on: 2009/12/8 7:34
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper