vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Seriöst ?
Hur oseriöst får det här forumet bli innan någon admin ska ta tag i det ? Jag är trött på att se folk hoppa på varandra i varannan jävla tråd. Förstör så jävla mycket för oss som är intresserade utav ämnet i tråden då man inte ens vill lägga sitt svar där 80% av inläggen är påhopp och förndedringar. Märker inte ni admins att aktiva användare försvinner ? Vad är ert mål med forumet egentligen ? Det jag sett under de senaste veckorna är en jävla cirkus där tom vissa admins sjunker ner till samma nivå som idioterna som bara är här för att förstöra.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Seriöst ?

See User information
Precis samma sak hände på Universal Life Church ulc.org. Jag lät prästviga mig redan 1973 i denna kyrka som startades av en kille som prästvigde vapenvägrare pga vietnamkriget, av sympati för de unga amerikaner som då valde att bo i rivningslägenheter i Sverige och flydde hit bannade av den amerikanska regeringen. De var en del av mitt umgänge. Jag stannade kvar under åren och när internet kom reggade jag mig på forumet och har skrivit en hel del där.

Men i samband med nine eleven och mjältbrandsattack-krisen invaderades forumet i flera omgångar av folk som utnyttjade de fria reglerna. Just vårt forum blev en samlingspunkt för fritänkare och konspirationsteoretiker och vi klämde till dom rejält och hade flera inlägg som direkt visade att viktiga element i regeringens argumentering för att rättfärdiga anfallet mot Afganistan var hotchpotch. Rena påhitt.

Men vi var ute i väldigt god tid och man gjorde som sagt diverse attacker mot forumet. Bland annat lät man i och för sig intelligenta underrättelseanställda skriva på forumet för att skapa förvirring och fiska efter dårar samtidigt (Man odlar dårar i dessa kretsar, dom är bra att ha i beredskap, inget är så bra som en knäppskalle i bakfickan när man planerar ett attentat).

Nå, vad fick man nu ut av detta. Forumet tystades mer eller mindre. Man fick sin vilja, vilket medförde att amerikaner under fem år fick be om ursäkt för att de var amerikaner när de vistades utomlands och så har man utan att uppnå något annat än en ofattbar utgift genomfört sina angreppsplaner med offer som räknas i miljoner...

Hade det inte varit bättre att man gett fan i alltihop och lyssnat på oss som skrev på forumet??????????

Vi hade sparat skattebetalarna i x antal länder xxxxx antal miljarder och USA hade varit älskat och respekterat men se det passade inte "eliten"!

Det är VI som är den verkliga eliten och dom skall få slicka i sig varenda spya! Upp till kamp och skärp vaksamheten!!!

Posted on: 2010/3/18 7:05
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Jag hinner inte ha koll varje dag på vaken.se. Men här är det som gjordes igår:

Samma teknik som använts under flera års tid av exakt samma person. Dvs registrera massor av olika konton, och sedan använda dem för att skapa en skenbar opinion, när det egentligen är samma person bakom alla.

1. Kalashnikitty: 69.162.xx.xxx US United States NY New York New York 40.7619 -73.9763 Limestone Networks Vilayer.com - The Virtual Internet Layer 501 212

2. Theravada: 69.162.xx.xxx US United States TX Texas Dallas 75201 32.7877 -96.8000 Limestone Networks Limestone Networks 623 214

3. Hamdrake 67.159.xx.xxx US United States IL Illinois Woodstock 60098 42.3222 -88.4671 FDCservers.net FDCservers.net 602 815

Samma proxy, samma person, samma konflikt, samma trams. IP-range:en skiljer sig bara på två siffror totalt. Alla är avstängda. Användaren kan också ha fler konton.

[ Hur det fungerar har jag förklarat i denna tråd. ]

Prodigal: Dina kommentarer och observationer har betydelse.

Anonym
Jag är ledsen att jag deltar i de här konflikterna, men jag har svårt att ta alla dessa påhopp och lögner om mig som person.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper