vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Årsdagen av Palmemordet

See User information
Så har åter ett år passerat utan att vi fått någon klarhet angående statskuppen 28 februari 1986. Det kan bara betyda en sak: Kuppmännen har fortfarande kontroll över media, rättssystemet, polisen och militären.

Bevismaterialet och de tre utredningarna av mordet som stoppades eller lades på is har genom den allmänna tystnaden som råder nu förstörts och nittonhundraåttiotalets historia kommer aldrig att kunna att skrivas.

Och ett stort antal sammansvurna personer inom den offentliga sektorn kan fortsätta dra vårt lands heder och ära i smutsen.

Jag fortsätter att knyta näven i byxfickan men kommer aldrig att glömma vad jag varit med om.

Jag önskar av hela mitt hjärta att vedergällningens dag skall stunda för de svin som förstört det finaste som finns, Sveriges frihet och oberoende.

Må de få sina straff

I de flesta länder blir man hängd om man är inblandad i sådana här tilltag, även i Sverige finns det krigslagar. De är till för att tillämpas.

Numerologiskt finns det folk som är bättre än jag på att rota fram fakta men så mycket kan jag säga att 28021986 blir 36 och att summan av 3 och 6 är 9. Vad nio betyder är inte så lätt att begripa men det är åtminstone 3 x 3 och delbart endast med 3 och 1. 2010 är ju ett år som inbegriper 3.

Posted on: 2010/2/28 18:29

Edited by Asgeir on 2010/3/1 7:12:47
Edited by Asgeir on 2010/3/1 7:14:03
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Årsdagen av Palmemordet
Läste i tidningen för ett tag sedan att from 1 Juli i år kommer preskriptionstiden för de grövsta brotten om de begåtts 1 juli 1985 eller senare och om gärningsmannen fyllt 21 år vid brottens begående.
Så jag antar de vill ha fast Palmes mördare fortfarande.

Däremot ska dessa brott tas bort 70 år efter de begåtts ur polisens spaningsregister, så det kan man väl nästan kalla för den nya preskriptionstiden.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Dessutom nr 12 2+8+2=12

och 12 betyder 360 grader. Alltså slutförande/ fullständighet.

Jag hoppas att de eller deras barn barn en dag förstår vad de egentlig har gjort mot sina egna...

Har ni tänkt hur några få som endast kommer tillbringa ca 70 år på jorden sedan de har inlett nån förändring,hur deras spår förstör för 9 miljoners människo liv i flera århundraden efteråt också.

Edited by Master on 2010/3/2 15:05:55

See User information
Quote:

computerror skrev:
Läste i tidningen för ett tag sedan att from 1 Juli i år kommer preskriptionstiden för de grövsta brotten om de begåtts 1 juli 1985 eller senare och om gärningsmannen fyllt 21 år vid brottens begående.
Så jag antar de vill ha fast Palmes mördare fortfarande.

Däremot ska dessa brott tas bort 70 år efter de begåtts ur polisens spaningsregister, så det kan man väl nästan kalla för den nya preskriptionstiden.

Nej! Man har ju redan slängt en massa material som har med utredningarna att göra och dessutom har vi ju den mystiska branden på Universitetsbiblioteket i Linköping där en massa värdefulla papper förstördes. De hade förts dit för att utgöra nån sorts officiellt förråd av hemliga papper och "råkade" alltså brinna upp.

Vi får inte glömma att utredningen inte bara består av polisens utredning utan också av de undersökningskommissioner vars rapporter mörklades respektive saboterades.
KROPPSSPRÄKET som ju avslöjar allt: Va?? Misstänker du att VI skulle ljuga??? Då måste du vara misstänkt själv!! Va?? Skulle VI slänga nånting?? Aldrig i livet, vi bara följer reglerna vi just satt upp! och så vidare...

Dessutom preskriberas numera brott som begåtts av regeringen inom två år vilket är innan de behöver redovisas. Praktiskt, va?

Jag saknar nödvändiga kontakter uppe i hierarkierna tyvärr, annars hade jag gjort processen kort med dessa nollor.

I de flesta länder har man rejäla straff för landsförräderi

"Lustigt" nog tog man 1987 bort statistiken för en viss typ av brott, nämligen högmålsbrott. Högmålsbrott är det jag anklagar de inblandade för och där finns hängning med i straffskalan...

Posted on: 2010/3/2 6:03
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper